16

500 52 160
                                    

Başlamadan önce bir soru sormak istiyorum; sizce ficde biri backstabber olsaydı kim olurdu? ( Bir backstabber var çünkü,tam olarak backstabber denir mi bilmiyorum ama dheujehdje)

Hadi iyi okumalar bebeklerim💓

Yazardan😘

Otobüs,yaklaşık 3 saat yol aldıktan sonra yarım saatlik bir mola vermişti. Mola verdikleri yer bir dinlenme tesisi olduğu için,isteyen yemek de yiyebiliyordu.

"Jeongin yeter ya üzülme bu kadar hem bence Minho homofobik bak bende buna üzülüyorum."

"Ya aynı şey değil Jisung! Hem sen nereden biliyorsun Minho'nun homofobik olduğunu?"

Tam Jisung ağzını açacaktı ki, en arka tarafta oturan Jin buraya doğru bağırdı.

"Jisung,Jeongin! Sesiniz buraya kadar geliyor. Bahsettiğiniz kişiler uyumuyor veya müzik dinlemiyor olsa duymuşlardı."

Jin, Jisung'dan bir yaş büyüktü fakat okula geç başladığı için şu an 11. Sınıf yerine 10. Sınıftı.

Jisung ise telefonuna gelen mesajla telefonunu açtı.

...

...
Dışarıya gelir misin?
Konuşmak istiyorum.

Jisung
Tamam.

Jeongin'e hemen geleceğini söyleyerek otobüsten çıkmıştı Jisung. Hemen ardından Minho da gelmişti.

"Evet,Minho? Dinliyorum seni."

"Neden böyle sert,umursamaz ve uzak davranıyorsun Jisung?"

Jisung susmuştu,verecek cevabı olmayacağından değildi. Nasıl gelip umursamaz ve uzak davranıyorsun diyebiliyordu?

"Çünkü..."

Kelimeleri hazırdı Jisung'un,fakat söyleyemiyordu. Boğazına bir düğüm oturmuştu.

"Çünkü?"

"Çünkü bunu başlatan sensin Minho. Ne yapmamı bekliyordun benden?"

"Bu saçmalıkları yapmanı da istemedim Jisung! Benim gayet geçerli nedenlerin varken sen neden böylesin? Neden benden uzaksın?"

"Beni iten sensin Minho. Hem... Senin yaptığın onca şeye rağmen peşinden köpek gibi koşmamı mı bekliyordun?"

"En azından tamamen iletişimi kesmemeyi deneyebilirdin!"

"Ne oluyor sana Minho? Neden bir anda böyle oldun? Verdiğim değeri mi yetersiz gördün? Benden sıkıldın mı? Neden böylesin? Sadece tek bir cevap istiyorum Minho!"

Sonlara doğru Jisung'un gözleri hafiften dolmuştu,fakat Jisung onları akmalarına izin vermeden geri göndermişti.

Minho ise sadece düzgün bir yalan düşünüyordu, aklına geleni söylemişti.

"Seungmin'in Chan'ı ne kadar sevdiğini herkes biliyor, hocalar bile. Ben de ona bir iyilik yapayım,belki Chan'ı da ikna ederim olurlar diye seninle yakınlaştım. Yani,seni sevdiğim falan yok Han Jisung. Nefret ediyorum senden."

Jisung bu sefer gözyaşlarına teslim olmuştu.

"APTAL!"

Bir Tuvalette İki Kişi Mi? | Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin