"TAMAM GELİYORUM GELİYORUM KIRMA KAPIYI HAYVAN JİSUNG!"
----------
Seungmin kapıyı açtığında bir tokat yedim. Sonra Seungmin Chan'a sevecen bir şekilde baktı.
"Hoşgeldin Chan! Bu hayvan sana bir şey yapmıyor değil mi? Belli olmaz da buna."
"Şey bölüyorum ama Hyunjin burada mı?"
Felix'in sesi endişeli ve gergindi.
"Evet içerde."
"Heh tamam o zaman Felix konuştuğumuz gibi Seungmin sen gel bizimle Felix'in Hyunjin ile konuşacakları var."
"Hemen geliyorum!"
Oradan sonra 565 numaralı odaya gittik. Seungmin'e kapı çalma işini bana bırakmasını söyledim ve Seungminlerin odaya yaptığım gibi bu odadakilerin de kulağını siktim.
Kapıyı Jeongin açsaydı bari.
Bugünde ne dayak yedim ya.
Changbin yüzüme tokadı indirdi.
"Oha Changbin öldürseydin çocuğu?"
Chan beni savununca çok sevgili arkadaşım (!) Seungmin de beni savunmaya geçti.
"Evet Changbin! Çok ayıp arkadaşın o senin. Mal salak falan filan ama ona vurmamalıydın, vah canım arkadaşım Jisung ne acımıştır."
Ben göz devirirken Seungmin bana sarıldı.
"Ee içerde kimler var bakalım?"
"Jeongin var. Minho biraz oteli dolaşmak istediğini söyleyerek gitti."
Minho mu?
Chan'dan
Tam Minho'dan bahsetmişken Minho bana yazdı.
Piclerin efendisi Minho
Piclerin efendisi Minho
Knk acil lobiye gel
Konusmamiz gerekChan
Uzgunum knkm hyunjinin bileginin hastane masraflarini karsilayamamPiclerin efendisi Minho
Hyunjin ne alaka olum
Gel sen lobiye
AnlarsinChan
Ok bekle beni"Bende biraz dolaşıyım en iyisi."
Hızlı adımlarla oradan uzaklaştım ve en yakın asansöre binip lobiye indim. Minho beni gördüğünde el salladı. Yanına geldim ve oturdum. Morali bozuk gibi görünüyordu, iç çekti ve konuşmaya başladı.
Jisung'dan
Chan aniden gidince Seungmin bir kaç saniye arkasından baktı sonra birlikte odaya girdik, Jeongin mini barı karıştırıyordu. (Bilmeyenler icin odalardaki kucuk buz dolabina deniyo mini bar diye)
"Changbin bak! Karpuzlu soda var! En sevdiğim!"
"Ne güzel Jeongin."
Yatak testi için hemen yatağa atladım. Aklıma gelmişken,ben bizim yatağı test etmedim!
Bu yatak rahatmış ama,umarım bizimki de öyledir.
"LAN JEONGİN BİZİM YATAĞA ÇÖKTÜ BU!"
"Bırak Changbin giderken yatağı da toplar artık dimi Jisung? Toplamazsan elimde büyük bir koz var hehe."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tuvalette İki Kişi Mi? | Minsung
HumorBaşlangıç; 10/05/23 Bitiş; 10/11/23 ---- "Öyle işte. Sonra sizin yanınıza geldim." "Bir dakika,ben yanlış mı anladım yoksa sen o gerizekalı ile öpüştün mü?" Seungmin'in iğneleyici ses tonu ile Jisung tekrardan konuşmaya başladı. "Öpüşmedim,o beni öp...