15

132 17 21
                                    

Yazardan
Bazen her ne kadar çabalasan da olmaz, o zamanlarda ise pes etmek çabalamaktan daha az acı verir. Sunoo tam olarak şu an bu konumdaydı. Zaman geçiyordu ve her ne kadar çabalasa da eski hisler gelmiyordu. Fark etmeden pes etmişti bile.

Akşam söz verdikleri gibi 7 arkadaş salonda oturmuş film izliyolardı. Tabi mısır tabakları, cips tabakları, içecek çöpleriyle etraf biraz dağınıktı.

Film sonlara yaklaşmıştı ki aralarında uyuyanlar vardı. Jake ve Jay gün boyu zaten yorulduklarını söylemişlerdi ve her zaman yaptıkları gibi yine uyuyakalmışlardı. Belki bu kişiler fiziksel yorgunluktan uyuyorlardı ama Sunghoon mental yorgunluğunu bildiği için, yorgun gözüken Sunoo'yu kendi omzunda uyutuyordu. Bir eli Sunghoon'un dizlerine doğru düşen Sunoo da Sunghoon elini bulup tuttu.

Gözleri Sunoo'nun olduğu tarafa takılan Niki kendini kötü hissetmişti ama onun düşündüğü gibi değildi. Sunoo o eli tutarken kendini eski anlarda hayal ediyordu. Bir zamanlar Sunghoon'un olduğu tarafta Niki duruyordu.

Flashback
"Uykun mu var."

"Hıhı"

"O zaman o şekilde boynunun tutulması yerine böyle uyuyabilirsin."

Niki kendine doğru çektiği Sunoo'nun kafasını kendi omzuna koymuştu. Sunoo yaptığı haraketle kafasını çevirip Niki'nin gözlerine bakmıştı. Niki de ona bakıyordu ama kimse konuşmuyordu. Sunoo kafasını geri çevirdi ve gözlerini kapattı. Daha sonra ise Niki'nin elini buldu ve tuttu. Niki hemen ona bakmıştı ama Sunoo gözleri hala kapalı kafası hala Niki'nin omzunda sadece gülümsüyordu. Niki'nin kalbi o kadar hızlı atmaya başlamıştı ki Sunoo'nun duymasından endişelenmişti.

Niki Sunoo uyanana kadar onun güzelliğini izlemişti belki de. Ne kadar uzun zaman olsa da ona hiç uzun ve yorucu gelmemişti. Ona kalsa gün boyu bile yapardı bunu.

(abi bir flashback yazmışım uf kelebekss)

Flashbeck End

Herkes odasına yavaş yavaş dağılmıştı ve salonda sadece Sunghoon, Sunoo ve Niki kalmıştı. Şimdiyse önündeki hareketlenmeyi izliyordu. Sunghoon önce Sunoo'nun kafasını tutarak oldupu yerden kalktı ve sonrasındaysa bir elini dizlerine bir elini beline koyup onu kaldırdı ve odasına götürmeye başladı. Kucağındaki Sunoo ise kollarını Sunghoon'un boynuna sarmıştı. Niki onları göremeyeceği yere kadar izledi ve yine o his gelmişti. Keşke ben yapabilseydim dedi. Eğer kendisi aylar önce bazı şeyleri yapmasaydı, zaten emindi ki Sunghoon'un yerinde o olurdu.

Sunghoon'un kendi odasını gittiğini gördüğünde Niki'de kalkıp kendi odasına doğru yol aldı.

Odasına giderken Sunoo'nun odasının kapısının açık olduğunu fark etti. Durdu ve Sunoo'ya baktı. Eskiden bakmaya doyamadığı kişiye şimdi bakarken suç işliyormuş gibi hissediyordu. Kafasını çevirdi. Yere bakmaya çalıştı. O trafa bakmamaya çalıştı ama kafası tekrar odaya döndüğündeyse artık gitmek için.

Sabah daha gün yeni aydınlanırken Sunoo uyanmıştı. Kalkar kalkmaz da dışarıdaki karı gördü. Karı gördüğünde çok mutlu oldu ve hemen kendine gelip dışarı çıkmayı düşündü.

İşlerini halledip evden ayrıldı. Bu saatte herkes uyuyordu kimseyi uyandırmak istemezdi. Telefonu yanındaydı zaten, bir şey olursa ararlardı.

Evin hemen oralarda bir tane kardanadam yapmayı planladı ve işe koyuldu ama hala daha yağdığı için kar çok yoktu. Yani vardı ama yüksek değildi boyu. O da küçük bir tane yapmayı düşündü.

Kardanadama son olarak parmağıyla göz, burun ve ağız detayı verdiğinde bitmişti. Çok küçüktü kardanadam. Dizine gelmiyordu bile. Telefonunu çıkarıp fotoğrafını çekti. Sonra telefonuna 1 yıl önce bugün çektiği fotoğrafın bildirimi geldi. Bildirime tıklayınca yine moralini düşürecek bir şeyle karşılaştı. Yine böyle küçücük bir kardanadam vardı. Burda sorun yoktu ama yanında da sırıtarak poz veren Niki vardı. Fotoğrafa biraz daha baktıktan sonra kardanadamın kafasının bir kısmının kopmuş olduğunu fark etti. Ne olmuştu diye kendini zorlayınca hatırladı.

eskiler sadece özlenir mi -sunki-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin