Ne ara bu hale geldik?(M)-11

292 17 8
                                    

Bu bölmü bin çabalarca yazacağım hemde derste neyse bölüme.Bismiallah ile sağ ayakla girelim

Hyunjin
Ben bunu asla ama asla düşünmüyordum şu zamana kadar Minho hyungtan başka kimse beni kucağında taşımamıştı. Şimdi ise Han Jisung'un kolları arasındaydım! Ne ara bu hale geldik bilmem ama hoşuma gidiyordu. Bakın ciddiyim kalbimin kaç hızla attığı bilmiyorum. Kafamı Jisung'un boynuna gömmüştüm kapı açılma sesini duyduğumda kalbimin yüz seksenlerde attığı hissettim. Tanrım sana geliyorum. Odaya girdiğimizde sırtım yumuşak çarşaflar buluştu. Jisungla göz göze geldik yüzünde yorgun bir sırıtma vardı. Kulağıma eğildi

"Çok güzelsin"

Diye fısaldadı. İçimde bir titreme bıraktı yüzüne gülümseyip

"Sende benden kalır bi yanın yok"

Bu cesaret nerden geliyor bilmem ama hoşuma gitmişti.

"Ne ara bu hale geldik?"

Cidden her şey bir anda oluverdi. Daha bundan beş dakika önce mutfakta sevgili olmamızın ve şimdi ise Jisung'un altında olmam bir olmuştu.

"Beni sen bu hale getirdin"

Benim konuşmam ardından kıkırdadı. Çok güzel gülüyordu o ayrı mesele öncedende ona sevgi besliyordum ilk yazışmamızdan beri. Ben karşılıksız seviyorum sanmıştım oysaki ama öyle değilmiş.

"Hm.. ne düşünüyorsun?"

"Ne kadar güzel olman ve sana beslediğim sevgiyi"

Ardından dudağıma baskı uygulamaya başladı. Sakin hareketlerle öpüyordu benim ona daha kolay eşlik etmem için, çok daha oyalanmadan ellerimi Jisung'un boynuna yerleştirip kendime çektim. Jisung elleri ile belimi tamamen kavramıştı. Dudaklarımız uyumlu bir şekilde dans eder gibiydi. Alt dudağıma yöneldiğinde ona rahat bir alan açtım. Alt dudağımı belki kanatıncaya kadar emdi. Dudaklarımdan ayrılıp konuştu

"Acıttım mı?"

"Hayır sadece devam et."

Kafasıyla onaylayıp dudaklarımla biraz daha oyalandı. Şerefsizce dilini ağzımın içine göndermeye başladı. Bu çocuk beni deli etmek istiyordu buna eminim bende ondan ufak bir intikam için dilini dudaklarımla çekiştirerek emdim. Artık nefes adlı şeyi alamadığımız için ayrıldık nefeslerimiz hafif olsada düzene girmişti. Bu sefer çok fazla oyalanmadan boynuma yönelmeye çalıştı fakat sonra bir an durdu. Noldu niye durdu diye acaba diye düşünürken beyaz uzun kollumun etekleri hafifçe yukarı kaldırmaya başladığını anladım. Dokunduğu yerlerin alev aldığını hissediyorum. Uzun kollumu bir hamlede üstümden çıkışı ani oldu. İlk önce vücudumu inceledi yutkunmuştu vücudum o kadar güzelmi lan?

"Ne oldu beğendin mi?"

"Beğenmek ne kelime? Harika. Bir an tanrının seni özel olarak yarattığı düşündüm."

Gülümsemiştim beni güldürüyordu. Peki ben onun vücudunu göremiyecekmiyim? Hm biraz hainlikten bir zarar olmaz. Jisung'u kendime çekip sweat eteklerini tutup üst kısmını çıplak bıraktım. Hassiktir! Bu kadar kaslı ve ince beli olduğunu düşünmemiştim.

"Ow etkilendin galiba"

"Sen var ya.."

Sözümü bitirmeden kafasını boynuma gömmüş minik baskılar uygulamaya başladı. İliklerime kadar dünyanın en iyi hissini yaşıyordum. Damarlarımda bile beklemediğim bir anda tenimi sertçe emince elimi ağzıma koyup boğukça inledim.

"Güzelim o tanrıça gibi sesini duymak istiyorum."

Bu öyle böyle bir ses tonu değildi ona ittat etmemek elde değildi resmen. Onun dediğine uyarak kendimi bıraktım. Tenimi haince sertçe emiyor, dilini gezdiyor ve dişlerini geçiriyor. Her yaptığında ona bir inleme veriyordum. O ise hiç durmuyor bende o da zevk alıyorduk. Şuan bile zevkim doruklarını yaşarken sonrasında...

"Jisung-Ah!"

Tüm zihnimi bölen Jisung'un sertçe dişlerini tenime geçirmesiydi. Bağırarak inlememe sebep oldu. Kafasını boynumdan kaldırıp bana baktı sırıtıyordu.

"Adımla inlemen.. mükemmel"

Kendini benim üstüme salınca hazırda bekleyen bir sertlik hissetim. Bu hafif bi mırıltı bırakmamı sağladı. Elini benim sertliğme getirdi hafifçe kumaş üstü okşamaya başladı. Nefesim.. şuan hiç bir şey düşünemiyordum sadece Jisung ve ben. Eşofmanımın uçlarını kavradı hızlı olmak yerine yavaştı. Eşofmanım bedenimden ayırınca soğuk hissetmek yerine sıcacık hissetim. Şuan tüm çıplaklığım ile Jisung'un karşısındaydım. Her şeye başlamadan önce kulağıma yaklaştı.

"Sana zevkin doruklarını tattıracağım.."

Her şey bir anda durma noktasına geldi. Ama tek bir şey dışında aletimin üstünde acımasızca gezen Jisung'un elleri. Vücudum yay gibi gerilmiş haldeyken fısıldıyarak benimle konuşuyordu.

"Korkma bebeğim."

"Biraz acıyacak ama acıdan zevk alacaksın"

Ben Jisung'u bu halde rüyamda bile görmemiyorken gerçek hayatta.. aishh! Parmağını içime yollerken sesli bir inleme bahşettim. Gel gitler yaparken ilk önce acıyı derinine kadar hissetim. Ta ki ikinci parmağınıda içime yollayınca acımın bir anda zevke dönüşmeye başladı.

"J-jisung!'

"Bebeğim çok güzelsin rahatlamana yardım edeceğim"

Belki ard arda onun ismi ile inledim. Bu o kadar güzel bir histiki kelimelerle tamamlayamazdım bir kaç gel git sonrası boşalacağımı anladım.

"Geleceğim!"

Son kez odada ten vuruşları ve inlemem ile yankılandığında içimden çıkınca hırıltı ile karışık derince inledim ve menilerimin aktığını hissetim. Nefesimi sonunda alabilmiştim. Jisung bedenini salarak benim üstïme yattı bir süre odada sadece nefes seslerimizle doldu. Sonunda nefeslerimiz düzene girdiğinde Jisung üstümden kalkıp yanıma geçti. Benimde belimi tutarak kendine çekti. Güçsüzce ona sarıldım ellerini saçlarıma götürmüş okşuyordu.

"Çok iyidin.."

Diye konuştu. Yorgunca sırıttım biraz daha ona sığındım yıllarca yapmadığım şeyi yaptım birinin kokusunu derince içime çektim. Jisung çok güzel kokuyordu şeftali ve terin birleşmiş haliydi.

"Hala titriyormusun sen?"

"Aish sus."

Benim konuşmama karşı güldü.

"Ama bebeğim şimdi yıkanmalıyız"

"Beni taşırmısın"

Bir bebek gibi hissediyordum onun bebeği olarak. Beni kucağına alarak banyoya götürdü. Ben üstümü çıkartırken o çarşafları çamaşır makinesine atmış yenilerini şermiş yanıma gelmişti. Ben suyu ayarlerken belime sarılan bir çift el ile gülümsedim. Ona döndüm hala gülüyordu cidden bu çocuk doyumsuzdu.

...

Banyoda Jisungun rahat durmaması nedeni ile geç banyodan çıkmıştık. Üstümüzü giyinip yatmıştık ben hala kendimi ateş topu gibi hissetiğimden altıma şort geçirmiştim. Kendimi yatağa atıp yanımdaki Jisung'a sıkıca sarıldım ona ihtiyacım vardı. Bir kuala gibi ona yapıştım bacağımı üstüne attım. O da fırsat edinerek çıplak bacağımla oynadı. Gözlerimi kapatarak Jisung'un çıplak göğsüne kafamı gömdüm

"İyi uykular sevgilim"

"İyi uykular güzelim"
....

Bunlari yazmamın tek sebebi tastedir.
Skz ile kalin🤟🙆‍♀️💖

Love me /Hyunsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin