3

146 18 3
                                    

"Bu uğurda kaybettiklerimiz tek Tony le sınırlı değil . Peki ya diğerleri?"

İşte bu ekibi toparlamak için yeterli Bi haberdi. Tüm kalpler bu ihtimalin olabileceği gerçeğiyle sıkıştı. Ve bir kez daha kahramana içtenlikle minettarlıklar sunuldu.

Clint oturduğu yerden kalktı .

"Natasha için yola çıkmamız gerekiyor"

Elindeki okları sırtına koymayı da unutmamışdı.

Thor biran da ayağa kalktı ve Stormbreaker'ı çağırdı. Bütün yüzler ona döndüğünde konuştu.

"Benim bi işim var . Tony uyanınca ve Natasha yı bulma çalışmalarınız Bi sonuca varırsa haber verirsiniz. Ama hemen dönmeye çalışacağım "

Thor ilk başta strange ile sonra yüzbaşı ile göz teması kurdu. Ardından Bi çırpıda tapınağı terketti.

Peper , Tony'yi görmek için ayaklanırken yüzbaşıda kalktı.

"Bence hemen yola çıkabiliriz"

.
.
.

Herşeyden Bi haber olan wanda yemek yiyen ekibe baskın yaptı .
Gözyaşları sel olmuşken titreyen bedenine rağmen titreyen sesiyle konuştu.

"Steve , Vision o-ona bişiler oluyor. "

.
.
.

Vision da Tony gibi Bi odaya alınmış ve bakılmıştı. Vision, inanılmaz Bi şekilde nereden geldiği bilinmez Bi Güç tarafından kendini onarıyordu. Wanda herşeyden haberdar olunca dahada kötüleşmişti. Ve şimdi ekip natasha için hazırdı.

Gemiye binenler belliydi. Clint , Yüzbaşı, Sam , Bucky  ve Bruce.  Rhodey ,Peter ve Strange Tony'nin yanında kalmıştı.

Gemi hızla havalanırken savaş alanının üstünden de geçmeyi unutmadı. Herkesin yaşadıkları tazeydi ve anılar hiç olmadığı kadar rahatsız ediciydi.

.
.
.

Peter , hâla gamoraya yaranmaya çalışırken nebulada ikisinin haline sadece somurtuyordu. Dışarıdan gelen gürültüyle ayaklanmışlardıki roket ile geleni gördüler.

Thor.

Roket geminin başına geçerek uçuşa hazırlanırken Peter sorar.

"Bir yere mi gidiyoruz ve Thor senin ne işin var burada?"

"Drax buna güler"

Herkes drax'a ters Bi bakış atar.

"Tony yaşıyor belki bundan haberiniz vardır ama tek Tony'nin yaşadığını düşünmüyoruz . Belki Bi ihtimal halkım ve kardeşimi bulabilirim"

Thor belli etmesede herkes anlamıştı. Thoru ilk buldukları anı hatırlamışlar dı. Thor gerçektende kardeşine değer veriyordu ve onu o zaman kaybetmek onun için yıkıcı olmuş olmalıydı.

Gemi uçuş için hazırdı. Herkes yerine geçmişti. Havalanma için Roket geri sayımı başlatmıştı.

"Hazırsanız, kalkıyoruz ."

"5"
"4"
"3"
"2"

Geri sayımı durduran ve kalkışı engelleyen şey karşılarında süzülen kişiydi.

"Duydum ki bensiz uzaya çıkıyormuşunuz"







Ben saati kaçırdım. Aklımdan uçmuş gitmiş. Ama attım değil mi? Neredeyse bir buçuk saat gecikmiş olsada heheh.

Biliyorum bölüm kısa ama merak etmeyin akşam bir tane daha atabilirim kim bilir.

Sizde beni merak ettirmeyin Yıldızı parlatın .(⌒‐⌒)

Son Şans/ENDGAMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin