1.BÖLÜM

662 34 0
                                    

Merhaba! Bu benim ilk hayran kurgum umarım beğenirsiniz.
 
Karakterler ile ilgili yanlış bir bilgi veya atışta problem görürseniz lütfen söyleyin.

İyi okumalar!


                             1.BÖLÜM

Hogwartsta normal bir gündü. Öğrenciler keyifle akşam yemeklerini yiyor, masalardan neşeli sesler yükseliyordu. Taki büyük salonun kapısına açılıp içeri ; siyah cübbeli kapsunlu biri ve arkasından bir ruh emici girene kadar.

Cübbeli kişi salonun ortasına kadar gelmişti ki arkasını döndü ve ruh emiciye karşı bir savunma büyüsü uygulayarak etkisiz hale getirdi. Sesinden onun bir kız olduğunu herkes anlamıştı.

Profesörlerden biri  hızla kızın önüne geçerek "  Expelliarmus " dedi. Kızın asası eliden düşmesine rağmen sakindi. Etkili giriş olarak planladığı tam olarak bu değildi. Ama idare ederdi sonuçta.

Karşısındaki profesör bu sefer "Kimsin sen? Cübbeni çıkar." Dedi. Kız sakince karşındaki kumaş parçasından kurtuldu. Ardından cübbesinden. Cübbesi çıkarınca beyaz dantelli ve kısa elbisesiyle kalmıştı. Elbisenin eteklerine çamur sıçramıştı. Ayağındaki botlar da çamurdan nasibini almıştı.

Öğrencilerin ve özellikle çapulcuların dikkatli bakışlarına maruz kalmıştı. Genç kız beline kadar uzanan bakımlı kahverengi saçlarını yüzünden çektiğinde herkese gri gözleriyle bakmıştı. Herkesin aklından birkaç saniye güzelliğiyle ilgili olumlu düşünceler geçti.

Profesörler Dumbledore yavaş adımlarla kızın yanına gitti. Genç kıza hafif bir gülümseme ile bakıp "Adınız nedir ,küçük hanım?" Diyerek bir soru yönelnitti.

Genç kızın mahkeme duvarından hallice suratı bir anda güzel ve muzip bir gülümseme ile aydınlandı. Kendinden emin bir şekilde dudaklarından dökülen cümleler herkesi çok şaşırmıştı. Özellikle de Sirius Black'i.

"Rowena Black"

ROWENA BLACK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin