28-Anne

20 3 0
                                    


****


" Ah, ben sadece ağabeyime kıyafet vermek için buradayım, " dedi Lan Shanyu. Kıpkırmızı kuşun parlak küçük gözlerine baktığında kendini açıklamak zorunda olduğunu hissetti.

"Başkahin senin ağabeyin mi?"Chen Ziqi şaşkınlıkla şaşırdı. Başkahinin guanındaki dokuz inciye bakarken daha önce garip bulduğu bir şeyi hatırladı. Sonra gözlerini Lan Shanyu'nun guan'ındaki dokuz safire çevirdi. Renk dışında, iki guanın tasarımı pratik olarak aynıydı.

Birden aydınlanmış gibi hissetti.

"Kapıda hava cereyanı var. Dianxia, neden içeri gelip oturmuyorsun?"başrahip dedi. Chen Ziqi'yi öne çıkmaya davet ederken yine her zamanki sakin, onurlu benliğiydi.

Taizhen Sarayı kışın yazın olduğu kadar geniş görünmüyordu. Dışarıdaki soğuk rüzgarları engellemek için uzun ahşap perdeler kullanıldı ve ana salonda daha küçük, sıcak bir alan yaratıldı. Kısa bir platform oluşturmak için zemine ahşap çıtalar yerleştirilmiş ve platformun her tarafına ılık koyun derisi halılar serilmişti. Yerdeki futonlar da normal saman olanlardan yastıklı tipe değiştirilmişti ve bir erkek kadar uzun bir tütsü brülöründe neşeyle yanan bir ateş vardı.

Chen Ziqi kısa masanın önüne oturdu ve bazı asistanlar hemen bacaklarının üzerine kabarık halılar yerleştirmek için öne çıktılar. Ayrıca ona küçük bir el ısıtıcısı verdiler. Küçük kırmızı kuş, küçük el ısıtıcısından yayılan sıcaklığı hissetti ve küçük kanatlarını ona bastırdı.

"Kıpırdama. Eğer el ısıtıcısına düşersen kızarmış tavuğa dönüşürsün, " dedi Chen Ziqi, iki yetişkine bakmadan önce kuşu kıyafetlerine geri iterek.

" Pfft– " Lan Shanyu, Chen Ziqi'nin küçük kırmızı kuşu "kızarmış tavuk"olarak tanımladığını duyduğunda hemen çayını boğdu.

Chen Ziqi yüzünde ciddi bir ifadeyle," Sakin ol, Başkahinle randevunuz olduğundan kimseye bahsetmeyeceğim, " dedi.

"Randevu mu?"Baş Rahibin elleri titredi ve başını Chen Ziqi'nin giysilerinden tekrar çıkaran küçük kırmızı kuşa baktı. "Dianxia, bu hafifçe kullanılması gereken bir kelime değil."

Chen Ziqi başını kaşıdı. "Biriyle özel olarak buluşuyorsunuz-buluşma bunun anlamı değil mi?"Diye sordu Chen Ziqi. Zhang Hanedanının Baş Rahibinin Bulut Sarayı ile düzenli temas halinde olduğu haberi çıkarsa, bu kesinlikle Baş Rahip için iyi olmaz mıydı?

" Hayır, " dedi Başrahip. "Bir buluşmanın anlamı bu değil."

İşler buna çoktan gelmişti, bu yüzden Baş Rahip başlangıçta Bulut Sarayı'ndan olduğunu açıklamaya karar verdi.

Bunu duyan Chen Ziqi hemen ayrılmak için ayağa kalktı. "Sanırım bu kadar büyük bir sırrı bilmemeyi tercih ederim" dedi. Bilgi sarayda tehlikeli bir maldı.Ne kadar çok bildiysen, o kadar çabuk öldün.

" Bu bir sır değil, " dedi Baş Rahip. Chen Ziqi'nin tepkisini görünce eğlenerek gülümsemesine engel olamadı. "İmparator bunu biliyor."

"ha?"Chen Ziqi izinde durdu ve şüpheyle Baş Rahibe baktı.

Başkaları bu gerçeği bilmiyor olabilirdi, ama İmparator kesinlikle biliyordu. Lan Jiangxue'nun bağlılığı, Baş Rahip olmadan önce aslen Anka Kuşu Kralına bağlıydı. Başkahin pozisyonu, yalnızca Lan ailesinin üyeleri tarafından yerine getirilebilecek özel bir pozisyondu ve nesline aday olarak Lan Jiangxue seçildi.

İmparatorluk Sarayındaki önemli bakanların çoğu, büyük dövüş sanatları mezheplerinden geliyordu. Bu, yardım edilemeyecek bir şeydi; Eğer büyük bir mezhepten gelmeseydiniz, başlamak için eğitim maliyetini karşılayamazdınız. Ancak Chen Ziqi için Başkahin pozisyonunun bile sadakati tamamen İmparatora ait olmayan birine ait olması sürpriz oldu...

PEACH ----  ŞEFTALİ ( BL TR ÇEVİRİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin