Pov Wiktoria Bochniak
Kiedy Bartek przyszedł z jakąś dziewczyną, od razu ją rozpoznałam i wiedziałam że to ta która mi pomogła. Wiedziałam że Bartek na pewno coś do niej czuje.
-cześć- powiedziałam- Wiktoria.
- hej -odpowiedziała- Melania ale mów mi mel.
- okej, chcesz może picia czy czegoś innego?
-moge picie- w tedy poszliśmy razem zostawiając Bartka w tyle.- ładnie wyglądasz
- dziękuje, ale za to ty przecudownie wyglądasz.
-aww- powiedziała i się zarumieniła.
- może chcesz pączu?
-mm może być .
- oki-zrobiłam przerwę- później ci wszystkich przedstawię jak chcesz- szepnełam
- dziękuje, bez ciebie bym się pogubiła- po tych słowach dałam kubeczek z pączem Hani, Melani.Rozmawialiśmy tak długo że kilka osób opuściło dom. Po chwili podeszła do nas Hania.
- ile wy będziecie rozmawiać?- spytała- hej jestem Hania jak cos.
- cześć Melania ale wolę mel.
- ładne imię, a wgl ty jesteś dziewczyną Bartka?- spytała- sorry że pytam ale ciągle się z kimś spotyka.
- nie, nie jesteśmy razem.- powiedziałam z uśmiechem. Później poszliśmy we trójkę do innych i się zapoznawaliśmy.Pov Bartek Kubicki
Kiedy weszliśmy do domu, od razu zabrała Melanie, Wika. Nie wiem co robiły ale nie widziałem je pół imprezy. Dziwne. Ale cóż babskie sprawy. Kiedy w końcu zobaczyłem dziewczynę była podpita. Ale jakoś się trzymała.
- cześć bartuuuuuuś-powiedziała opierając głowę o moje ramię.
- no cześć, co tam?- spytałem
- niccc a u ciebieee?
- nudy, jedziemy gdzieś?
- taak, dawaj- powiedziała podekscytowana
- to zbieraj się.- w mgnieniu oka poszła po swoje rzeczy.
-gotowa!
-no to chodź- poszliśmy do samochodu, jak jechaliśmy to śpiewaliśmy albo nie darliśmy się na cały głos do piosenek. Po 15 minutach dojechaliśmy pod taką malutką plaże, była ona przepiękna. Spokój. Cisza. Lubiłem to miejsce.- o czym tak myślisz?- zapytałem brunetkę, gdy patrzyła się w niebo, bez gwiazd.
-o niczym- powiedziała cicho niemal niesłyszalnie.
- a powiedz mi kiedyś?
-zobaczymy czy da się to opowiedzieć.- wzruszyła ramionami, i się uśmiechnęła do mnie.
- nie rozumiem.- w tedy Melania zamknęła oczy.- coś się stało?
- nie, po prostu coś sobie uswiadomilam- na te słowa przytuliłem się trochę do Mel. A ona się we mnie wtuliła.- a ty za co mnie lubisz?
- za to że jesteś, przy mnie. Lubisz spędzac czas że mną. Miła, pomocna jesteś.-wymieniałem dalej-Jesteś po prostu idea- dziewczyna odsuneła się ode mnie i mnie pocałowała. Z sekundy na sekundę pocałunek stawał się coraz bardziej namiętny. Ale w pewnym momencie musieliśmy się od siebie odsunąć.
-przestań tyle gadać, to nie na moją głowe.
- sama się prosiłaś, żebym to powiedział.
- mhm- spojrzała na mnie, a ja złączyłem ponownie nasze usta.
-chodzmy do domu, zimno tu.
-masz racje-uśmiechneła się ciepło.Po tym poszliśmy do auta, kątem oka zobaczyłem, że dziewczyna usypia. W końcu zasneła, przyjechaliśmy pod mój dom. Kiedy wysiadłem z auta. Widziałem że dziewczyna się przebudzila. Otworzyłem drzwi, i weszliśmy do domu od razu zasypiając w sypialni.
2 miesiące później
Pov MelaniaPrzez te 2 miesiące, nic się nie zmieniło praktycznie. Mam dobry kontakt z członkami genzie, a najbardziej z Patrykiem, Hanią i Wiką. No i oczywiście z Bartusiem. Często wychodziłam gdzieś z domu. Bo mam jeszcze swoją Laurę, która mi pomagała we wszystkim. Cieszę się że mam takich przyjaciół. Pomagają. A po za tym miałam dzisiaj spotkanie z Bartkiem. Zawsze byłam ucieszona, tak jest tym razem ale nigdy nie byłam zestresowana, a dzisiaj. Stres top. Nie wiem sama czemu, tak po prostu.
Mel.aniaa
Polubione przez @bartekubicki, @kartonii i 1590 innych
Mel.aniaa: 😻💕💋
bartekkubicki: chyba się zakochałem
Polubione przez twórcęKartonii: moja mała ślicznotka 🤩
Polubione przez twórcęClara_mils: czy jesteś z Bartkiem Kubickim?
↪️ Clara_mils: możliwe 🤫Hi.hania: gdzie się wybierasz młoda damo? 😍
Polubione przez twórcęCdn...
___________________________________________
Przepraszam was od razu że nie było rozdziałów, postaram się jeszcze dzisiaj coś wstawić. A i dziękuję wam za 71 wyświetleń pod pierwszym rozdziałem <33. Kochani jesteście.
Ileś tam słów.
Miłego dnia / wieczoru / nocy 💋😻
CZYTASZ
Kocham cię /Bartek Kubicki
Romance(nie o shipie fartek!) jesteś 23 letnią dziewczyną pochodzącą z Chęcin jednak jeden dzień wywróci twoje życie do góry nogami Czy twoja stara miłośc wywróci twoje życie o 180°? co stanie na drodze twojego życia? Czy twoja przeszłość zmieni twoje ży...