A Zöld sárkány hatalma.

78 6 0
                                    

Izuku sz.sz.
Amint beértem a kabinba, három tetszőleges láncot vettem le a lámpás tartók közül. A három láncot egy áttváltoztató mágiával nyaklánccá változtattam, majd 3 kissebb tollat vettem ki a párnából. A tollaknak a színét megváltoztattam, zöldre, pirosra és rózsaszínre. Egy összekötő bűbáj segítségével összekötöttem a két tollat a zölddel. Miután végsztdm ezzel egy kicsit nehezítettem a tollakon, bogy egy medalion súlyával eggyezzenek.
Kisétáltam a még mindig a rumot szorongatva, és miközben sétáltam ki ittam is bele. Amikor kiértem, megtaláltam a két keresett személyt.
-Mina, Kirisima! Ezt vegyétek fel!-nyújtom a rózsaszín lánynak a rózsaszín tollat, a vörösnek pedig a piros tollat.
-Ezt, miért?-kérdezi a rózsaszín.
-Ezzel meg tudom növelni a sárkány testetek. Én fogom a Zuzu-t, ti pedig a 6-6 kisérő hajót.-mondom.
-De te, hogyan akarsz el húzni egy hajót? Mi pedig miért több kicsit?-kérdezi Kiri.
-Azért mert a Zuzu-t csak én tudnám elhúzni, még a legnagyobb formátokban is lassú lenne. Ez asszem bennd van az átokban-vakargatom a tarkómat.
-Jó és hogyan kötjük össze a hajókat?-kérdezi Sero.
-Mennyite erős a könyögödből, jövő lapos kötél?-kérdezem.
-Hát nem nagyon.-vakrgatja a tarkóját.
-Gyere ide!-szólok neki. Ő idejön
-Hajolj le, kérlek.-kértem meg, amire pont tökéletes szögben hajolt le. Én csak elkezdtem egy képesség erősítő bűbájt suttogni a fülébe, amikor befejeztem ő föl egyenesedett és lött olyan 10 centis kötéldarabot. Én fel vettem a földröl és elkezdtem széttépni, de nem sikerült.
-Valaki eltudná nekem tépni?-kérdezem. Erre Kacchan kiveszi a kezebből, de neki sem sikerül. Végégig megy a szobán a kis darab kötél. De senki sem tudja szétt tépni.
-Na ez mostmár slég erős!-jelentem ki.
-Ezt, hogyan?-kérdezi Sero.
-Mágia erősítő bűbáj.-vonok vállat.
-Én mostmár azon sem fogok meglepődni, ha valakit feltámsztasz.-mondja Kirisima.
-Azt még nem tudom, hogy megtudom-e csinálni, de azt érzem, hogy a mágia blokkoló eltünt rólam.-mondtam.
-Biztos az elöbbi akciód miatt.-mondja Kacchan.
-Miért mi történt?-kérdeztem mert tényleg nem emlékszem rá.
-Hát olyat hallottál ami számodra, egy vedzteség lenne. És hát a szemed vörösen izzott éd meg akartad folytani a potya utasunkat.-momdja Kiri.
-Szóval kitörés szerü dolgon mentem keresztül?-kérdeztem. Amire csak sürü bológatások érkeztek.
-Értem. Na de most, Sero, Mina, Kiri, Denki, és Kacchan gyertek! Tokoyami, a lányt rád bízhatom?-kérdeztem tőle.
-Persze, de mit csináljak vele?-kérdezi.
-Vidd a tömlöcbe és bízd rá az ottani legénység legjobb őrszemeire. Ha ezzel meg vagy kösd a lelkükre, hogy ha megszökik akkor a kapitánnyal fognak farkas szemet nézni.-mondom neki, amire fel áll és a démont előhivva vitte a lányt a fogdába.
Mi kimentünk a fedélzetre.
-Kirisima, te változz átt. Sero kösd össze a jobb oldali hajókat, és az elsőt pedig kösd Kirisima farkán lévő tüskére! És ezt ismételjétek meg Minával a bal oldalon. Aztán gyere hozzám, mert nekem másmilyen alakom van. Denki, te mész Kiri hátára felügyelni a kötelet. Ha Sero, te majd Mina hátára mész! Kacchan te pedig az enyémre, bár szerintem az egyértelmű.-mondom nekik. Amint meg voltak azok amiket kértem tőlük én is átt változtam a Zöld sárkannyá, igaz a tollak segítségével egy fekete sárkány lettem. Sero a derekamra kötötte a kötelet és hozzákötötte a Zuzu orrára. Én méretet változtattam és améretet áttadtam a két másik sárkánynak is.
-HÉ MERRE IS KELL MENNI?-kiállt Denki.
-CSAK KÖVESSÉTEK DEKUT!-kiabál vissza Kacchan aki a fejemre ült, és simogatott. Majd én elidiultam, a többiek követtek. Nem telt el 2 óra és már láttok a Holtak szigetét, nem is kellett sok én nagyobb fokozatra kapcsoltam és erősebben húztam a Zuzu-t, és másik két sárkany is így tett. Már csak 1 óra van hátra, hogy oda érjünk hajóval, így vissza zsugododtam egy 2 méter magyas sárkány méretébe és a másik két sárkányt is vissza zsugorítottam eredeti méretébe. Vissza szálltunk a Zuzu-ra és onnan néztük a szigetet. Sero erő fokozója kiment a szervezetéből, így már a köteleit is el lehetett szakítani.
-Hé, Kacchan!-szóltam neki amikor, megláttam a sziget elötti nagy zátonyokat.
-Igen, Deku?-jött oda es hátulról megölelt.
-Zátonyra fogunk futni.-mondtam neki. Ő egyből a kardjáért nyúlt, és megálította a hajót és két kisseb csónakot tett a vízre.
-Deku, Kirisima, Denki! Ti velem jötök!-kiállt fel az első csónakból Kacchan.
-Mina! Te válassz magad mellé még 3 embert! És gyertek!--kiállt még mindig.
Én a világ leggyórsabb móndját válsztottam, lecsusztam egy kötélen, bele a csónakba, pont Kacchan elé. A másik két személy csak belemászott.
-Hé, Denki, te szerintem jobb ha hozod a pörölyöd, te Deku meg hívd a kardod.-néz ránk a Kapitány.
-Oké.-feleljük egyszerre Denkivel. Felemeltük a kezünket és az imént említett tárgyak a kezünkbe is röpültek.
-Na ha ezzel meg vagyunk indulhatunk is.-ezzel a mondatattal el is indultunk a part felé. A parton körül néztünk, hogy mások nem-e előztek meg minket. De én éreztem, hogy itt van valahol az a láda. Az egész part, teli volt lángoló csontvázakkal. Ők a felelősek a sziget védelméért. A királyuk a hatalmas Szellemlovas, a neve és a kiléte titok, senki sem látta, vagy hallotta a nevét. A Szellemlovas név is csak azért akadt rá, mert aki először látta, az egy lángoló csontváz lovon látta vágtatni a viz tetején egészen eddig a szigetig. A szineten van a holtak kincse, azaz amiért mi jöttünk. Na meg a híres Vörös Halál átkanak a kincse is itt van. Na meg más-más átok és egyéb tengeri vagy szárazföldi rossz varázslatok, mágiák miatt létrejött kincsek is itt kaptak helyet. A Szellemlovas a seregével védi a szigetet a büntetett előéletüektől a szigetet. Azaz ha egy olyan ember lép rá a szigetre, akinek sok van már a rovásán azt egyszerüen felfalják, legalábbis a lelküket, ezzel eggyütt a testük is elporlad. Ahogy elnézem Mina magával hozta a fogjot, és Tokoyamit és Sero-t is. Ez jó lesz. A csaj már alappból romlott szóval vagy sikerül valahogyan megusznia, vagy letámadja az első kis lélekszívó.
-Hé, Deku, érzed a ládát? Vagy emlékszel hova rejtetted?-kérdezi Mina.
-Szerinted 50 év után emlékszem rá?-kérdezem.
-Jó bocsika. Akkor hogyan szerezzük meg?-kérdezi.
-Fel kell valahogyan, gyorsítanunk a Kapitány szivverését.-mondja vöröske.
-Igazad, van! Lehetségesen, meghallanánk. De hogyan, gyorsítsuk fel a szivverésemet?-kérdezi Kacchan. Én csak gondolkodok, hogy hogyan lehetne felgyorsítani?...

Egy új élet (Bakudeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin