Seungmin'den
Bir kaç saat öncesi(Minho ile kavga ettikleri zaman)Jisung ve Jeongin'in otobüse bindiğinden emin olunca Changbin'in kolunu bırakmayarak bize arkası dönük olan Minho'ya doğru ilerlemeye başladım.
"Hey,Minho!"
Minho bize doğru döndü ve anlamsızca baktı.
"Ne var?"
Minho'nun tam önünde durdum ve ona doğru konuştum.
"Sen ne peşindesin? Ne yapmayı düşünüyorsun?"
"Bir şey düşündüğüm yok."
"O halde arkadaşımdan ne istedin?!"
"Sana söylerdim ama,gidip Jisung'a yetiştirebilirsin."
"Onunla en başından beri neden oyun oynadın!?"
"Çünkü... Bir sebebi yok! Bu konunun bu kadar dibine girmene gerek yok! Biricik arkadaşın anlatır!"
Birazdan sinirden kendimi şuraya asmazsam iyi.
"Bana bak Lee Minho... Madem öyle,seni bir daha onun yanında görmeyeceğim!"
"Buna sen karar veremezsin Kim Seungmin!"
"Yok Changbin tutma beni çok pis döverim ben bu herifi üstüne de ters yatırır düz sikerim tutma beni!"
Minho'nun üstüne atladığımda Changbin araya karışmıştı.
"Seungmin sakin ol başımıza iş açma!"
"Kes Chang! Öldüreceğim bu herifi!"
"Ay çok korktum Seungmin."
"LAN SEN BENİMLE TAŞŞAK MI GEÇİYORSUN LAN?!"
"JİSUNG İLE BENİM MESELEM BU KARIŞMA İSTERSEN!"
"NE MESELESİ AMINA KOYAYIM,NE MESELESİ?! BİLDİĞİN ÇOCUĞA ONDAN NEFRET ETTİĞİNİ SÖYLEMİŞSİN!"
"BUNUN SENİ İLGİLENDİREN KISMI YOK!"
"SEUNGMİN BAK SAKİN OL BAŞIMIZA İŞ ÇIKAR,MİNHO SENDE GÖTÜNDEN SALLAMA AMINA KOYAYIM!"
En sonunda gözlerim aniden bizi izleyen Jeongin ve Jisung'u bulduğunda sertçe Minho'nun yakasını bıraktım.
"Bunu ödeşeceğiz Alaycı Tavşan."
"Öyle olsun Sinirli Köpekcik. Unutma,Chan Jisung'u seviyor seni değil."
Ne? Bir dakika bunu otobüste sindirmem gerek önce şu suratı görmekten kurtulmam gerek.
Hızlı adımlarla yine arkamda Changbin ile otobüse yürümeye başladım.
Jisung'dan
Normal zamanSeungmin yanımda yere doğru bakarken gözlerinin dolduğunu görebiliyordum.
"Anlat Seungmin."
"Sadece Chan'ın bir anda ilgisini kesmesine canım sıkıldı."
Elimden bir şey gelmiyordu,tek yapabileceğim ona destek vermek için sarılmaktı.
Acaba Chan'ın beni sevdiğini öğrenince nasıl tepki vericek?
"Yürüyelim biraz... İyi gelir."
"Chan'dan nefret ediyorsun, değil mi?"
"Evet... Nereden çıktı?"
"Hiç,öylesine."
"Peki."
Biraz daha yürüdükten sonra içeri girdik,tabii orada Chan'ı görmemle modum yine düşmüştü.
Seungmin'in aksine.
Minho'dan
"Oğlum sen harbi salaksın! Tamam bak Chan da salak ama sen saf salaksın oğlum!"
"Sus Hyunjin ya,ne diyorsun iki saattir?!"
"Ya ben senin hatanı yüzüne vuruyorum ki biraz vicdan azabı çekip yaptığın bokları temizlemeye çalış diye!"
"Hyunjin haklı."
"Sende hep sevgilini tutuyorsun zaten,ama şuan siz de haklısınız..."
Kendimi yatağa atarak gözlerimi kapadım,ben nasıl bir çıkmazın içine düştüm böyle ya?!
Evet, yaptığım mallıktı. Kim aşık olduğu çocuğa 'senden nefret ediyorum' der? Tabiki de sexy boy Lee Minho.
Düzeltiyorum, tabiki de katıksız salak ve mal Lee Minho.
"Herşeyi düzeltebilirsin Minho,sana yardım edebilirim."
"Bu saatten sonra neyi düzeltebilirim ki Yeji?"
"Hadi bir anlaşma yapalım,eğer senin Jisung ile aranı yaparsam sen de bana birini ayarlayacaksın."
"Kimmiş o?"
Yeji biraz daha yaklaşarak kulağıma fısıldadı.
"Bizim sınıftan, Shin Ryujin."
"Tamam,yapacağım."
"Önce kalk bi', kaldır şu kıçını olanların hepsini anlat bana."
"Yeji bence bunun yaptığı mallık düzelmez uğraşma."
"Sen karışma hadi sevgilinin yanına git."
Hyunjin göz devirerek iki kişinin anca sığdığı minik balkonda Felix'in yanına yerini aldı.
"Evet, herşeyi en baştan anlat."
Olan biten her şeyi,Jisung'a aşık olduğumu anladığım zamandan Chan'ın Jisung'u sevdiğini öğrendiğim zamana kadar herşeyi anlattım. (Yok canim ne usenmesi)
"Anladım... Önce,Chan'ın Jisung'u unutması gerek. Bu durumda da devreye Seungmin giriyor. Jisung ile birinin konuşması gerek, Chan'a onu unutması için Seungmin'e bir şans vermesi gerektiğini ona söylemesi için."
"Changbin veya Jeongin olabilir."
"Her neyse,bulun birini konuşun. Sonrasını düşünürüz. Önce Chan'dan kurtulalım."
"Tamam."
Hemen balkondaki Felix'in yanına gittim.
"Felix!"
"Ne?"
"Bana yardım et, ne olur!"
"Hayır."
"Ya bak nolur!?"
"Söyle."
"Jeongin ile konuşman gerek."
"Niye?"
"Jisung'a Chan'ı onu unutması için Seungmin'e bir şans vermesini söylemesini iste."
"Tamam."
"Çok sağol canım benim!"
-------
-639 kelime-
Sa
Olm ben bolum attim saniyodum atmamisim lan
Normalde bolum baya baya uzundu
Sonra ben kisalttim
Neyse yarin diger bölümü atcam uzun olcak baya
Baybayy💋💋💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tuvalette İki Kişi Mi? | Minsung
HumorBaşlangıç; 10/05/23 Bitiş; 10/11/23 ---- "Öyle işte. Sonra sizin yanınıza geldim." "Bir dakika,ben yanlış mı anladım yoksa sen o gerizekalı ile öpüştün mü?" Seungmin'in iğneleyici ses tonu ile Jisung tekrardan konuşmaya başladı. "Öpüşmedim,o beni öp...