30-Dövüş Sanatlarını Öğrenmek

35 3 4
                                    


****


Cheng Jieyu'nun dili tutuldu. Sonunda Chen Zimo'nun söylediklerini işlediğinde, yanındaki bambu kamışını kaptı ve ayağa fırladı. "Lanet olsun sana! Sen kim olduğunu sanıyorsun?!"öfkeyle bağırdı.

Chen Zimo, önündeki kısır görünüşlü kadına bakarken Chen Ziqi'nin daha önce söylediklerini düşündü.

"Sana çarpan kişi seni seviyorsa, o zaman tüm gücünle ağla, kalbi senin için kırılana kadar ağla. Sana vuran kişi seni sevmiyorsa, o zaman kaç ki sana vuramasın."

Cheng Jieyu'nun kalbi onun için asla kırılmazdı. Chen Zimo bunu güneşin doğuda doğacağını bildiği gibi biliyordu. Ağlamak hiç işe yaramadı; Bu sadece üç yaşında bir çocuk olduğundan beri doğruydu. Bambu kamışı vücuduna temas etmek üzereyken kuyruğunu çevirdi ve koştu.

Suxin Mezhebinde büyümenin yararı, biraz dövüş sanatları öğrenmiş olmasıydı. En azından qinggong'u tanıyordu ve senin sıradan insanından çok daha hızlı koşuyordu.

"Yakala onu!"Cheng Jieyu bağırdı.

Kapıda duran iki hadım, hemen Chen Zimo'yu ele geçirmek için uzandı. Cariyelerin prensleri taciz etmelerine izin verilmedi ve Cheng Jieyu'nun Chen Zimo'ya kötü muamelesine tanık oldukları ancak rapor etmedikleri için bu suçun suç ortağıydılar. İmparator bunu bilseydi, onlar da ağır şekilde cezalandırılırlardı.

Chen Zimo tüm gücünü iki hadımı göğsünden tekmelemek için kullandı, onları yere dümdüz yere serdi, ardından konuttan en yüksek hızda hücum etti.

"Niangniang, Jinwu Muhafızlarından gelip Altıncı Prensi yakalamalarına yardım etmelerini isteyelim mi? Onlara onun ele geçirildiğini ve delirdiğini söyleyebiliriz" " dedi hadımlar korkudan titreyerek.

"Kapa çeneni! Ele geçirilenler sizsiniz, " dedi Cheng Jieyu soğuk bir sesle onları azarladı. Bu çocuğu nasıl büyüttüğü onun sorunuydu ama başkalarının onun deli olduğunu düşünmesine izin veremezdi. Deli bir prensin kendi tımarına hakkı olmazdı ve sarayı bu şekilde terk edemezdi. Artık amcası hasta olduğuna göre, Cheng ailesinin intikamını alma umutları bu çocuğa bağlıydı.

" Sonra... " hadımın sesi kesildi. Hala Cheng Jieyu'dan çok korkuyorlardı.

"Hougong yakında kilitlenecek. Fazla uzağa gitmiş olamaz. Gel ve onu aramama yardım et, " dedi Cheng Jieyu aşağılayıcı bir gülümsemeyle. Küçük bir hadım grubunu ve saray hizmetçilerini Chen Zimo'nun peşinden koşmaya yönlendirdi.

Chen Zimo, şeytanın kendisi topuklarını kıstırıyormuş gibi koştu. O bir prens olduğu için kimse onu durdurmaya cesaret edemedi ve dış saraya kadar koştu.

Gittiği yol, muhafızların ikametgahına giden daha ıssız saray yollarından biriydi. Amcası Cheng Zhou, bu muhafızların konutlarından birinde yaşıyordu.

Cheng Zhou, daha önce imparator için on yıl sadakatle çalışmayı kabul ettiği için sarayda kaldı. Artık elindeki ve bacağındaki meridyenler yok edildiğine göre gardiyan olarak çalışamıyordu. İmparator bu sonuçtan hayal kırıklığı içinde dişlerini gıcırdattı, ancak sonunda ondan Jinwu Muhafızlarına dövüş sanatları öğretmesini istedi. Bir çeşit koç olarak kabul edilebilir.

Cheng Zhou'nun yeminli kardeşi Xue Lang çok ağır yaralanmıştı ve Cheng Zhou son birkaç gündür ona bakmakla meşguldü. Sonuç olarak Jinwu Muhafızlarına koçluk yapmaya başlamamıştı.

Chen Zimo, Cheng Zhou'nun evinin önünde durdu. Konut duvarının üzerinde duran ağaç dallarına dikkatle bakarken yumruklarını sıkıca sıktı. İçeri girip annesinin nerede olduğunu, annesinin kim olduğunu ve şu anda nerede olduğunu sormak istedi. Ayrıca, bunca zamandır birlikte yaşadığı bir kadının iblisi kimdi?

PEACH ----  ŞEFTALİ ( BL TR ÇEVİRİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin