****
Dan Yi çığlığın ortasında Chen Ziqi'nin yüzünü göğsüne bastırdı. Chen Ziqi, acı içinde usulca homurdanırken Dan Yi'nin bir kez titrediğini hissetti.
Chen Ziqi, etrafına sıkıca sarılmış kolların gevşediğini hissettiğinde hemen ayağa kalktı. Ellerini Dan Yi'nin vücudunun üzerinden geçirerek yaralanmaları kontrol etti ve elleri hemen ıslak ve yapışkan bir şeyle temas etti. Ellerine baktı. Hepsi kan içindeydi. Gözyaşları hemen gözlerinde kabardı ve yanaklarından aşağı doğru aktı.
Hayatının altı yılı boyunca Dan Yi, küçük perisi dışında onu hayatıyla koruyan tek kişiydi.
"Boohoohoo, Dan Yi, lütfen ölme! BOOHOO!"Chen Ziqi, Dan Yi'yi çaresizce tutarak feryat etti.
"Ah. Kıpırdama, " dedi Dan Yi yüzünü buruşturarak bir nefes aldı. Chen Ziqi'nin sırtını hafifçe okşadı ve ona tutunmasını gevşetmesini sağlamaya çalıştı.
"Genç Efendi!"Linghe hemen iki çocuğun yanına uçtu. Olanlar göz önüne alındığında artık Xue Lang'den rahatsız olamazdı.
Xue Lang, Lingguan'ı tek bir darbeyle kenara itti. Gidip Cheng Zhou'ya yardım etmeye çalıştı, ama iki adım atmadan önce kafası birdenbire fırladı ve arkasına bir avuç bakır yaprağı attı.
"Ting ting ting!"Çarpışan metalin müzikal sesi geliyordu, çarpışma noktalarından havada uçan küçük altın kıvılcımlar. Sayısız uzun altın iğne yağdı, o kadar hızlı hareket ettiler ki gözle neredeyse görünmezlerdi. Düşen iğneler, Xue Lang'ın tüm bakır yapraklarını yakalayarak zararsız bir şekilde yere düşmelerine neden oldu.
Xue Lang'ın gözleri korku içinde genişledi. Hızla geri çekildi, ama artık çok geçti. İğnelerin ardından onu yere fırlatan hızlı, kuvvetli bir rüzgar rüzgarı izledi.
"ah!"Xue Lang acı içinde bağırdı. On sekiz uzun iğne vücudunu omuzlarından, avuçlarından ve uyluklarından deldi ve onu yere sıkıca sabitledi. Saksıya çakılmış kocaman, ölü bir böceğe benziyordu. Xue Lang, onu kazığa oturtan uzun iğneleri görünce çığlıkları dehşete dönüştü.
Daha kesin olmak gerekirse, bu "iğneler" daha çok kadınlar tarafından saçlarında giyilen son derece uzun saç tokalarına benziyordu. Her iğne, tavus kuşu tüyü gözü şeklinde bir oymayla süslenmiştir.
Geniş kollu masmavi cüppeler giymiş bir adam, elinde gümüş bir tavus kuşu tüyü olan gökten incelikle indi. Bu adam Lan Shanyu'ydu.
"Kardeş Xue!"Cheng Zhou bağırdı. Büyük bir güçle kendini yerden itti ve ayağa kalktı ve doğrudan Lan Shanyu'ya hücum etti.
Lan Shanyu soğukça gülümsedi. Elindeki gümüş tavus kuşu tüyünü çıkardı ve Cheng Zhou savuşturmak için baltasını kaldırdığı gibi, yeşim yelpazesini hızla çıkardı ve bir güzelleşmeyle açtı ve onunla Cheng Zhou ile savaştı. İpek yelpazenin ince yeşim kemikleri, Cheng Zhou'nun güçlü baltasından gelen ağır darbelere dayanamayacak kadar narin görünüyordu, ancak sağlam duruyordu ve Lan Shanyu'nun yetenekli ellerinde, ikincisi Cheng Zhou ile oynuyormuş gibi görünüyordu.
Chen Ziqi'nin etrafını kasıp kavuran savaş için ayıracak hiç ilgisi yoktu. Sadece Dan Yi'yi görüyordu.
Linghe, Dan Yi'nin cüppelerini gevşetip indirdi. Dış cüppeleri parçalanmış ve yırtılmıştı, ancak don ipek fanila tamamen zarar görmemişti. Dan Yi'nin sahip olduğu tek yara, tam da Chen Ziqi'nin daha önce dokunduğu yer olan kolunun arkasındaydı. O yaradan kırmızı bir derede kan akıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEACH ---- ŞEFTALİ ( BL TR ÇEVİRİ )
AdventureYaz ortası ve imparator, eski bir ayini yerine getirmek için tüm oğullarını tapınakta ağızlarında şeftalilerle uyuttu. Chen Ziqi'nin hayali, bir tavuk çiftliğine sahip büyük bir kahraman olmaktır! Elinde kılıçla dünyayı dolaşmak ve tavuk yemenin, şa...