Vormir'e iniş yapan ekip gemiden bir bir inmişti. Vormir'in eşsiz manzarası ne kadar Göze hitap etse de sır perdesinin arkasında olan vahşet sadece Clint'in yüreğine sızlatmaya yetmişti.
Diğerleri ilgilendiren konu Natasha'yı kaybetmekten ibaretti. Fakat Clint'in şimdi gözünün önünde durmadan başasaran uçurum sahnesi gözünü doldurmaya yetmişti.
Ekibin diğer üyeleri nereye gideceklerini bilmedikleri için yüzbaşına bakmışlardı fakat yüzbaşıda Clinte bakmıştı.
Ona biraz süre vermeyi seçmişti. Ne de olsa yaşadıkları sadece onu ilgilendirdiği gibi sadece onun canını fazlaca yakıyordu.
Clint gözyaşlarının akmasını izin vermeden derin Bi nefes aldı. Ekibin onu beklediğini biliyordu ve hiç birşey demeden tepeye doğru yürümeye başladı. Arkasından onu takip eden ekip de Bi saldırıya karşı hazır bekliyordu .
.
.
."Duydum ki bensiz uzaya çıkıyormuşunuz"
Geminin kapısının açılmasıyla içeri girdi Carol. Şaşkın yüzlere aldırmadan Biryere oturdu. Daha fazla merakta bırakmayarak konuşmaya başladı.
"Beni Yüzbaşı gönderdi. Uzayda ihtiyacınız olabilir."
Thor ,yüzbaşının ince düşüncesine tebessüm etti ve ardından Carol'a geldiği için teşekkür etmeyi unutmadı . Şimdi uzayın derinliklerinde geminin en son görüldüğü yere gidiyorlar dı.
.
.
.Strange bir kez daha Stark'ı kontrol etmeye odasına gelmişti. Hâla hayatta olması Bi mucizeydi . Hiç Bi iyileşme olmasada kalbi hayat mücadelesinde direniyordu.
Daldığı düşüncelerinden sıyrıldı ve Stark'ın sağ tarafına baktı. Eldiveni kullanmasıyla aşırı güçten sağ tarafı yanmıştı. Onun bile ne kadar acı verebileceğini düşündüğünde yaşanan her şey ona uçuk geliyordu.
Aklına gelen bir kaç iyileşme büyülere karşın diğer şifacıların olumsuz tedavilerine inatla büyülerden birini fısıldamaya başladı. Belki biraz da olsun iyileşmesine katkı sağlayabilirdi.
Ama yine Bi sonuca varamamıştı. Hiç Bi şekilde dışarıdan etkiyi kabul etmediği gibi kendi kendine de iyileşmiyordu. Sıkıntıyla ofladı ve Vision'a bakmak için odadan ayrıldı.
Selamm. Yine ben. Yani nası sizce güzel gidiyor mu? Ben yine bir buçuk saat geç atıyorum. Nedense unutup duruyorum neyse. Kaçtım ben ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Şans/ENDGAME
FanfictionTony, Natasha ve Loki . Ölümlerini kabullenemeyen ben ve kurgum.