20-Yüksek Rahip

42 5 0
                                    


***

Şef mektubun içeriğini görünce ağarmaya engel olamadı. Ancak daha sonra, Chang ailesinin tarım arazilerinde yaşarken Chang Er'e nasıl davrandığını hatırladı. Belki de o kadar şok edici değildi.

"O nankör kız! Bize bu şekilde davranmaya nasıl cüret eder?!"Chang Er'in yengesi öfkeyle ayağını yere vurdu. Chang Er'in istediği kıyafetlerle birlikte altın ve gümüşü geri göndereceğini umuyordu-en çılgın rüyalarında Chang Er'in sadece reddetmekle kalmayıp aynı zamanda onların da yüzünü kaybetmesine neden olacağını düşünmemişti!

" Kapa çeneni, " dedi Chang Sheng, yüzü öfkeyle kızardı. Mektubu aldı ve gitmek için döndü.

Şef gözlerini devirdi, insanların arabasını hazırlamasını sağladı ve Jingang Tarikatına gitmek için ayrıldı.

Chen Ziqi'nin Jiuru Kasabasında ne olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu. Tam o anda Danyang Sarayı'nın ana salonunda duruyordu, kolları ne yapacağından emin olmadığı altın ve mücevherlerle doluydu.

Dan Yi, onarımlar tamamlandığında Chen Ziqi ile birlikte Danyang Sarayı'na taşınmıştı. İmparator, imparatoriçe ve yaşlı prensler bu vesileyle Dan Yi'ye birçok hediye verdiler.

Oda, zeminin zar zor görülebildiği noktaya kadar antika yeşim objeler, değerli taşlar ve parlayan incilerle doluydu. Chen Ziqi gözlerini onlardan ayıramadı. Her şey çok parlak ve parlaktı! Dan Yi kendisi için bir şeyler seçebileceğini söylemişti ve Chen Ziqi bir ikilem içindeydi; Her şeyin bu kadar harika görünmesine nasıl karar verecekti?

"Altın yok mu?"Diye sordu Chen Ziqi, belinden büyük bir göğsün üzerine asılarak. İçine sokarken poposu yukarı çıkıyordu.

Dan Yi kitabından başını kaldırdı ve ona koruyucu bir bakış attı. Chen Ziqi'nin sorusuna cevap vermeye zahmet etmedi.

Linghe, Chen Ziqi'ye acıdı. Chen Ziqi'nin yanına çömelirken gülümsedi. "Dianxia, bütün bunlar altından daha değerli. Mesela şu küçük ata bakın. Kanlı yeşimden yapılmış ve yüz tael altın değerinde" dedi.

Chen Ziqi, Linghe'nin işaret ettiği yeşim atına bakmak için başını kaldırdı, sonra atı aldı ve hızlı bir hareketle göğsüne tuttu.

"Bir önceki hanedana dayanan bu Yangzhi yeşim süsü de var. Bu yüz tael daha altın değerinde," dedi Linghe, Chen Ziqi'nin bakması için erik çiçeği ağacı şeklinde bir yeşim lamba seçerek.

Chen Ziqi hemen bu yeşim lambayı da kapmak için uzandı.

Bir süre sonra, Chen Ziqi'nin kolları değerli şeylerle doluydu. Önce hangisini yiyeceğine karar veremeyen bir yığın mısır tanesiyle çevrili küçük bir hamster gibiydi, birini aldı, sonra başka bir çekirdek almak için onu terk etti. Chen Ziqi yeşim atı bir eline sıkıca kavrattı, boynuna bir dizi ışıldayan inci sarıldı ve dört masa plakasının üzerinde koruyucu bir şekilde duruyordu.

Dan Yi tek kelime etmedi ve onu kendi işine bıraktı.

"bu ne?"Chen Ziqi işaret ederek sordu. Birdenbire incilerle dolu kocaman bir tabak keşfetmişti.

Linghe ve Lingguan kalkıp eşyayı getirdiler. Tamamen nilüfer tohumu büyüklüğünde incilerden yapılmış bir rüzgar saatiydi. Hepsi ince gümüş tel üzerine dizilmiş sekiz sıra inci vardı.

" Bu Başkahinin hediyesi, " dedi Linghe gülümseyerek.

Baş Rahip...

Baş Rahipten bahseden Chen Ziqi, küçük kırmızı civcivini uzunca bir süredir görmediğini ve bunu Baş Rahibe sormaya niyetli olduğunu hatırladı.

PEACH ----  ŞEFTALİ ( BL TR ÇEVİRİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin