2

154 22 1
                                    

Yazardan
Sabah bağrışma sesleriyle kalktı bu alışılmıştı. Ev kalablıktı. İlla bir şeyler oluyordu. Sanırsa yine en geç o kalkmıştı. Elini yüzünü yıkamak için odasından çıktı. Kapıyı açtığı anda aynı sebepten lavaboya gittiğini düşündüğü Niki'yle karşılaşmıştı. İkisi de bir anda duraksadı ve göz göze geldi. İkisinin gözündeki bitmişlik ve özlem belli oluyordu. Ama belki de onlar görmüyordu. Sunoo daha hızlı davranıp lavaboya gitti. Niki kapının orda durakalmıştı hala. Sonradan hareketlenip lavabonun kapısına gitti. Sırasını bekliyordu.

Kahvaltıdan sonra Sunoo ve Sunghoon ellerindeki kahvelerle bahçede oturuyorlardı. Bunu Sunghoon teklif etmişti. Çünkü bazı şeylerin farkındaydı. Sunoo eski neşeli Sunoo değildi ve onun geri gelmesini istiyordu Sunghoon. Biraz havadan sudan konuştuktan sonra Niki de bahçeye çıktı. Geri dönmek istedi ama yapamazdı. Saçma olurdu. Ama Sunghoon hareketlenip Sunoo'yu ordan kaldırdı ve içeri geçtiler. Sunghoon bunu asla art niyetle yapmıyordu. Sadece biliyordu ki Sunoo bundan rahatsız olacaktı ve bunu istemezdi.

Evet atkadaşları aralarındaki şeyleri hissediyordu ve fark ediyordu. Özellikle de Sunoo'nun Niki'den sonra(bir zamanlar) en yakın olduğu kişi olan Sunghoon. Bunu Sunoo'ya sordu. Sunoo çok kez kaçsa da en sonunda oturup anlatmak zorunda kaldı. Ona neler olduğunu bilmediğini ama bilmek istediğini söyledi. Ve hislerini anlattı. Niki'den sonra neler hissettiğini. Ve Niki'ye karşı ne hissettiğini. Sunoo bu hislere ad koyamıyordu. Ama içinde gerçekleeşenleri anlattı. Sunghoon ise anladı...

eskiler sadece özlenir mi -sunki-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin