Merhaba! Nasılsınız?
İki gündür bölüm atamıyorum bunun için üzgünüm.( yazın ortasında grip oldumda.)
İyi okumalar!
11.BÖLÜM
Remus'un verdiği ceketi dizlerime örttüm. Artık rahatça oturabilirdim. Kafamı kaldırdığımda hepsinin-James hariç çünkü Lily'i izlemek ile meşguldü- dikkatlice beni izlediğini gördüm. Muhtemelen hareketlerimden kişiliğim hakkında çıkarımlar yapmayı bekliyorlardı. Mantıklı bir seçimdi şahsen ben de böyle yapardım. Ama hepsini gayet iyi tanıyordum. Bir tanışma faslı gerekiyordu sanırım ve bunun birkaç dakika içerisinde aniden başlayacağını yemin edebilirdim. Hiçbirinin konuşmadığını fark edince ben de onları incelemeye başladım.
Sonunda Sirius konuşmaya karar vermişti. Bana arkadaşlarını tanıtması gerektiğini farkına ancak varabilmişti. Ama ufak bir sorunumuz vardı. Ben arkadaşlarını zaten tanıyordum.
" Bak bu Remus, yanındaki Peter ve onun yanındaki-"
Onu açıklama zahmetinden kurtarmak için sözünü kestim. " Anlatmana gerek yok, Sirius. Ben zaten bütün arkadaşlarını. Hatta senin tanıdığın bütün insanları tanıyorum- ki bunun için de tanımak istemediklerim kesinlikle vardı-."
Son cümleyi tiksinirmişçesine söylemiştim. Çünkü ikizim flörtleştiği her kızı tanımak kötüydü. Ama şuan bu düşünmek istemiyordum.
"Ne? Ne demek bu? Beni izliyordun?"
Sirius'un ardı arkası kesilmeyen sorularına bir cevap gerekiyordu. Ve elbette bu cevap benden bekleniyordu O yüzden hızlıca konuşmaya koyuldum.
" Bak Sirius bunu sana defalarca açıklayamayacağım o yüzden ilk anlattığımda düzgünce dinle. Tamam mı?"
Merakla kafasını hızlıca salladığında konuyla alakalı bir şekilde dinleyeceğinden emin oldum. İşi sağlama almak lazımdı.
" Daha anne karnına ilk düştüğümüz zaman aramızda büyülü bir bağ oluşmuş. Bu bağ koparılamaz bir bağ yani kopması imkansız ama hapsedilmesi değil. Ve bu bağ hapsedildi. Hapsedildiği nesneyi ben taşıyorum ve hapsedildiği nesneye gün geceye vardığında saat 12.00'yi geçtikten sonra her dokunduğumda yaşadığın günü saniyesine kadar görebiliyorum. Ve evet düşündüğün gibi hayatının özel olduğunu dahi düşündüğün her anını izledim. Ve biliyorum, Evet bu yanlış. Ama bunu sen de yapardın benim durumumda olsaydın."
****♡****
Umarım beğenmişsinizdir.
Bir daha görüşmek dileğiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROWENA BLACK
FanfictionKimse Sirius Black'in bir ikiz kardeşi olduğunu bilmiyordu. Buna kendisi de dahildi. Rowena Black doğduktan sadece bir saat sonra bütün ailesi için yok olmuştu.