Yazardan
Bir hafta sonra"Lütfen,Bayan Seo! Söz veriyoruz Changbin'in yanlış bir şey yapmasına izin vermeyeceğiz! Hem o da her gün sizi arar, değil mi Changbin?" Jisung,Changbin'in anne ve babasına yalvarırken Changbin'in de biraz ona yardımcı olmasını ister bir ses tonu kullanmıştı.
Neredeyse 1 saattir yalvarmaktan Jisung'un dilinde tüy bitmişti.
"Evet, evet! Her gün aldığım nefesi bile size anlatacağım anne,baba! Ne olur izin verin!"
Anne ve babası biraz bakıştılar,sonra ise çocuklarına ve arkadaşına baktılar.
"Pekâlâ. Ama kurallarımız var,Changbin. Her gün bizi arayacaksın,ara tatillerde biz zaten geleceğiz ve sakın teyzenlerin sözünden çıkmayacaksın. Anlaşıldı mı?"
"Tamam,anne!" Diyerek annesinin boynuna sarıldı Changbin.
Jisung ise arkadaşından ayrılmamanın verdiği sevinç ile gülümsedi.
Chan'dan
"Chan? İyi misin kanka? Daldın gittin."
Minho'nun bana seslenmesi ile kafamı kaldırdım.
"H-ha? Evet ya iyiyim yok bir şey."
"İyi bari,ben hamburger söyledim. Sana da söyledim."
Off ya kaç gündür hamburger yiyorum ya içim dışım hamburger.
"Oğlum ben hamburger yemeyecektim ya..."
"Hadi ya,neyse artık yersin bir şey olmaz."
"Of Minho,of. Senle uğraşılmaz ciddiyim."
"Kes be!"
Göz devirip masadaki sulardan birini diktim.
"Oğlum yavaş biraz,su kaçmıyor."
"Ne diyorsun be?!"
"Aaa şu Seungmi-"
Suyu hemen bırakıp arkama baktığımda beni kandırdığını anladım.
"Oğlum mal mısın ya?!"
"Puhahahaha nasıl kandın amaa!"
Anırmasına herhangi bir tepki göstermeden suyu yine diktim.
Minho bir anda yayılarak oturduğu duruşunu düzeltince arkama bakmadan önce sordum.
"Ne oldu lan?"
"Kanka Jisung ve Changbin."
"Hee tamam, oğlum sevgilin geçiyor selam verir insan!"
Minho gülümsemesini silmeden elini kaldırarak Jisung'a bağırdı,ve tüm AVM'nin bize bakmasına sebep oldu.
Jisung ve Changbin buraya gelip onlar da oturdular, yüzleri uzun zaman sonra gülüyordu.
"Ee, Jisung? İkna edebildiniz mi bari?"
"Ettik! Changbin Amerika'ya gitmiyor!"
Jisung karşısında oturan arkadaşına gülümsediğinde karşılık aldı.
"Kaç saat yalvardınız peki?" Diye sorduğumda Jisung gülümsemesini hafif soldurarak cevap verdi.
"Sanırım 'Jisung' kaç saat yalvardın? Olacaktı o soru,Changbin ara sıra dediklerimi onaylamaktan başka bir şey yapmadı,görende sanki ben gidiyorum sanacak."
Minho Jisung'un dediklerine hafifçe kıkırdadı,bende güldüm.
"Bu arada,aç mısınız? Biz yemek yiyecektik de." Diye sordu Minho,bu çocuğun Jisung'un yanında bir centilmenliği tutuyor ama anlayamadım gitti ya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tuvalette İki Kişi Mi? | Minsung
HumorBaşlangıç; 10/05/23 Bitiş; 10/11/23 ---- "Öyle işte. Sonra sizin yanınıza geldim." "Bir dakika,ben yanlış mı anladım yoksa sen o gerizekalı ile öpüştün mü?" Seungmin'in iğneleyici ses tonu ile Jisung tekrardan konuşmaya başladı. "Öpüşmedim,o beni öp...