2

1.6K 148 170
                                    

"Bir tuvalette iki kişi mi?"

---
|Yazardan|

"Aferin Jisung!" Seungmin sessizce söyledi.

"Boşver oyalanma sen giy şu eşofmanı!"

"Ya biz insanlara rezil olmuşuz,sen hâlâ eşofman derdindesin!" Seungmin bu sefer derin bir iç çekti.

"Napacağız?"

"Çıkışta bize gel, akşam gidersin veya kalırsın abim yok bugün evde."

"Tamam,çıkalım o zaman."

Jisung,eşofmanlarını Seungmin'e üzgün olduğunu belli etmeye çalışarak geri çantaya koydu.

"Hadi ama Jisung, akşam söz hepsini deneyeceğim." Tatlı bir gülümseme sundu.

"Peki,peki. Hadi çıkalım."

Jisung ve Seungmin kabinden çıktıkları gibi Seungmin'in Chan'ı görmesiyle Jisung'un arkasında kendine bir köşe hazırlaması bir anda olmuştu.

"Ne oluyor? Neden ikiniz bir kabindeydiniz?" Chan konuştu.

"Arkadaş anlatsın! Ben burda yokum." Seungmin çok garip bir ses tonuyla konuştu,kendini belli etmemek için.

Jisung tam konuşacakken,yan kabinden biri çıktı ve içeri biri girdi.

"Ya! Tesadüfe bak! Siz de mi buradaydınız?" Hyunjin  her zamanki gibi abarttı.

"Şansa bak ya! Sende mi buradaydın Hyunjin?" Felix de Hyunjin gibi abartarak söyledi.

"Bu arada,ben Lee Felix!" Sıcak bir gulumseme sundu Felix. Hyunjin hemen Felix'in önüne atladı.

"Ben Hwang Hyunjin."

"Ben Han Jisung,bu da benim ilkokul arkadaşım Kim Seu-"

"İsmimi söylersen senin babanın kartından ne kadar harcama yaptığını Bay Han'a söylerim!" Seungmin tehditkâr bir tonda konuştu.

"Sustum!"

"Burası çok karışık,gelin dışarıda konuşup anlaşalım." Chan Minho'yu çekiştirirken Hyunjin'e Felix'i götürmesi için kaş göz hareketleri yapıyordu.

"Peki." Jisung Seungmin adına da cevap verdi ama Seungmin pek memnun durmuyordu.

Tam çıkacakları sırada,içeriye elinde  bitmiş neon pembe kalemiyle Changbin girdi.

"KİM SEUNGMİN! BUNU SEN YAPTIN,DEĞİL Mİ?!?!"

"AĞZINA SIÇAYIM CHANGBİN ÖYLE İSMİMLE TUVALETE GİRİLİR Mİ? BİDE TAM İSMİMİ SÖYLÜYOR GERİZEKALI!" Seungmin Jisung'un arkasından çıktı.

"Lan sen benim  yeni sıra arkadaşım değil misin? Changbindi değil mi?"

"Evet,Changbin ben."

"Durun bir dışarı çıkalım sonra herşey anlaşılsın." Dedi Chan.

"Tabi,tabi hemen çıkalım. Bahçeye falan gidelim çıkalım." Herkesin tahmin edebileceği üzere Seungmin heyecanlı bir şekilde cümleyi toparlamaya çalışarak konuştu.

"Toplanmışken Jeongin'i alalım!"

"Bence aşıksın Changbin." Jisung gerçekten emin bir tonda konuştu.

"Kes be, hadi bu kadar kişi tuvalette durmayalım."

|Bahçede|

Bahçede hepsi basketbol sahasında toplanmıştı.

Bir Tuvalette İki Kişi Mi? | Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin