Niki'den
Sunoo'nun beni eve getirmesinden sonra şimdi uyumaya çalışıyordum ama karnımdaki kelebekler izin vermiyordu.
Beni çenemden tutup kendine çevirmesi, ona sarıldığımda beni belimden kavraması falan. Kalbim çarpıyor hala.Ama kötü bir tarafı vardı. Yakınlaşmamam gerekiyordu. Onu bırakma sebebim hala geçerliydi. O günden beri olduğu gibi ne yapacağımı bilmiyordum. Gerçekten çok özlemiştim bunun farkındaydım ama ona sarıldıktan sonra eskiler gözümde canlandı ve ne denli özlediğimi artık bilmiyorum bile. Sadece çok fazla.
Sabah olmuştu ve ben iki saat falan uyumuştum sadece. Kalktıktan sonra yatağımda biraz gerindikten sonra yüzümü yıkamaya gittim.
Sunoo'dan
Ben lavaboya doğru ilerliyordum ki kapısı açıldı ve Niki çıktı. Göz göze geldik ve ikimizde yek bir laf etmeden gülümsemeden ya da hiçbir şey yapmadan birbirimizin açısından çıkana kadar bakıştık. İşte, yine aynıydı. Dün bazı şeyler yaşanmış olsa da, bana bir anda sarılmış olsa da yine aynıydı. Kendime gülüyordum. O kadar kendi kendime sözler verip yine güvenmiştim.Kahvaltımı yaparken yine aklımda ne kadar aptal olduğum düşünceleri geçiyordu. Ben mi çok aptaldım o mu çok iyi kandırıyordu? Düşünmekten yemeğimi yiyemiyorum bile. En sonunda ağzıma birkaç bir şey attıktan sonra kalktım. Ben kalkar kalkmaz Heesung hyung arkamdan seslendi
"Hey, nereye bir şey yemedin daha"
Arkamı dönmeden sesimi neşeli tutmaya çalışarak cevap verdim.
"Doydum."
Odama çıkmıştım ve boş boş yatağımda uzanıyordum. Beni boş zamanlarımı müzikle doldurmayı severim. O yüzden Spotify'a girdim ve bir şarkı açtım.
Rihanna-Umbrella
Biz bu şarkıya bizim şarkımız derdik Niki'yle. Çünkü ikimzde çok severdik. Şarkıyı son ses açtım. Gözlerimi kapattım. Aklıma her zamanki gibi anılar geliyordu ama bu sefer mutlu dinleyemiyordum. Çünkü şimdi anılar, eski anılardı.
Niki'den
Odama geçerken Sunoo'nun odasından şarkı sesleri geldiğini fark ettim. Tanıdık gelince daha da yaklaşıp dinlemeye başladım ve şarkıyı hatırlayabildim. Bu şarkı bizim şarkımızdı.Bugün şu tatlışın doğum günü arkadaşlar. O olmasaydı, gülüşüyle kalbimi ısıtmasaydı, her ailemle tsrtıştığımda videolarını izleyip mutlu olduğum kişi olmasaydı ne yapardım bilmiyorum. Değeri ben dd anlatamayacağım kadar büyük. İyi ki var.
Ayrıca bugün Sunki günü ve selca atabileceklerini söylemişlerdi ama saırım gelmeyecek çünkü çok geç oldu ama önemli değil şu an. 2 yıl bekleyen daha da bekler.
DOĞUM GÜNÜNÜN ŞEREFİNE BENİM İÇİN VE TÜM ENGENELER İÇİN BİR İCON OLAN PİNK HAİR SUNOO'YU KOYDUM. BAKIP BAKIP TATLILIK KRİZİNE GİREBİLİRSİNİZ. DOĞUM GÜNÜSÜ KUTLU OLSUUUN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eskiler sadece özlenir mi -sunki-
Fanficwe used to be close but people can go from people you know to people you dont