bak ağlayacağım şimdi-13

60 10 0
                                    

^^^^^

Çalan kapı ile herkes kafasını kapıya çevirdi, kim gelebilirdi ki bu saatte? Hyunjin'in yanından kalkıp kapıya gittim. Kapıyı açtığımda direkt geri kapattım, niye mi? Çünkü Chan hyung, Changbin hyung, Minho hyung ve tanımadığım üç kişi daha a ha şimdi  sıçtık. Son dualarımı okuyup kapıyı geri açtım sahte bir gülümseme ile onlara baktım, Hepside bana çatık kaşla bakıyordu. Abi adammı öldürdük be? Hyunjin bir anda arkamda belirince korktum, Hyunjin'e baktığımda onlara gülümseyerek bakmaya başladı. Tamam sıkıntı yok Hyunjin dolabı açıp ev terliklerinden çıkardı, hepsi ayakkabılarını çıkartıp  terlikleri giydi. Hyunjin içerin geçmeleri için işaret verdi onlar içeri geçerken, ben Hyunjin'e bakıyordum Hyunjin halime gülüp yanağımı öptü. Kesinlikle sıkıntı yoktu Hyunjin içeri geçmişti bende seke seke girmiştim, herkesin kafası bana çevriliyken ben Hyunjinimin yanına oturmuştum. Dokuz kişi bir salonda oturuyorduk Meksika filmlerine benzedi şuan birbirimize bakıyoruz,  Hwiyoung hyung konuşmuştu sonunda.

"Acaba sebebi ziyaretiniz nedir?"

Minho hyung elini V şeklinde yatay yaparak, Hyunjinle beni göstererek konuştu.

"Şu ikliden açıklama bekliyoruz"

"Siz konuşun ben odama gidiyorum neden diye sorarsanız ben olayı ve sizin açıklama beklediğiniz olayı biliyorum!"

Sinirle ona çıkmıştım ,
"Hwiyoung hyung!"

Koşarak odasına girmişti şimdi toplam altı kişi benden açıklama bekliyordu, ortamı yumuşatmak için tanımadığım üç kişiye isimlerini sordum.

"Öncelikle bizden açıklama beklemeden önce  şu üç şahısı ben tanımıyorum"

"Şu tilkiye benzettiğimiz Jeongin sendende küçük, sarı saçlı olan Felix ,köpek yavrusu gibi olan Seungmin"

"Hm- aa Felix tanıyorum he bi de köpüşü ben tanıyorum sadece Jeongini bilmiyorum"

Jeongin adlı çocuk dudaklarını büzüp konuştu,
"O kadar fanınız be"

"Merak etmeyin ya artık arkadaş oluruz"

Hepsi olumlu anlamda kafa salladı öhm, Chan hyung ve Changbin hyung ben ne yaptım ya. Chan hyung elini yumruk yapıp ağzına götürdü sahte bir öksürük sunup dikkati, kendi üstüne çekti.

"Jisungcuğum"

Bu sahte gülümseme nerde görsem tanırım yerimde dikleşip bende sahte gülümsememi sundum. Bir dakika ben niye uzatıyorum amına söyle gitsin demi?

"Dur Chan hyung siz sormadan önce hemen açıklayayım öhm, şimdi şöyleki Hyunjinle sevgiliyiz olay bu okula gelmememin sebebi a ha oldu mu Hyunglarım öğrendiniz iştee"

"Ya Jisung bir insan haber verir bizde diyoruz bu çocuk nereye gitti?"

Seungmin kaşlarını çatarak baktı Hyunjine, niye kızdı bu manyak acaba?

"Hyunjin valla aşk olsun bir haftadan beri yazmıyorsun belki daha fazla ayıp oldu tch!"

Minho hyung ve Hyunjin'in diğer arkadaşlarıda araya girdi.

"Hyunjin bizi çok sevmiyor onu anladık"

"Ya hyung ben sizi çook seviyorumm"

"Hıı aynen"

"Hyunjin kalbimiz incindi valla"

"Ühüğ hyunjin bak ağlayacağım şimdi"

"Canım kankalarım özür dilerimm benide anlayın"

Minho hyung ve diğerleri yan gözle bakıp, güldüler. Hyunjin şaşırmış olmayacak ki o da güldü. Changbin bu ortamın arasında oku bana çevirmişti

"Sincap bu akşam yanımızdasın haberin olsun, bak gelmezsen sana üç ay söz yazacak kağıt kalem vermem"

"NE! AMA- Peki peki hyung yanınızdayım"

Hadi canim hyunglarımı kıramazdım bu akşam Chan ve Changbin hyungun yanındaydım. İki dertleşiriz hem.
Bizimkiler ve diğerleri baya kaynaştı heleki Changbin ve Felix hiiğ bu yakınlık tehlikeli gözlerim üzerilerinde.

×××××

Abi çok üşendim devamını yazmaya Jisung ve Hyunjin vakit gecirdi sayın
Falan fistan
Jisung Hyungların yanına gidiyor okeys
Diğer bolumde nolacak bende bilmiyorum hadi hadi
Diğer bolumde see you later🍷🚬

Love me /Hyunsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin