****
Chen Ziqi kapının önünde durdu ve Ah Mu'nun odasında neler olduğunu gözlemledi. "İlahi Tavuk, annem artık sadece annem olmayacak" dedi.
"Tweet," diye kabul etti Dan Yi. Chen Ziqi'nin göğsünü hafifçe gagaladı. Anladı; Babası ona başka bir yumurtaya sahip olmak istediğini söylediğinde de benzer duyguları vardı.
" İyi olan şu ki, sen hala benim tavuğumsun ve başkasının değil, " dedi Chen Ziqi mutlu bir şekilde gülerek. Kabarık küçük başını öpmek için başını eğdi.
"Tweet tweet!"Bunu defalarca söyledim, ben tavuk değilim! Dan Yi, Chen Ziqi'nin gelen dudaklarını gagaladı.
" Ah... " Chen Ziqi'nin eli refleks olarak dudaklarına doğru gitti ve onları serbest bıraktığında dudaklarına değen parmak üzerinde küçük bir damla kanla uzaklaştı. Küçük tavuğun keskin gagası dudaklarındaki yumuşak deriyi kırmış olmalı.
Dan Yi'nin tadı kandı. Biraz dondu, sonra Chen Ziqi'ye bakmak için başını kaldırdı. Chen Ziqi'nin pembe dudaklarından küçük bir damla kan sızıyordu ve Dan Yi kendini kötü hissediyordu. Kanı silmek için bir kanat uzattı, ancak bunu yapmadan önce küçük bir parmak başını salladı.
"Beni gagalamaya cesaretin var mı? Şaplak atılmasını istiyorsun!"Chen Ziqi dudağındaki kanı yalayarak dedi. Kuşun kafasını salladıktan sonra hala tatmin olmadı, bu yüzden kuşun arkasını da salladı. "Yarın yeşil fasulyeli kek almayacaksın."
"Tweet neee?!"
Dan Yi'nin rahatlaması için Chang Er, Chen Ziqi ve Ah Mu'yu aynı yatağı paylaşmaya zorlamamıştı. Savurganlık yapacak parası olan sevilen bir cariye olarak, Ah Mu'yu yerleştirebileceği birçok yan saray vardı. Her halükarda, Ah Mu çok genç olduğu ve hastalığından tam olarak iyileşmediği için Chang Er, iyileşmesine yardımcı olmak için onu kış için odasında yanında tutmaya karar verdi. Ayrıca geceleri yatağında uyumasına izin verdi.
Ah Mu sevinçten kendinden geçmişti. İlk gece, Chang Er'in kolunu battaniyelerin altına geçici olarak sardı ve onu itmeyince daha cesurlaştı ve yüzünü mutlu bir şekilde koluna yasladı. Bu onun annesiydi, kendi yumuşak, tatlı kokulu annesiydi! Onu kucaklamak, Jiujiu'yu kucaklamak kadar sıcaktı.
Ah Mu artık geceleri kabus görmeyeceğinden emindi.
"İç çekmek. Ay parlak, geceleri parlak, yetim bir çocuk bir tavuğa durumunu anlatıyor, " dedi Chen Ziqi şarkı söyleyen bir sesle. Bir yastığın üzerinde göğüs üstü yatıyordu ve son sözü söylerken küçük kırmızı kuşa biraz hava üfledi ve iki taç tüyünü düzleştirmeye çalıştı. "Kötü durum" kelimesi havayı üflemek için pek uygun değildi, bu yüzden tekrar denedi.
"Bir tavuk! Onun! Kötü durum! Huff!"zavallı küçük kuşa hava üfleyerek tekrar şarkı söyledi.
"Tweet!"Chen Ziqi havayı öyle bir kuvvetle üflemişti ki, küçük kabarık top minderden düştü.
"hahaha!"Chen Ziqi kuşu okşamak için uzandı, sonra onu minderler arasındaki boşluktan çıkardı. Küçük kuşu battaniyelere doldurdu. "Artık seninle oynamayacağım, yoksa muhtemelen donmuş olacaksın."
Tüy yumağının tüyleri kış soğuğundan çoktan soğuktu. Chen Ziqi, ısınması için kuşu çabucak giysilerinin içine soktu. İlahi tavuğun sıradan bir piliç olmadığını bilmesine rağmen, Chen Ziqi yardım edemedi ama endişelendi. Kışın yumurtadan çıkan civcivler, etrafta biraz bile koştuklarında sık sık donarak ölüyorlardı. Bunun ilahi tavuğuna olmasını istemedi, bu yüzden üzgün olmaktansa güvende olmanın daha iyi olduğunu hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEACH ---- ŞEFTALİ ( BL TR ÇEVİRİ )
AventureYaz ortası ve imparator, eski bir ayini yerine getirmek için tüm oğullarını tapınakta ağızlarında şeftalilerle uyuttu. Chen Ziqi'nin hayali, bir tavuk çiftliğine sahip büyük bir kahraman olmaktır! Elinde kılıçla dünyayı dolaşmak ve tavuk yemenin, şa...