Yazardan
Oturduğu yerden kalkan Sunoo hızlıca tuvalete gitti. Acıtmıştı. Eskiden çok yakın olduğu birbirlerine "en yakın" dedikleri Niki'yle şu an birbirlerine bakamamaları acıtmıştı. Arkadaşlarıyla bahçade otururken yanlarında kalan son kişi olan Jungwon'un da odasına yatmaya gitmesiyle baş başa kalmışlardı ve biraz daha orda durup eski anıları hatırlamaya devam etseydi orada gözleri dolacaktı. Bunu yapamazdı.Banyoda kendine baktı. Dolan gözlerine baktı ve göz yaşlarını serbest bıraktı. Eskiyi özlüyordu. Eski anıları. Ama biliyordu ki; eskiler sadece özlenirdi, geri gelmezdi.
Banyodan çıktıktan sonra odasına yatmaya gitti. Kapıyı kapattı. Her zaman olduğu gibi yine yatmadan önce telefonuna bakacaktı. Ama bu sefer eli galeriye gitti. Galeride biraz eskiye gidince de Niki'yle olan eski anılarına ulaştı. En sevdiği fotoğrafı buldu. Niki'ye baktı. Gülüyordu. Çok güzel gülüyordu. Keşke dedi içinden yine böyle olsak, yine seni böyle görebilsem.
Niki bir anda gitmişti. Niki bir anda değişmişti. Ne olduğunu anlamadan, bir anda soğuk yapmaya başlamıştı. Hatta konuşmaya. Sunoo şansını çok denedi. Sordu da, ama yanıt alamadı. Niki onu artık dinlemiyordu. Suratına bile bakmıyordu. Kızgındı ona Sunoo. Kendisini bir anda ortada böyle bıraktığı, canını yaktığı için. Neler olduğunu bilmek istiyordu ama artık onunla konuşamazdı. Ne o artık eski Niki'ydi ne de onlar artık eski onlardı.
Biraz daha baktıktan sonra ,biraz daha ağladıktan sonra, kulaklıklarını taktı ve Niki'den sonra keşfedip çok sevdiği şarkıyı dinlemeye başladı.
Taylor Swift -The Way I Loved You
But i miss..Arkadaşlar bu şarkı bir şahaserdir teşekkürler..
Bu arada 7 kişi hepsi aynı evde yaşıyor. Bir arkadaş grubunun aynı eve çıkması gibi düşünülebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eskiler sadece özlenir mi -sunki-
Fanfictionwe used to be close but people can go from people you know to people you dont