beni sağırmı sandınız?-12

75 8 3
                                    

Jisung

Sabahın mükemmel ama rahatsız edici güneşi gözüme çarpıyordu. Güzelim uykumu böylüyordu, gözlerimi zorla araladım asıl güneşim buradaydı.

Yüzüme bir gülümseme yerleşti gözlerimi tamamen açıp sarı parlayan saçına öpücükler kondurdum. Kaşlarını çatıp tekrar kafasını göğsüme gömdü. Bu ne tatlı varlıktır ya? böyle bir insana sahip olduğum için tanrıya şükretmeliyim.

Ya tamda Hyunjini izlerkenmi mesaj gelir!? Yana dönecektim fakat beni saran kollar izin vermedi. Kafamı ona çevirip baktım uyanmış ve kaşlarını çatarak bana bakıyordu. Ben ona bakınca gözleri kısılıncaya kadar gülümsedi.
Çok güzel gülüyordu.

Gülümsemesinin üstüne bir öpücük bıraktım. En sonunda kendimi yatakta dikleştirdim Hyunjin ellerini arkaya koyarak kendi kaldırdı.

"Han jisung. Hayatımda geçirdiğim en güzel zamandı."

Hyunjin'in bu kelimelerine yan şekilde sırıttım

"Öyle mi hissetin cidden Hwang Hyunjin tekrarlamaya ne dersin?"

Hyunjin kafasını aşağı indirerek bana yanında bulduğu yastığı bana attı.

"Utandınmı sen?"

Bunu demem üstüne küçük bir kahkaha attım. Elimi saçına koyup saçını karıştırdım.

"Han Jisung bir gün altta sen olacaksın"

"İnanmıyorum"

Ona gülerken Hyunjin sinirle yataktan kalktı duyduğum sesle ona döndüm

"Ah-Aish"

Dudaklarımı birbirine bastırıp gülmemeye çalıştım. Dibine sokularak konuştum

"Yardım ister misin sevgilim?"

Onaylamak için kafasını aşağı yukarı salladı. Ayaklanıp ilk önce üstüme kıyafet geçirdim tekrar Hyunjin'in yanına geldim. Onu kucağıma alıp merdivenlerden inmeye başladım. Merdivenler bitince kucağımdan indirdim. Kafamı kaldırınca hwiyoung hyungla karşılaştık. A ha sıçtım. Bana imayla baktı ben Hyunjine,Hyunjin bana en sonda Hwiyoung hyung konuştu.

"E gelmiyormusunuz?"

Kafamızı sallayıp Hwiyoungun yanına geçtik. Ben kafam yerde öylece oturuyordum hwiyoung hyung konuştu.

"Benden mi utanıyorsunuz lan?!
Ben sizin abinizim tch tch hiç olmadı"

Hyunjinle ben şaşırarak baktık. O da bize gülümsedi

"Beni sağırmı sandınız? Yani biliyorum takmayın"

Ben bir oh çektim. Hyunjinde

"Abi aslında.."

"Hm abisinin bi tanesi"

"Biz daha dün akşam sevgili olduk"

"LAN?! BEN.. aish.. sincap mincap dedikte olum ilk günden yatağamı atılır?!"

"Ya ama ne yapayım cazibesi çok güzeldi!?"

"Senin sülaleni sikim Han jisung!"

"Ayip oluyor hyung"

Kafama terlik yemem ile şoka girdim, direkt Hyunjin'in kollarının arasına girdim. Ona masumca baktım o da bana baktı havada öpücük atıp abisine döndü.

"Ya abi sincabımı rahat bırak"

"Valla seni döveceğim sincap kılıklı birde eve yerleşti ya!"

"Tamam abi sakin"

"Uhug benim kardeş ellere gidiyor ben nereye gideyim"

"Sevgili bul o zaman Hyung"

Diye söylendim bana diğer ayağındaki terliği fırlatacaktı ki telefonumun yukardan çalma sesi geldi. Oh hayat kurtarıcım yoksa gözüm mosmor olurdu. Hızla odaya çıkıp telefona baktım Chan hyung işte şimdi sıçtık

"A-alo Hyung?"

"Jisung."

"Efendim hyungcuğum?"

"Nerdesin sen he? Evdede değilsin iki günden beri okula gitmiyormuşsun?"

"Ee Hyung-"

"Nerdesin söyle bakim?"

"Hyunjin'in evindeyim"

"Bekle beni on dakikaya ordayız"

"Ordayız?-"

Yüzüme kapanan telefonla şaşkınca baktım. Bune be bugün hayat güzel başladı bir anda kaymaya başladı?

^^^^^^^^^^



Love me /Hyunsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin