13.BÖLÜM

260 18 7
                                    

Selamlar. Nasılsınız?

Uzun zamandır kitaba bölüm atmıyorum. Biraz maymun iştahlıyım ve sürekli yeni kurgular yazma peşindeyim. Bazıları hayran kurgu bazılarıysa kendi kurgularım.

Ama bir kaç yorum beni motive etti ve dedimki şu kitaba bölüm yazayım.

Bu bölüme kadar hiç oy ve yorum istemedim ama lütfen bu ikisini bana çok görmeyin. Ama yapmamanızı da anlayışla karşılıyorum.

Neyse uzun zaman sonra iyi okumalar diliyorum canlarım.

13.BÖLÜM

Yalandan bir hıçkırık geldi kulaklarımıza. Sirius'la olan bakışmamızı bölecek şekilde. Kafamı çevirdim ve hıçkırığın geldiği yöne baktım. Ve tahmin edilebilir bir şekilde bu hıçkırık James Potter dan gelmişti.

Olmayan göz yaşlarını silerek hıçkırmaya devam etti. Aslında ikizimle olan duygusal anımı bozduğu için ona sinirliydim. Ama hareketi gözüme komik gelmişti. Konuşmaya başladı bu sefer. Herkesin gözünün onun üstünde olduğuna emin oldu gözlerini hafiften kaldırarak kimsenin fark etmediğini düşünüyordu. Ama maalesef her hareketi abartılı olduğundan herkes alenen farkındaydı.

“Ah, ne kadar da duygusal. Lily-çiçeğim ben duygusal bir adamım. Böyle duygusal anlarda hep ağlarım bilir misin? Ama kardeşimin ikizi olduğunu söyleyen şu kız varya onu hiç sevmedim.”

İlk önce kendini Lily’e kanıtlayamaya çalışmış. En sonunda konuyu bana çevirmişti. Hem nerden benim ikizim onun kardeşi oluyordu. Kollarımı hızla ve büyük bir gürültüyle göğsümde birleştirdim. Bu bakışların bana dönmesine sebep olmuştu.

“Ben sana bayılıyorum sanki Potter. Ayrıca benim ikizim nerden senin kardeşin oluyor. Duygusalmış, hıh.”

Hızla ve atarlı bir şekil de konuşmuştum. Amacım duygusallığı bozmaya çalışan Potter’a yardım etmekti. Bunu yapmaya çalıştığını fark etmiştim elbette. James Potter’ı sevmiyordum belki ama o iyi biriydi. Ve şu noktada çok benziyorduk; ikimizde saf rolüne bürünerek sevdiklerimiz için kendimizi feda ediyorduk.

♡♡♡

Umarım beğenmişsinizdir.

Her gün kitaba bir bölüm atmaya çalışacağım.( bazen daha fazla olabilir.)

Oy ve yorumları unutmayın lütfen.( sürekli hatırlatmak istemiyorum ama öbür türlü daha çok kişiye ulaşamaz hikaye.)

Ve en önemlisi kendinizi sevmeyi unutmayın...

Görüşmek üzere<3

ROWENA BLACK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin