8.BÖLÜM

357 24 1
                                    

Selam!

İyi okumalar!

<3

8.BÖLÜM

Walburga Black'in söyledikleri bende dahi ufak bir şok yaratmıştı. Bana kızım demesini hiç beklemiyordum. Sonuçta benden ve ikizimden hep nefret etmişti karnında taşırken. Ve şuan kızım demesinin tek sebebi kesinlikle şaşkınlıktı.

Sirius'a döndüm annemizin söylediği şeyi algılamaya çalışıyor olmalıydı. Bana dönen yüzünde anlamaya çalışır bir ifade vardı. Bu sefer beni incelerken daha farklı bir gözle inceliyordu.

"Sen nasıl olurda... Nasıl geldin o kadın mı gönderdi seni?"

Orion Black'in sözleriyle ona döndüm. Ophellia bir kaç hafta önce ölmüştü. Ah! Tabi bana yaptığı büyüyü kaldırmam ve oradan kaçmam biraz sürmüştü. Bunu yapacağımı biliyordu ama ölürken bile bana nasıl kurtulacağımı söylememişti. Gerçi her zaman gıcık bir kadındı. Ne zaman gıcık olmamıştı ki.

" Beni o göndermedi. Gönderemez de... Yani ölü bir cadının beni göndermesi olmazdı. Ki yaşasa bile gönderemezdi. Sonuçta ben Rowena Black'im."

Sanırım son cümlem James Potter'ın komiğine gitmişti. Bir anda kıkırdamış ardından ortamın ciddi olduğunu fark edip susmuştu.

Walburga Black şaşkınlık dilini mi yutmuştu bilmiyordum. Ama konuşmaya niyeti varmış gibi görünmüyordu. Olmaması iyiydi ona olan nefretimi ortaya çıkartmam uzun sürmezdi. Daha fazla burada durmaya katlanamayacaktım.

"Profesör Dumbledore ailem kayıt işlemleri için yardımcı olacaktır. İzninizle."

İhtiyarın kafasını olumlu anlamda sallamasıyla hala bana far görmüş tavşan gibi bakan Sirius'a döndüm. Yanına yaklaşıp koluna girdim. Ve onu kapıya sürüklemeye başladım. Dışarı çıktığımızda arkamızdan çıkan James Potter kapıyı kapatmıştı. Ve elbette çıkarken profesör McGonagall'a selam vermiştim bu kadın çok asildi.

Sirius bahçeye sürüklemeye başladığımda hala tek kelime etmemişti. Beni kolundan ayırmaması bile büyük bir adımdı. Veya şokta olabilirdi.

İlerlerken bir anda durmuştu. Ve elbette bende durmuştum. Ona tam olarak dönmeme dahi fırsat vermeden bana sarılmıştı. İkizim bana sarılmıştı. Sirius Black bana sarılmıştı. Hemde kendi isteği ile şuan şoktaydım. Ama bu şok çok sürmemişti. Ve hemen kollarımı ona dolamıştım. Ama ben bu şoku tam atlatamadan bir şok daha yaşatmıştı bana, kelimeleriyle.

" Seni ittiğim için özür dilerim..."




          ********

Umarım beğenmişsinizdir. Bu cümleyi kurmasam olmazdı.

Görüşmek üzere!

<3




ROWENA BLACK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin