16-Bulutları Dağıtmak

30 6 0
                                    


***

Linghe'nin sesi özellikle hoştu. Yumuşak, uğultulu melodi inanılmaz derecede uyutucuydu ve Chen Ziqi kendini nazikçe uykuya dalırken buldu. Uykulu bir sis içinde, küçüklerin neden dallarda uyuyup gökyüzünde uçtuğunu merak etti, ama bunu düşünmeden önce derin bir uykuya daldı.

Rüyalarında bir çift kanat büyüttü ve güzel manzaranın, kulaklarının önünden geçen rüzgarın tadını çıkarmak için dağ kayalıklarına uçtu. Sonra göğsüne sıcak bir şey bastırdı. Rahatsız oldu ve kanatlarını daha sert çırptı, uçurumların üzerinden uçmaya çalıştı ama kanatları onu dinlemedi ve aniden yere doğru serbest düşmeye başladı.

"ah!"Chen Ziqi bir korku içinde uyandı. Bir an boş boş uzaya baktı, sonra gözlerini ovuşturdu. Şafağın erken ışığı pencerelerden süzülerek yastığını ve üzerindeki cilalı yeşim matı nazikçe aydınlattı.

Bir şeyler eksik gibiydi. Chen Ziqi çok düşündü ve önceki güne ait anıları hızla içeri girdi. Anka Kralının Shizi neredeydi?

İnce battaniyeleri çevirdi ve don ipek kaplı ranzasının yan tarafında bir topun içine kıvrıldığını gördü, yüzü göğsüne sıkıca bastırıldı. Dan Yi battaniyelerini çıkarmanın verdiği ürperti hissediyor gibiydi ve ona daha da yakın sarıldı.

Chen Ziqi şimdi rüyasında neden düşmeye başladığını biliyordu. Dört uzuvları Dan Yi olan ahtapot tarafından sıkıca tutuldu! Elbette uçamıyordu.

Elini uzattı ve Dan Yi'nin kulağını çekti. "Sik-a-doodle-doo!"öttü. "Kalkma zamanı."

Dan Yi kulağını çekmeye cesaret eden elini tokatladı, sonra gözlerini açtı. Görünen şey, açık ten rengi bir şerit ve iki pembe küçük kirazdı. Dan Yi aniden aç hissetti. Birkaç dakika daha boş boş önüne baktı, sonra ne yaptığını fark etti ve ellerini Chen Ziqi'nin belinden hızla serbest bıraktı.

Chen Ziqi gülerek," Bilirsin, civcivler uyurken annelerinin tüylerinin altına sarılırlar " dedi. "Aynen öyle uyuyorsun."Bu adam çok ilkel ve düzgün görünüyordu. Uyku alışkanlıklarının başka bir şey olduğunu kim bilebilirdi?

Dan Yi ayağa kalktı. Biraz utanmış hissetti ve ne söyleyeceğini bilmeden dudaklarını birbirine bastırdı.

Chen Ziqi ona doğru sürünerek poposu havaya fırladı. Başını eğdi ve Dan Yi'yi gözlemledi. "Aman tanrım! Kulakların kırmızı-sen kız mısın? Cildiniz gerçekten çok ince, hahaha!"Dan Yi ile alay etti.

Bunu duyunca Dan Yi'nin tüm yüzü kızardı. Sıkıntı ve utanç karışımıyla Chen Ziqi'ye baktı, sonra onu bir kenara itti ve yataktan atladı.

Linghe, yatağın yanındaki koltuğundan gülümseme dürtüsüne direndi, sonra ayağa kalktı ve Dan Yi'nin giyinmesine yardım etti.

Kahvaltıdan sonra ikisi birlikte Chunxi Hall'a gittiler. Dan Yi bütün sabah Chen Ziqi ile konuşmayı reddetmişti ve kahvaltıları korkunç bir sessizlik içinde geçti. Şimdi bile Dan Yi hiç çözülme belirtisi göstermiyordu.

Chen Ziqi, Dan Yi'nin arkasına bakarken başını kaşıyarak kısa küçük bacaklarının üzerinde Dan Yi'nin arkasından takip etti. Jiuru Kasabasındaki diğer çocuklarla olan önceki etkileşimleri her zaman gürültülü ve fırtınalıydı; acımasızca birbirleriyle alay ettiler ve eğer biri söylediği bir şeye gücenirse, sadece birkaç kez birbirlerine vururlardı ve bu işi bitirirlerdi. Bu angajman kuralları soğukkanlı Dan Yi için geçerli görünmüyordu.

Dan Yi'yi sollamak için iki adım attı, sonra arkasını dönüp onunla yüzleşerek sırtı öne bakacak şekilde yürümeye devam etti.

"ne?"Dan Yi sordu, sesi biraz düşmanca.

PEACH ----  ŞEFTALİ ( BL TR ÇEVİRİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin