27-Birleşme

23 2 0
                                    


****

İmparatorluk Sarayı hiçbir zaman Dan Yi'nin evi olmamıştı. Sadece biraz eğlenmek için buradaydı ve görev çağırdığında kesinlikle geri dönmek zorunda kaldı. Chen Ziqi bütün bunları anladı, ama yine de derin bir isteksizlik duygusu hissetti.

Linghe tahta bir kutuyu Dan Yi'ye uzattı ve Dan Yi bunu Chen Ziqi'ye itti. "Bu senin için" dedi.

Chen Ziqi kutuyu açtı. Don ipeğinden yapılmış bir iç yelek içinde pırıl pırıl yatıyordu.

Dan Yi," Sadece iki setim var, bu yüzden bu yeni değil " dedi. "Umarım sakıncası yoktur."

Dan Yi'nin iki takımı vardı, böylece diğeri yıkanırken her zaman birini giyecekti. Bunu Chen Ziqi'ye verseydi, o zaman sadece bir tane kalırdı.

" İstemiyorum, " dedi Chen Ziqi, onu Dan Yi'ye geri iterek. Dışarıdaki dünya çok tehlikeliydi ve muhtemelen Dan Yi'den sonra Cheng Zhou gibi daha yetenekli suikastçılar vardı. Öyle olsaydı, Dan Yi'nin don ipek yeleğinin yıkandığı bir günü seçmeyi başarırlardı ... Chen Ziqi o zaman ne olacağını düşünmek istemedi. "Benim için üzülüyorsan bana başka bir şey ver" dedi.

Dan Yi dudaklarını birbirine bastırdı ve gülümsedi. "Ne istersin?" diye sordu.

" O battaniyeleri ve ipek yatak örtülerini istiyorum, " dedi Chen Ziqi biraz düşündükten sonra. Bulut Sarayı'ndaki çarşaflar çok rahattı ve muhtemelen küçük perisinin yanına taşındığında her zamanki çarşaflara alışık olmayacaktı.

Çarşafları ve yatak örtülerini toplamak için dönerken Linghe gülümsemesini sakladı. Bir hizmetçiye onları Qingyun Sarayı'na göndermesini emretti.

Sonunda Dan Yi, don ipek iç yeleğini hala Chen Ziqi'nin yanında bıraktı ve her ihtimale karşı önemli olaylar için giymesini söyledi.

Chen Ziqi, Dan Yi'nin açık mavi tahtırevana binmesini ve perdeleri yavaşça indirmesini izlerken o küçük yeleği göğsüne sardı. Lan Shanyu vedalaşırken ellerini sıktı, sonra iki hizmetçiyi uzaklaştırdı. Hafifçe havaya sıçradılar ve tahtırevanın arkasından süzüldüler. Ufukta hızla kaybolan bir kuş sürüsüne benziyorlardı.

"Utanç verici olmayı bırak. Az önce bir oyun arkadaşını kaybettin! Karını kaybetmiş gibi değilsin, " dedi Chang Er sabırsızlıkla. Küçük namussuz, eve taşındığından beri suratını asmıştı. Kafasına hızlı bir fiske vurmasına karşı koyamadı.

"Dan Yi benim karım! Birlikte yattık ve her şeyi yaptık, " dedi Chen Ziqi cidden.

"Kaybol. İkinizin siki var! O senin karın olamaz, " dedi Chang Er küçümseyerek. "Git ödevini yap, çabuk! Dan Yi gelecek yıl döndüğünde el yazında hala o çirkin tavuk kaşınıyorsa, seni daha fazla istemeyebilir."

Chen Ziqi'nin dudakları kıvrıldı, ama yazı pratiği yapmak için odasına geri döndü. Yazdığı gibi, Dan Yi'nin karısı olmasının harika olacağını düşündü. Dan Yi zengindi, yakışıklıydı, dövüş sanatlarında yetenekliydi ve hatta ona teslim oldu... Chen Ziqi bunu ne kadar çok düşünürse sesi o kadar iyi geliyordu.

Dan Yi ayrıldığında, Xuanwu Kapısı'ndan ayrılmadı, onun yerine doğrudan saray duvarlarının üzerinden atladı. Zhenlong İmparatoru, Bulut Sarayı'nın ona gerçekten saygısızlık ettiğini hissetti ve bunun Yenilmez İkili meseleden hala mutsuz oldukları için mi olduğunu merak etti. Ne kadar çok düşünürse, bu o kadar muhtemel görünüyordu ve tedirgin imparator Chen Ziqi'yi ziyaret etmeye karar verdi.

" Küçük Yedinci, tekrar uzadın... " dedi Zhenlong imparatoru. Dan Yi hakkında konuşmadan önce Chen Ziqi ile küçük bir konuşma yaptı. "Gitmeden önce bir şey söyledi mi?"

PEACH ----  ŞEFTALİ ( BL TR ÇEVİRİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin