☾︎☹︎ uśmiech ☻︎☽︎

340 11 0
                                    

Pov Melania

Rozmyślałam czemu mu powiedziałam, że jesteśmy dla siebie tylko przyjaciółmi. Z moich rozmyśleń wyrwał mnie dzwonek do drzwi, był to Bartek.

- cześć- powiedział, a ja się do niego przytuliłam, oczywiście oddał uścisk.- co tam?
- tęskniłam
- ja też- na te te słowa uśmiechnęłam się i wtuliłam się w klatkę piersiową bruneta- może już wejdźmy do domu bo tak stoimy w drzwiach.
- wchodz.- poszliśmy do salonu, Bartek usiadł na kanapie.
- to co chcesz robić?- pocałować cię.- halo? Ziemia do Melanii?- jak wypowiadał te słowa, to machał mi ręką przed twarzą.
-hm
- to co chcesz robić?- usiadłam koło niego.
- nie wiem. Wysmyślisz coś?
-mam propozycje dla ciebie. Będzie impreza w domu Genzie wpadniesz?- genzie co to?
- mogę ale co to genzie?
- taki projekt, jest tam 8 osób ze mną.
- aaa to dlatego pojechałeś kiedyś na nagrywki.
- mhm- odwrócił się do mnie przodem i nawiązaliśmy kontakt wzrokowy. Przybliżyłam się do niego a on do mnie, w końcu nasze twarze dzieliły milimetry. Złączyłam nasze usta, była to chwila, którą wyczekiwałam.

Pov Bartek kubicki

Jak przyszłem do Melani bardzo chciałem ją pocałowac. W końcu udało się, ten pocałunek wyrażał wszystkie nasze uczucia. Oderwaliśmy się od siebie, bo zabrakło nam oddechu. Brunetka się uśmiechnęła, i przytuliła mnie. Brakowało mi bliskości, ale nie takiej innej tylko z nią. Bo tylko ona sprawiała że się usmiechałem.

-to już nie jesteśmy dla siebie tylko przyjaciółmi?-zapytała nadal się wtulając we mnie.
- może.
- dobra.- po tych słowach zaczęliśmy gadać o genzie kto w nim jest, itp...

Pov Melania

- no dobra, mała idziesz spać. - powiedział Bartuś.
- ale ja nie chceee- powiedziałam z maślanymi oczkami.
-mała, nie patrz tak na mnie.- odpowiedział.
- a idziesz ze mną?- chciałam dostać odpowiedź tak.
- a muszę?
-tak.
- pomyśle
- ale wiesz że jak pomyślisz to ja później pójdę spać?
- ale znasz już odpowiedź.
- czyli tak?
-mhm
- to chodź.- powiedziałam i wzięłam jego rękę, by zaprowadzić go do sypialni. Położyliśmy się spać, ja zasnełam chyba pierwsza.

Pov Bartek Kubicki

Kiedy dziewczyna zaprowadziła mnie do sypialni i położyliśmy się to od razu zasneła. A ja w tym czasie bawiłem się jej włosami, aż w końcu odpłynołem.

___________________________________________

W KOŃCU WAKACJEEE.

A  i przepraszam za krótki dosyć rozdział ale nie wiem co w tym dziale napisać. A wiecie dlaczego nie mówie wam nazwiska Melani? To zobaczycie w dalszych rozdziałach. I mam nadzieję że wam się podoba książka.

Kocham was😻⭐

Buźki💋💕

Kocham cię /Bartek Kubicki Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz