Selam. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.Neyse hadi bölüme geçelim.
İyi okumalar!
14.BÖLÜM
Tatlı konuşmamızın ardından. Çok büyük bir olay olmamıştı. Benim çocuksu davranışlarım ve Potter ile olan atıştamamız herkesi güldürmüştü. Aslında Potter o kadar da kötü değildi sanırım. Neden Sirius ile bu kadar iyi arkadaş olduklarını anlamıştım. Çünkü ikiside aynı tipte insanlardı. Ve şunu söyleyebilirdim ki Sirius'un bana benzemesi beni sevindirmişti.
Bunun üzerine çok zaman geçmeden profesör McGonagall bizi bulmuş ve benim ile konuşma yapmak istediğini söylemişti. Bunu kabul etmiştim zaten. O yüzden şuan profesör McGonagall'ın ofisinde bekliyordum. Neyi mi? Beni ofisine getirdikten kısa bir süre sonra daha konuşmaya başlamadan profesör Dumbledore'un ofisine çağrılan profesör McGonagall'ı.
Sahi burası niye bu kadar sıkıcıydı ki. Hiçbir şey yoktu. Gayet sade ve sıradandı. Asamı tehlikeli olmadığımı anlayınca elbette bana vermişlerdi. Bende onu inceliyordum. Ophellia bunu bana ilk dışarı çıktığım gün almıştı. O zamanlar 9 yaşımda idim. Ve ilk kez dışarı çıkmıştım. Ophellia'ya karşı hiçbir duygu hissetmiyordum. Onu ne seviyordum ne de nefret ediyordum. O yüzden hakkında pek bir şey düşündüğüm söylenemezdi.
Nefret etmiyordum çünkü bana hiç kötü davranmamıştı. Sevmiyordum çünkü benden sahip olabileceğim tüm anıları almıştı. Ama ona acıyordum. Çünkü bütün hayatını bir intikam için harcanmıştı. Gerçekten bunu yapması mantıksızlık ötesinde idi bana göre. İntikam bana bir sebep gibi gelmiyordu. Ve bence intikam alması onu pişman etmişti. Ölmeden önce son günlerinde sürekli ağlardı. Ve intikam bazen insanı mutlu etmez kötü etkilerdi.
Ben bunlarla kafamı meşgul ederken. Kapı açıldı. Karşıma ilk olarak profesör Dumbledore oturdu. Masanın arkasındaki yerine yerleşmeden hemen önce profesör McGonagall ile göz göze gelmiştik. Profesör Dumbledore konuşmaya başladı.
" Bize bundan önce nerde olduğun gibi soruların cevabını vermen gerekiyor Rowena. Ama önce hayatını anlamalısın. Nerede ve nasıl bir hayat yaşadın Rowena?"
Basit ama önemli bir soruydu.
♡♡♡
Umarım beğenmişsinizdir.
Ve keyifle okumuşsunuzdur.
Her zamanki gibi yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen.
Ama her şeyden önce kendinizi sevmeyi unutmayın.
Görüşmek üzere.
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROWENA BLACK
FanfictionKimse Sirius Black'in bir ikiz kardeşi olduğunu bilmiyordu. Buna kendisi de dahildi. Rowena Black doğduktan sadece bir saat sonra bütün ailesi için yok olmuştu.