25

376 38 80
                                    

Changbin'den

Yavaş adımlarla yürürken etrafımı inceliyordum, son kez gelişimmiş gibi.

Parka vardığımda salıncakta beni bekleyen Jeongin'i gördüm,  gülümseyerek salıncaktan kalktı ve yanıma doğru yürümeye başladı.

Birlikte bir banka oturduk,bana meraklı gözlerle bakması konuşmamı zorlaştırıyordu.

"Evet, Changbin? Neden acele acele beni buraya çağırdın?"

Kafamı kaldırıp Jeongin'e baktım, söyleyeceklerimi kafamda sıraladıktan sonra derin bir nefes aldım.

"Bir şey mi oldu?"

"Jeongin, ben..."

Jisung'dan

"ANNE,BEN ÇIKIYORUM!"

"TAMAM TAMAM DUYUYORUM, BAĞIRMANA GEREK YOK."

Bir cevap vermeden evden çıktım,Minho'nun  evine doğru yol almaya başladım.

Kapının önüne vardığımda zili çaldım,beklemeye başladım.

Kapıyı Minho'ya benzeyen bir kadın açtı.

"Hoşgeldin oğlum kime bakmıştın?"

"Efendim Minho burda-"

"Anne,gelen kim?"

Hemen arkadan gelen Minho'yu görünce ona gülümsedim.

"Ah, hoşgeldin Jisung. Anne sende çekilsen de çocuk geçse diyorum?"

"Tabi oğlum,büyür geç."

İçeri geçtim,sonra Minho ile odasına çıktık.

"Vay canına! Kedin olduğunu bilmiyordum!"

"Sadece bir tane değilki,toplam üç tane ama diğerleri evin diğer köşelerinde dolaşıyordur."

"İsimleri ne?"

"Bu Dori, diğerleri Soonie ve doonie."

Minho gülümseyerek Dori'yi kucağına aldığında bende başını okşadım.

Yaklaşık yarım saat sonra kapı çaldı,gelen Hyunjin ve Yeji'ydi.

"Herkese merhaba saygıdeğer dostlarım." Diye içeri girdi Hyunjin.

"Oğlum bu karne günü yaptığı konuşmanın etkisinde mi hâlâ?" Dedi Minho.

"He vallaha açamadık çocuğu en son Felix farklı bir yolla düzeltmeye çalıştı, 'yaptığın şey çok ayıp bir şey,sevgilim. Bu yaşta bunu yapmamalıyız.' Dedi. Yani kafa gitti." Yeji Hyunjin'e acıyan gözlerle bakıyordu konuşurken.

"Hadi ya? Hyunjin kaçırmazdı böyle şeyleri?"

"Kaçırabiliyormuş da biz bilmiyormuşuz Sung." Diye araya girdi Minho.

"Tokat atsam düzelir mi?" Diyince Hyunjin sanki hemen düzelmiş gibi bana yaklaşıp omuzlarımı tutmuştu.

"Yok,yok! Hiç gerek yok canım arkadaşım! Bak ben düzeldim,hatta gel seni bir öpeyim!" Dedi ve Jisung'un yanağına yöneldiğinde araya Minho girdi.

"Aa,olur mu öyle şey? Jisung anlamış senin düzeldiğini öpme sen hiç."

"Oğlum sen niye hep araya giriyorsun ya? Belki de ben yengeyi tebrik ediyorum kıskanma hemen!"

Bir Tuvalette İki Kişi Mi? | Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin