Bugün sekizli grup 3racha'nın konserinden sonra, kutlama için bilardo salonuna gideceklerdi. Şık kıyafetler ile arabalarına binmiş yoldalardı. Jisung konser yorgunluğu nedeniyle bu sefer arabanın kontrolu Hyunjindeydi, Jisung'un gözünde Hyunjin şuan aşırı çekiciydi yeni boyattığı saçlarıyla. Kırmızı saçlı Hyunjin Jisung'un ölüm sebebiydi gözlerini ondan alamazken, birde tek eliyle direksiyonu kavrayıp çevirmesi.
Han Jisung sen nasıl dayana biliyorsun ya?
Jisung konuma bakıp daha olduğunu fark edip somurttu, Hyunjin sıkılan Jisung'a dönüp kıkırdadı.
"Noldu? Sıkıldın mı?"
"Gördüğün gibi"
"Ne kadar var?"
"Tahminen on beş dakikaya oradayız aşkım"
Jisung bıkkınlıkla nefesini vermiş zaten bordo kıravatı onu boğuyordu, Jisung tek eliyle kıravatını genişletmiş ve salık bırakmıştı. İlk düğmelerin bir kaçını açıp dışarı bakmış sonra eline telefonunu almış birine mesaj çekip cebine telefonu atmıştı. Hyunjin yan gözle Jisung'a bakmış sonra yola odaklanmaya çalışmıştı. Sadece çalıştı.
"Jisung seni öpebilir miyim?"
"Ha? Rollerimi değiştiriyoruz?"
"Şuan bana hiç fark etmez"
Hyunjin direksiyonu sağ'a kırıp kenara çekmişti, elini direksiyondan çekip parmaklarını Jisung'un beyaz boynuna dolayıp kendine yaklaştırmıştı. Sıkıca dudaklarını bastırmış Jisung elini nereye koyacağını şaşırmış ve Hyunjin'in omzuna koymuştu. Dudakları uyumlu dans ediyordu resmen Hyunjin'in ondan baskın olması bacaklarını titretmişti. İkisi birbirinden ayrılmış Hyunjin sırıtarak Jisung'un dağılan rujunu silmişti. Jisung yandığını hissediyordu zaten yanaklarına kan toplanmıştı bile. Hyunjin kendine dikiz aynasından bakmış kendi dudaklarına bulaşan ruj mutlu olmasını sağlamıştı.
Hyunjin'in dikkatini çeken, Jisung'u öpesinden sonra Jisung'un resmen bacaklarının titremesiydi. Elini Jisung'un bacağına yerleştirmişti.
"Sakin"
"Hwang Hyunjin nasıl sakin olayım bana bıraktığın etkiyi görmüyorsun?"
"Görüyorum bebeğim"
"Hyunjin-"
"Şht..Hadi yola devam edelim güzelim evde daha fazlasını vereceğim"
"Hm tamam o zaman"
Hyunjin tekrar tek elini direksiyona yerleştirmiş, fakat diğer elini Jisung'un ince baldırından çekmemişti. O yola bakarken Jisung baldırının üstündeki el ile oynuyordu. Yirmi dakika içinde vardıkları mekana arabayı park edip girişlerini yapmışlardı. Herkes onlara bakarken Jisung diğer altılıyı görmüş ve koşarak onların yanına gitmişti. Arkasından Hyunjin gülümseyerek onu takip etmişti aralarında Seungmin 'ooo'layarak konuştu.
"Ooo çifte kumrular ne bu etkileyicilik?"
"Biraz ortalığı yakmaya geldik Seung bey"
"O zaman hadi! Ayırttığımız masalara"
Sekizli bir halde bilardo masalarına gelmişlerdi. Dörtlü olarak iki masaya dağılmışlardı birinci masa Chan,Hyunjin,Jisung,Minho. İkinci masa ise Changbin, Felix, Seungmin, Jeongin. Bu şekilde oyuna başlanmış herkes farklı kafada yüksek sesle oynuyordu. Jisung sevgilisini ve hyunglarını yendiği için sevinç dansını yapmakla meşguldü.
"Haha yendim sizi!"
Chan ve Minho onun dansına gülüyordu Hyunjin'inde onlardan pek farkı yoktu. Hyunjin dayandığı masadan ayrılarak, Jisung'un eline sopaların birini vermişti.
"1v1 gel, Han Jisung."
"Vazgeçmiyorsun demek ki Bay Hwang? Öyle olsun peki"
Minho hızla topları geri dizmiş, metal üçgen olan cismi kaldırıp topları rahat bırakmıştı. İlk olarak Jisung başlamıştı İlk vuruşta renkli toplar dağıldı ve iki renkli top, delikten geçti. Jisung tek kaşını kaldırıp Hyunjin'e baktı Hyunjin toplara vurmak yerine, Jisung'un yanına geldi. Jisung ne olduğunu anlamadan kendini bilardo masası ve Hyunjin'in arasında bulmuştu. Hyunjin'in sırıtmış yüz ifadesini gördü ve sopayı orantılı tutan kemikli elleri, iyi bir hedeften sonra topa vuruşu yaptı.
Tek vuruş altı top.
Jisung, Hyunjin'in yüzüne odak kesilmişti. Atılan top sayısı umrunda değildi tek olayı..Hyunjin'in ve bilardo masasının arasında olmaktı. Hyunjin, Jisung'a göz kırpıp eğildiği yerde doğruldu ve karşılarında onları şaşkınca izleyen altılıya baktı. Jeongin ve Felix aynı anda konuşmuştu.
"Bizim gözlerimiz ne gördü?"
"Gördüğünüz gibi"
Jisung olduğu yerde doğrulup sinirli bakışlarını Hyunjin'e yollamış. Hyunjin bilerek yan gülüşünü ortaya koyarak
"Bilardo dediğin böyle oynanır Han Jisung~"
"Aish- Hyunjin! haksızlık beni zayıf noktamdan vurdun"
"Olay bu zaten bebeğim, bende seni seviyorum gitmeye ne dersin?"
"Seni öldüreceğim"
"Seni seviyorum hayatım hadi. Görüşürüz beyler!"
Altılıdan ayrılıp eve yol almışlardı, Jisung hala yolda kendini savunuyordu. Hyunjin gülümsüyordu ne yapsın çocuk karşısındaki her hali ile tatlı olunca? Jisung, o kadar savunmadan sonra Hyunjin'in yanağına dudaklarını değdirmiş ve çekmişti. İkili evlerine bir saat sonra eve gelmişlerdi Jisung'un evindelerdi. Hyunjin ve Jisung üstlerine rahat sweat ve pijama altı giymiş şimdi noodle yiyorlardı. Bir saat önceki Han Jisung ve Hwang Hyunjin'den iz kalmamış sadece günü yorgun ama güzel geçen, bir İkili kalmıştı.
"Hyunjin-ah!"
"Efendim canım?"
"Film izleyelim mi sevgilim?"
"Yorulmadın mı sen uyusak daha iyi olmaz mı?"
"Lütfen lütfen bir saatcik küçük bir şey sonra yatarız olurmu?"
Hyunjin teklifi reddetmemiş salona bir sinema havası verip koltuklara yerleşmişlerdi. Battaniye, yiyecekler, bir kaç yastık ve retro renge ayarlanmış oda ışığı. Uygun olan odada dizi seçimi biraz uzun sürmüştü en son ortak karara varıp gerilim filmine karar verilmişti. Jisung, oturarak bacaklarını uzatmış uzanan Hyunjin'in üstüne yatmıştı. Hyunjin onun saçlarını okşmakla meşguldü film mi? Alt üstü birbirlerine silah sıkıyorlar. Sevgilisinin güzel yüzü varken gerek yoktu hiç bir filme zaten onun için Jisung'un yüzünü izlemek başlıca en iyi filmdi.
Jisung yerinde biraz kıpırdanmış, en sonunda istediği pozisyona yerleşmişti. Hyunjin onun minik hareketlerini izlerken dalıp giderken, Jisung kafası filme çevriliyken uyuya kalmıştı. Üstünde yatan bedenin saçları öpmüş ona fark ettirmeden ayaklanmış ve sırtından, bacak altında tutup kaldırmıştı. Dikkatlice onu taşıyıp yatağa yatırmış sevgilisinin üstüne battaniyeyi çekmiş ve o da Jisung'un yanına yerleşmiş. Jisung direkt Hyunjin'e sarılırken kafasın Hyunjin'in omzuna bastırmış ve uykusunu en iyi yerde çekmişti...
Haftalar sonra hellooo
Bilardo salonu:
(Hyunjin'i kızıl düşünün)Bilemem ne zaman görüşürüz
Allah bilir
I love you baiysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love me /Hyunsung
FanfictionÜniversiteli genç Han Jisung,Hwang Hyunjin'e mesaj atar.. #hyunsung etiketinde 77. 💪 #hyunsung etiketinde 39. 💪