6.BÖLÜM

374 27 2
                                    

Selam!

Hikaye nasıl gidiyor veya doğru bulmadığınız nokta varmı?

İyi okumalar!



6.BÖLÜM

Rowena Black'ten;

" Uzun zaman oldu ikiz... Özledim."

Sözlerimin peşi sıra naziklikten uzak bir biçimde itilmiştim. Beni itmesini şu an kaldırabilirdim. Ama ona gerçeği gösterdikten sonra beni itmesini kaldıramazdım. Benliğime fazla gelirdi. Sonuçta beni şu an tanımıyordu. O muhteşem(!) ailemin beni ona tanıtacağından şüpheliydim. m
Muhtemelen hiç haberi olmamıştı. Hatta bir ikizi olduğunu bildiğini bile düşünmüyordum.

Beni ittikten hemen sonra yüzüme bakarak konuştu " Sen kimsin ve ailemle ne bağın var? Ayrıca bir ikizim olduğunu sanmıyorum. Ailem bana böyle birşeyden hiç bahsetmedi.".

"Ailen(!) Sana herşey den bahseder mi?" Evet ikizin olabilirdi. Canımdan daha kıymetli olabilirdi. Ama bana tavırları sinirlerimin yükselmesine yardımcı oluyordu. Elbette soru soracaktı. Ama elbette bende sinirlenecektim. Düşünmeye ve bu anı tahmin etmeye çok zamanım olmuştu ama her ihtimalin sonunda sinirlenmiştim. Ve evet, hayalinde bile sinirlenebilen bir cadıydım.

Kelimelerim sonrasında bozulmuştu görebiliyordum. Ama eğer onu tanımasaydım buna anlayamazdım. Duygularını muhteşem bir biçimde saklıyordu. Tabii benzeri olduğumuz konulardan sadece biriydi.

"İlk sorumu cevaplanmadın yoksa yalanının ortaya çıkmasından mı korkuyorsun?" Sorusunu sormuş ardından sırıtmıştı. Işte bunu beklemiyordum. Bu süreçleri bir an önce geçsek olmaz mıydı? Mutluluğa bu kadar yakınken çırpınmak zor geliyordu.

"Bir yalanım olsaydı ortaya çıkmasından korkardım. Korkmadığıma göre ortada bir yalanda yok demektir." Sırıtmasının çok benzeri benim suratıma yerleşmişti. Sırıtması bozulmamıştı ama bozulması yakındı. Ne kadar bunu istemesemde.

Konuşmasına fırsat vermeden tekrar konuştum. "Ayrıca soruna gelecek olursak. Ailenle daha doğrusu ailemle bağım 3 Kasım 1959 da gece vakti. Altı dakika ile önce doğan ilk varis olmam."

Sırıtması bozulmuştu. Oysa gülsün diye burdaydım. Yerini ciddi bir ifade ve şaşkınlık aldı. En azından kolay olmuştu.   Ve ardından yüksek sesli bir kahkaha attı. Hatta gülmelere doyamıyordu. Bense şuan hiç gülmüyordum. İnandırması hiç olmayacaktı.


       *******

Tekrardan söylüyorum umarım beğenmişsinizdir.

Tekrar görüşmek üzere.

:)


ROWENA BLACK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin