7

830 76 174
                                    

"Hazırım,çok hazırım Minhocuğum, canım Minho'm. Hadi gidelim."

"Evet,hadi gidelim." Dedi Seungmin.

--------

"Kanka... Benim param yok..."

"Para veremem Jisung,idare et artık."

Jisung sahte bir üzgün ifade ile Seungmin'e baktı,Seungmin ise küçük bir kahkaha attı.

"Ne oluyor?"

"Minho,bu salak bana para vermiyor!"

"Paran yok mu?"

"Ne alaka canım,zenginim ben milyarlarım var öylesine para istiyorum!"

Minho hafifçe güldü. Jisung yürürken gördüğü lahmacuncuyu Seungmin'e gösterdi.

"Pişt, Seungmin şu lahmacun şey değil mi ya... Heh, Türk yemeği!"

"Evet Jisung?"

"Yesek mi? Hem bunun ne işi var burda Türkiye'den Kore'ye getirmek için uğraşmışlar."

"Düşündüğün şeye bak Jisung ya! Yürü gidiyoruz."

Seungmin Jisung'u kolundan tutup sürüklemeye başladı. Chan ise gördüğü manzara ile güldü.

"Ya, Chan güleceğine yardım etsene! Bu gerizekalı beni sürükleyim derken kolumu koparacak."

Chan hiç orayı görmemiş gibi gülerek yoluna devam etti.

"Seungmin sende bırakır mısın, merak etme kaçmam senin gibi köpek değilim ben."

"Salak ya..." Seungmin Jisung'un kolunu bıraktı.

"Jisung,telefonunu verir misin bi'?" Minho aklına gelen fikir ile Jisung'a sordu.

"Neden ki?"

"Grup ismini değiştireceğim, aklıma harika bir şey geldi."

Jisung sorgular bir bakış attı ama telefonunu verdi.

"Sağol."

Minho telefonu aldı ve Kral Jisung'un köleleri grubuna girdi ve ismi Kral Minho ve Kraliçe Jisung'un köleleri olarak değiştirdi ve telefonu geri verdi.

"Heyy ben neden Kraliçeyim?"

"Çünkü birlikte olsak baskın taraf ben olurdum,yani Kral olurdum. Sanada Kraliçe düşer."

"Biz neden köleyiz?!" Dedi Chan Seungmin ve kendini gösterirken.

"Keyfimin kahyası öyle istiyor, karışma Chan."

"Önce yemek yiyelim, açım ben." Dedi Seungmin.

"Bana uyar."

"Yuh Chan! Son tenefüs 2 tost gömmedin mi oğlum sen?!"

"Sussana lan." Dedi Chan,Minho'nun kulağına fısıldadı ve koluna bir cimcik attı.

Minho da aynı şekilde Chan'a fısıldadı.

"Evin yanıyor kanka."

Hyunjin ve Felix'e bakalim canislerim

"Hyunjin,Yeji seni yemez merak etme. Altı üstü 10 lira."

"Öyle deme Felix! Yeji 1 kuruşu bile eksik versem beni kıyma yapar satar vallaha!"

"Abartma Hyunj-"

"Benim dedikodum mu Hyunjinciğim?" Diyerek salona girdi Yeji.

"Yok abla estağfurullah. Al bak on liran." Diyerek on lira verdi Yeji'ye Hyunjin.

Bir Tuvalette İki Kişi Mi? | Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin