10

106 14 3
                                    

Yazardan
7 arkadaşın bir tane bizim dedikleri bir yer vardı. Yeşillik bir alan. Orda toplanıp atıştırmalık alıp eğlenirlerdi. Bugün de oraya gideceklerdi. Uzm bir aradan sonra. Ama bir kişi hariç. Sunoo gelmek istememişti. Israr gelmişti ama herkes zaten durumunu biliyordu o yüzden kabul ettiler

6 kişi gittikten sonra Niki eve gitmek istediğini söyledi ve öyle de yaptı. Eğlenmiyordu. Belki de ondan dolayı ama eve gitmek istiyordu.

Niki eve gelmişti ama Sunoo kapı sesini duymamıştı.

Sunoo'dan
Bugün evde kimse yoktu. İstediğim gibi çıkabilirdim odamdan. Onla karşılaşma imkanım yoktu. İç rahatlığıyla çıkabilirdim.

Acıktığımdan dolayı mutfağa indiğimde su içmekte olan Niki'yi gördüğümde duraksadım. Onun gitmediğini söylememişlerdi bana. Onu gördüğüm gibi arkamı dönüp geri gitmeye kalktım ama karnım gerçekten açtı bu yüzden geri dönüp ramenlerin olduğu çekmeceye doğru ilerledim. Bana baktığını görebiliyordum ama ben ona bakmadım. Dedikleri aklıma tekrar gelmişti ve şu an ona tekrar kızıyordm içimden. Çekmece hemen onun durduğu yerin yanındaydı ve bu yüzden ona biraz yaklaşmam gereksede ramenimi alıp tezgahın üstüne koydum ve iki elimi tezgaha koyup çıkmasını bekledim ama çıkmıyordu. Beni izliyordu. İşi bitmişti oysaki. Onu beklerssm daha da aç kalacağımı fark edip su ısıtmaya koyuldum.

Niki'den
Artık psikopat gibi izlemeyi bırkıp gitmem gerekiyordu ama yapamıyordum. Durup arkasından sarılmak istiyordum. Keşke yapabilseydim.

İzlemeyi bırakıp bahçeye çıkmıştım. Öylece durmuş yere bakıyordum. Eskiden olsa ikimiz evde tek kaldığımız için sevinir, eğlenirdik. Ama şu an eminim ki bana neden gitmedin diye kızıyordur.

Yapacak bir şey bulamayınca şarkı açmayı düşündüm. Elim son çalınanlardaki Lana Del Rey-Say Yes to Heaven'a gitti. Burda Sunoo da bunu dinlemişti. Ben de şimdi dinleyip onu düşünecektim.

Sunoo'dan
Yemeğimi alıp odama çıkmıştım çıkmak istiyordum ama çıkamıyordum. Kilitlenmişim gibi. Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı ama bu evde imkansızdı. Uzaklaşmaya ihtiyacım olduğuna inanıyordum.

Arkadaşlar bu bölümü Stayc- Love Fool dinleyerek yazdım çok kötüyüm şu an. Gidin Stayc dinleyin.

eskiler sadece özlenir mi -sunki-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin