~•słodki•~

467 12 2
                                    

Pov: Bartek

Wczoraj dowiedziałem się o chłopaku Meli, i o tym że ją zdradził. Współczuję dziewczynie, wiem przez co przechodzi. A o tym wszystkim dowiedziałem się, od jej przyjaciółki Laury. Dzisiaj wstałem i poszłem zrobić sobie tosty. Postanowiłem, że kupię coś dla Melci, na poprawę humoru. Dzisiaj miałem dzień wolny od nagrywek. Ale miałem spotkanie z trzema królami, w sprawie nowej nuty. Na szczęście przychodzą o 18 więc się że wszystkim wyrobię.

Pov: Melania

Wstałam z opuchniętymi oczami i z bólem głowy. Powoli ruszyłam do kuchni lecz nikogo tam nie zastałam jedynie karteczkę.

Cześć, melcia. Pojechałam na miasto wypełnić kilka spraw. Najprawdopodobniej wrócę o 20.
Do zobaczenia.
Laura <3

Westchnęłam cicho i poszłam pod prysznic. Szybko zmieniłam ubrania, dzisiaj postanowiłam że ubiorę się luźno. Więc ubrałam szerokie jasne niebieskie jeansy i niebieską bluzę. Pomyślałam że się przejdę odpocząć, zostawić myśli i problemy gdzieś indziej.
Po 10 minutach wydobył się dźwięk powiadomienia z telefonu. Jak się okazało był to Bartuś. Bardzo dobrze się z nim dogadywałam, chociaż że znam go zaledwie 3 dni. Wyciszyłam telefon nie sprawdzając co napisał i poszłam się przejść. Po nie całych 30 minutach poszłam do kawiarni, zamówiłam sobie tym razem herbatę i lava cake. Gdy wyszłam zobaczyłam Bartka z jaką laską. Przytulali się. Łza mi spłyneła po policzku, ale wiedziałam że może mieć dziewczynę. Może trochę... Jestem zazdrosna. Nie mel. Nie znasz go. Na szczęście nie zauważył mnie, więc poszłam gdzieś do jakiejś uliczki i usiadłam na ławeczce, która się tam znajdowała. Patrzyłam się na ludzi, którzy mnie mijali. Te piękne parki które trzymały się za ręce.

Skip time
Pov: Bartek

Pisałem, dzwoniłem do Melanii nie odbiera. Martwiłem sie, pisałem do niej jakieś głupoty, ale nie odpisała. Postanowiłem się przejść, po ok. 30 minutach zobaczyłem Emilkę. Emilka była i jest moją dziewczyną, jesteśmy razem od pół roku. Bardzo się cieszę że ją mam, bo jakby nie ona nie wiem gdzie bym trafił. Jak ją spotkałem i ją przytuliłem trochę się przestraszyła i się odsunęła, nie wiem czemu. Ale trochę dziwnie się zachowywała jakby coś ukrywała. Ale może coś dla mnie załatwić, nie wiem może, coś na urodziny bo za niedługo mam. Później jak ją przytuliłem na pożegnanie, chyba Melania wychodziła z restauracji. Lecz w mgnieniu oka zniknęła, poszła. Zadzwoniłem do jej przyjaciółki może ona coś wie.

-halo?
-no cześć, co tam chciałeś?
-wiesz gdzie jest mel?
-uuu
-no weź
-dobra, nie nie wiem gdzie jest. Pisałeś do niej?
-tak nie odpisuje ani nie odbiera.
-musze kończyc paa
-pa

Rozłączyła się. Bałem się o Melanie mogła sobie coś zrobić głupiego. Ale za niedługo miało być spotkanie z Patrykiem i Przemkiem. Poszłem, więc do domu, myśląc cały czas o Melanii

Pov Melania

Mel.aniaa
Kraków, Poland

aniaaKraków, Poland

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mel.aniaa: 🌆❤️

Polubione przez La.ra, Bartek.kr i 1320 innych

La.ra: boże gdzie ty jesteś ?
   ↪️ Mel.aniaa: nie wiem

Bartek.kr: 😻💋❤️

Wyświetl więcej komętarzy

Kiedy już wstawiłam posta, musiałam odczytać wiadomości od Laury i Bartka. Najpierw Laura poszła jako pierwsza, później Bartek.

Skip time
Byłam już w domu bo nie miałam co robić. Nagle ktoś zadzwonił do drzwi, otworzyłam nie patrząc kto to. Jak się okazało był to ...

CDN...

___________________________________________

2 rozdział dzisiaj

517 słów

Miłego dnia/wieczoru/nocy 💕💋

Kocham cię /Bartek Kubicki Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz