Bununda sonuna geldik artık first love'a ağırlık verip onuda final yapıp sonra lie'ı bitirip taslaklarımdan yeni fic yayımlayacağım
Bi de size zahmet olmazsa
Yeni yayınladığım minifice'de göz atabilirmisiniz?
Neyse bölümümüze geçelim..
Ve zaman atlaması yapacağım.[5 ay sonra]
Mezuniyet zamanı gelip çatmıştı ve işte kıyafet derdi yine benimleydi. Hyunjinle birlikte alışveriş yapıyorduk büyük avm içinde gezmediğimiz yer kalmadı. İkimizde mezun olacağımız için işler daha da uzadı şimdi ise sakin bir yere oturmuş ne yesek diye düşünüyorduk.
"Burger!"
"Burger!"
İkimizde aynı anda söyleyince gülmeye başladık verdiğimiz burger yeme kararı ile güzel bir mekan arayışına girdik, Hyunjin'in seçtiği mekana girip ilk önce bir etrafa bakındık. Sonra menülere göz attık ikimizde kararımızı verince Hyunjin beni balkonda olan masaların birine geçmemi, kendisinin ödeyeceğini söyleyip beni gönderdi. Boş olan masanın birine oturmuş elimdeki paketleri yere koyup, üstümdeki ceketi çıkartıp sandalyeme astım. Hyunjin dakikalar sonra gelirken sandalyeden kalkıp elindeki diğer tepsiyi alıp masaya koydum. Haraketime gülmüş olacak ki sesini duydum.
Rahat nefesimizi vermiş ve artık yavaşça batan güneş'inde turuncu rengi kendini belli ediyordu.
"Ben öderdim ya"
"Sorun değil sevgilim"
"Öyle olsun Gelincik Bey bi dahakine ben ödüyorum"
"Haha orasına bakarız"
Birbirimize gülümsememizi sunup konuşarak yemeğimizi yemeye başladık, benimde onunda artık üniversite macerası bitiyordu ne güzel ama. Artık tüm gün tüm saat beraber olabiliriz, tabi doğru düzgün bir işin ucundan tutarsam öyle olmaya bilir. Yani şimdi konservutar devam diyebilirim ya da psikoloji bölmünden psikolog olarak devam ederim. İkisinide aynı anda yapmam imkansız cidden ciddi bir düşünce içindeyim zaten bir kaç günden beri.
"Sincap"
"Ha?"
"Ne düşünüyorsun böyle kara kara?"
"Ya ben şimdi iki taraftanda mezun olacağım acaba şarkı söylemeye devam mı etsem yoksa psikolojiden bir iş sahibi mi olsam bilemiyorum.."
Hyunjin bana gülümseyip konuştu.
"Bebeğim şimdilik düşünme tamam mı hem Chan hyungla falan konuşuruz şimdi güzel bir gün geçirelim anlaştık?"
"Anlaştık"
"Hadi hadi yemeğine ye bakayım"
Ben onun bu hallerine gülerek yemeğimi bitirmiş, en son kolamıda bitirmiştim. O benden önce bitirdiği için beni izlemekle meşguldü utandığımdan yüzüne bakamamıştım. Mekandan poşetler elimizde ayrılıp kapalı garaja inmeye başladık, bir kaç yürüyen merdivenden indikten sonra vardığımız garajda arabamızı aramaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love me /Hyunsung
FanficÜniversiteli genç Han Jisung,Hwang Hyunjin'e mesaj atar.. #hyunsung etiketinde 77. 💪 #hyunsung etiketinde 39. 💪