9

653 61 219
                                    

"Ben demedim mi?! Bak Jisung'u görünce sattın hemen beni!"

"Ne alaka ya? Hyunjin yerde yatınca hasta mı oldun oğlum iyi misin?"

"Neyden bahsediyorsunuz?"

"Bence Minho sana a-"

Minho Hyunjin'in ağzını eli ile kapatır.

"Ahahahaha hiçbir şeyden Jisungcuğum Hyunjin malı atıyor götünden."

----------
Büyük zaman atlaması gezi gününden bir gün önce
Minho'dan

Hyunjin'in Jisung hakkında dedikleri gerçekten aklıma takılmıştı. Tam bir haftadır bunu düşünüyorum, Jisung'dan hoşlanmıyorum ama sürekli onunla birlikte olmak istiyorum,kendimi ona diğerlerinden daha yakın hissediyorum ve bunların tek sorumlusu Hyunjin. Siktiğimin düşüncesini aklıma o soktu!

Hyunjin demişken, Felix ile araları biraz bozuk. Felix Hyunjin'e sürekli Jeongin'den bahsediyormuş, Hyunjin ise doğal olarak biraz kırılmış. Felix ise Hyunjin'e abarttığını söylüyor.

Bir de,yarın Türkiye gezisine gidiyoruz. Jisung biraz fazla heyecanlı, araştırdığına göre Konya'da etli ekmek varmış onu denemek istiyormuş. İzmir'de ise Kemeraltı diye bir yer varmış, oraya gitmek istiyormuş. (Evet yazarınız onları kemeraltına götürecek kadar enayi dhekdhejdhdi)

Bende umarım evden çıkacağım. Son kez ayağımda dolanan Soonie'nin kafasını okşadıktan sonra evden çıktım.

Okulda

Jisung'u sınıfında göremeyince Seungmin'in yanına gittim.

"Selam Seungmin,Jisung nerede?"

"İnan hiç bilmiyorum,kesin uyuyakalmıştır. Hatta kesin Jeongin ile bir boklar yapmıştır çünkü o da ortalıkta yok."

"Tamam. Teşekkürler."

"Rica ederim."

Sınıftan çıkıp kendi sınıfıma gittim ve Jisung'a yazdım.

Jisung 💘

Minho
Lan
Jisung
Nerdesin
5dkya ders başlayacak
(Gönderildi)

Yazdıktan sonra telefonu cebime koydum. Gidip bir Chan'a bakayım ben en iyisi,ne yapıyor bizim mal.

Chan'ın sınıfına vardığımda içerde Changbin ile konuştuklarını gördüm. Vay şerefsiz Seungmin'e yaklaşmak için Changbin'i kullanıyordur kesin bu. Beni de sattı.

"Tam bir şerefsizsin Chan!"

Chan bana baktı ve göz devirdi.

"Minho 3 dakika kaldı dersin başlamasına,hem Changbin sıra arkadaşım amına koyayım onunla da mı konuşamayacağım?"

"Evet konuşamayacaksın."

"Sana sormuyorum Minho,sınıftan çık."

"Gerizekalı."

Sınıftan çıktım ve kendi sınıfıma doğru yürümeye başladım. Of,keşke Hyunjin ile aynı sınıfta olsaydım.

Tam sınıfa girecektim ki,sırtıma bir ağırlık çöktü ve iki tane kol boynuma dolandı. Kafamı hafif çevirip arkama bakınca ise o kişinin Jisung olduğunu anladım. Tebessüm etti ve boynuma ufak bir öpücük kondurunca sanırım kalp krizi geçirip öleceğimi sandım,ya da abarttım o kadar değildir yani ama kalbime garip bir şey oldu işte. (Çok güzel anlatti gercketen)

Bir Tuvalette İki Kişi Mi? | Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin