4. Saraya Girmek

53 7 3
                                    


Şok olan sadece Zhang ailesinin başhemşiresi değildi-Chang E hakkında dedikodu yapmaktan hoşlanan diğer insanlar şaşkına dönmüş ve oldukça korkmuşlardı.

Chang E'yi yıllardır hiç düşünmeden yasadışı sevgilisi tarafından terk edilmiş gevşek bir kadın olarak kınamışlardı; Cennetin Oğlu'nun iyiliğini gerçekten aldığını kim bilebilirdi? Ve ona piç oğlu dedikleri-aslında imparatorun oğluydu...

"İmparator Cariye Hazretlerine ve Prens Hazretlerine selamlar! İkiniz de bin bin yıl yaşayasınız!"Diye ağlaşıldı. Her zaman oportünist, İmparatorluk Komiserinin örneğini izleyerek saygıyla diz çökmüş bir gösteri yaptı.

Bunun üzerine izleyen herkes aceleyle diz çöktü ve korkudan biraz titreyerek gergin bir şekilde eğildi.

Chang E sonunda nefesini geri aldı. Önünde diz çökmüş insanlara baktı ve bir Cheshire kedisi gibi sırıtmasını engellemek için kendini sertçe çimdiklemek zorunda kaldı.

" Lord İmparatorluk Komiserim, ayağa kalkabilirsiniz, " dedi toplayabileceği en onurlu tonda. ( ^_^ sen de az değilsin hee.. Zaten ana oğul felaketsiniz.. ^_^ )

İmparatorluk Komiseri teşekkürlerini iletti ve ayağa kalktı. Arkasındaki zırhlı muhafızlar da ayağa kalktı, ancak köylüler hala ses çıkarmaya cesaret edemeyerek diz çöktüler.

" Evim çok sade ve kaba, umarım Lordum umursamaz... " dedi Chang E, bildiği birkaç zarif cümle için beynini kırarken ölçülü bir şekilde gülümsemeye çalışarak. kullanılan asalet. İmparatorluk Komiserini oturması için eve davet etti.

İmparatorluk Komiseri Di," Benim adım Di Yeqing ve Majestelerinin kraliyet muhafızlarından biriyim " dedi. "Niangniang bana sadece adıyla hitap edebilir."Di Yeqing yirmi küsur yaşlarında görünüyordu ve dövüş kıyafetinin yeşil malzemesi sade, üzerinde mezhep motifleri yoktu. Beline altın kenarlı abanoz kılıflı bir kılıç asılıydı ve delici bir bakışları vardı. Dövüş sanatlarında çok yetenekli birine benziyordu.

Ç.N: (Niangniang, "leydim" veya "Ekselansları" anlamına gelir. Bir imparatorluk cariyesinin resmi adı. )

İmparatorun kayıp prensleri araması acil olarak yapılıyordu ve biri bulunduğu anda imparatorun emri onun derhal saraya geri gönderilmesiydi. Bu nedenle Di Yeqing, o gün yola çıkmalarını istedi.

"Lord Di, oğlumun kraliyet kanından olduğundan nasıl emin olabilirsiniz?"Chang E sordu. Bu zamana kadar sakinleşmişti ve artık kafası daha açık olduğu için açıklama istediği bazı şeyler vardı.

"İmparatorluk Mahkemesi bakanları bu konuyu bir süredir araştırıyorlar. Niangniang, lütfen bir bak, " dedi Di Yeqing. Yoğun bir yazıyla kaplı, kişisel bir mühürle damgalanmış ve üzerinde sayısız kez gözden geçirildiğini kanıtlayan çok sayıda el izi bulunan bir parşömen parçası çıkardı. Aslında sanığın itirafını içeren bir belgeye benziyordu. ( Vaay arkadaş İmparator denilen kıl kuyruk, orda burada karıyı, kızı götürmüş.. Birde devlet erkanına çetelesini tutturmuş iyimi... püüüüü )

Chang E parşömene kısaca baktı. " Okuyamıyorum, " dedi bir aradan sonra.

Di Yeqing bir an sessiz kaldı. Daha sonra parşömeni sakladı ve soruşturma sürecini Chang E'ye sessizce açıkladı.

Chang Qi hala kapının önünde diz çökmüş olan komşulara baktı ve ince bir tatmin duygusu hissetti. Daha önce babasının onu at arabası ve atlarla toplayacağı ve bundan sonra zengin ve lüks bir hayat yaşayacağı ile övünmüştü-tüm asılsız övünmeleri aslında bir anda gerçekleşmişti!

PEACH ----  ŞEFTALİ ( BL TR ÇEVİRİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin