Selam! Nasılsınız?İyi okumalar!
12.BÖLÜM
Rahatsız olmuşa benziyordu ki bunda haklıydı yaptığımın yanlış olduğunu biliyordum. Lakin bu bana daha çocukken verilen bir imkandı ve doğruyu yanlışı ayırt edemeyeceğim yaşta yapmaya başladığım bir şeyi devam ettirmek vazgeçmekten daha kolay gelmişti. Ama artık buna ihtiyacım yoktu. Aynı fırsatı ona da vermem gerekiyordu. Geçmişimi kolayca öğrenebilmesi için çünkü anlatmak lolay olmayacaktı.
"Peki, dediğin şu bağı kim hapsetti?"
Bu soruyu soracağını biliyordum. Ama anın bunu konuşmak için doğru olduğunu düşünmüyordum. Bu yüzden kısa bir cevap verdim.
" Arkadaşlarından bir şey saklamak gibi bir huyun olmadığını biliyorum. Ama bu benim, senin ve ailemizin kişisel mevzusu bunu sonra konuşmanın daha uygun olduğunu düşünüyorum."
Açıklamam ona yeterli gelmiş olmalıydı ki kafasını salladı. Ama bu ardından gelen sorunun gecikmesini sağlamamıştı. " Bahsettiğin nesne ne peki?"
Bileğimi sallayarak elbisenin dantelli kolundan ayrılmasını sağladım. Bileklik artık görünür hale gelmişti. Bileğimi yukarı kaldırarak iyice görünmesini sağladım.
" Bu bileklik bahsettiğim nesne-" bilekliği çıkararak avucuma aldım. "-ve bu artık senin olmalı." Bileğini kendime çektim. Kıyafetinin kolunu sıyırarak bileğine bilekliği taktım. düzelterek kristalin yukarıya gelmesini sağladım ardından elini ellerimin içine alarak kafamı kaldırdım. Ve gözlerinin içine baktım. Ne yaptığıma bakıyordu. Kafamı kaldırdığımda o da kafasını kaldırmıştı. Göz göze geldiğimizde ona gülümsedim ve konuşmaya devam ettim.
" Bu bileklik senden ve benden başkasının takamayacağı şekilde tasarlandı. Bileğinde olduğu sürece bir başkası bilekliğe dokunabilir. Ama bileğinden ayrı olduğu bir anda dokunmaya çalışırsa bunu hissedersin ve ben de hissederim. Aynı zamanda o kişiye acı verir. Yani korumalı bir bileklik. Bilekliğe saat 12'yi geçtikten sonra dokunduğunda görmek istediğin ve spesifik günü veya o günü görebilirsin. Elbette benim gözümden. Bu bilekliği yeterince uzun zaman taşıdım ve artık senin taşıman gerekiyor."
****♡****
Bölüm nasıldı?
Umuyorum ki beğenmişsinizdir.
Başka bir bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROWENA BLACK
FanficKimse Sirius Black'in bir ikiz kardeşi olduğunu bilmiyordu. Buna kendisi de dahildi. Rowena Black doğduktan sadece bir saat sonra bütün ailesi için yok olmuştu.