Egy rémes nap!?

641 13 11
                                    

Izuku sz.sz.

Reggel, Iida ébresztésére kelltem ami nem kiscit de nagyon meg ilyesztett. Hirtelen azt sem tudtam hogy hol vagyok, aztánnrájöttem hogy a UA kolijában vagyok. Lementem reggelizni majd elindultam a suliba. Persze hogy a mai napon elmarad a gyakorlat. Mivel nagy lett a vihar, villámlik dörög meg minden, de ennek ellenére péntek vagy és ráadásul 13.dika. Na mindegy hallgatom az órát ami persze töri volt. A vámpírokról, verfarkasokról és egyéb szörnyekről volt szó, hogy egykor még ezek pusztítottak a földön és hogy elfüntek egy nagy viharnak hála. Délután már indultam a koliba amikor egy furcs érzés volt bennem. Mintha valaki, vagy valami követne, de akárhanyszor megfordultam nem láttam senkit. Délután lehívott minket Mina egy kis játek délutánra.
-Na yzóval ha mindenki itt van akkor játszunk felelsz vagy merszet kicsit felturbózva csók, halál, házassággal.-jelentette ki Mina.
-Rendben-viszhangzott az osztály nagyrésze.
-Ki kezdi?-kérdeztem. Bár ne tettem volna.
-Te kezded! És én kérdezek!-Szólt közbe Kirishima.-Szóval felesz vagy mersz vagy csók halál házasság?
-Cs, H, H, -feletem röviden.
-Oké akkor, Bakugou, Uraraka és Todoroki.-sorolta fel a három nevet mire én nagyot nyeltem. Nem válahatom fel hogy ki tettszik. Főleg nem mindenki elött! Igen én szeretem Kacchant!
-Oké akkor asszem meg van. Uraraka csók, Kacchan házasság, Todoroki halál. Bocsi de most ez jutott eszembe hirtelen.-adtam egy gyors lényedretörő válszt. Amikor felnnéztem az órár már éjfélkor és akkor belecsapott a villám a koliba majd mindenki elájult. Én csak annyit vettem észre hogy teljes sötétség

Katsuki sz.sz.

Amikor felébrettüntk mindannyian, nem kicsit de mindenki meglepődött. Én is csak hogy be valjam az igazat. Hirtelen mindenki a történelem órán tanult lényekké változott. Én egy félig vámpír félig Vérfarkas voltam. Ugyebár a többiek is ilyenek lettek, de egy valaki hiányzott! Deku! Ő hiányzott nem volt itt, eltünt és nem tudom hol van vagy hogy mi lett vele.
Amikor játszottunk és ő a CS,H,H,-ban azt mondta hogy elfogadna házastársává, egybőlnfel csillant a szemem. Úgy érzem van nála esélyem. De most el tünt! Itt ülünk egy tisztáson azt sem tudjuk hogy hol vagyunk! És ráadásul a felemás pofáju is eltünt na meg a kis csapat fel is. Csak én a Bakusqad, és még a többi nyomi maradtunk azaz Momo, Mineta, és a láthatalan csaj, na meg a fülhallgatós csaj maradtunk.
-HÉ BARMOK! VALAKI LÁTTA A TÖBBIEKET?-kérdeztem valamiért morogva, jah megvan farkas vagyok félig. Ehez pedig az jár hogy a hangom is morgósabn lett.
-NEM! Nem láttuk őket.-kezdett kiabálni Kirishima, aki egy telgesvérű Vérfarkas lett.
-Tch-adtam egy mindent elmondo választ, majd elkezdtem szaglászni farkassá változva, amíg nem leltem rá egy nyomra! Deku szaga volt a földön három másik fura szagú alak társaságában.
-HÉ LÚZEREK FIGYELJETEK! TALÁLTAM NYOMOKAT! KIRI HÚZD IDE A BELED FARKASKÉNT!-ezzel ide is jött és elkezdtünk menni a szag után a szellemek repülve a vámpírok pedig denevér alakban.
Amikor eltüntek a nyomok egy ház volt elöttünk. Nagyon nagy ház szinte kastélynak mondanám, de lehet hogy csak farkasméretben látom nagynak. A szellemek bementek, hogy felutassák a terepet amikor ki értek elmondtak mindent amiket a szobákról lehet tudni és hogy van egy szoba ahol egy fura kinézetü zöld hajú fiú van. Nekem több sem kellett rohantam be az épületbe abba a szobába és amit láttam az nem kicsit volt meglepő!
Deku feküdt az ágyban és mindenféle fura dolog ami lehetett rajta volt. Azaz csak egy dolog volt ami nagyon is feltűnő volt. A testén lévő tetoválások, mindegyik egy lényt ábrázolt. Ahogy be értem leültem mellé és csak néztem ahogyan fekszik. Egy kis idő múlva a tetoválások eltüntek és hirtelen elkezdett lebegni az ágy felett és amikor ki nyitotta a szemét egy furcsa fényes zöld fénycsóva jött ki belőle ami egy másodperccel vissza is szökött a szemeibe és leesett finoman az ágyra és elkezdett éledezni.

Izuku sz.sz.

Amikor ki nyitottam a szemem akkor egy döbbent Kacchant láttam meg magam mellett.
-Deku! Hogy érzed magad?-kérdezte aggódó mégis visszafogott hangon.
-Asszem jól vagyok.-vakartam meg a tarkóm és mosolyodtam rá. És amint ezt megtettem azonnal lefagyott.
-Mi a baj Kacchan?
-Nézzz tükörbe és megtudod.
Én fel keltem és oda mentem a tükörhöz és meglepetésemre nem láttam magamat.
-ÁHHHHHH! EZ NEM LEHET IGAZ!-üvöltöttem el magam amire egy nagyobb zöld tigris lettem, ami szintén meglepett. Aztán sikerült újra emberi formát válltanom.
-DEKU! MI A FASZOM VOLT EZ!-kérdezte szinte fülsiketítő ordibálással, amire a kezemet a fülemre raktam.
-Nem tudom!-mondtam neki ilyedten.
Majd miután lenyugodtunk akkor belépett a szobába egy valódzinüleg Zombi csaj.
-Én tudom!-jelentette ki. Miközben megjelent mellette egy All Might-hoz hasonlító személy és az anyám is. Ezt nem értettem és szinte semmit sem!


Egy új élet (Bakudeku)Onde histórias criam vida. Descubra agora