7

100 14 6
                                    

Rhodey yavaşça açtı kapıyı . İçeride yatan dostuna baktı ve yanına geçip oturdu. Bir süre ne demesi gerektiğini bilemeden öylece oturdu.

"Bak ben ne demem gerektiğini bilmiyorum. Sen buradasın yaşıyorsun ama uyanmıyorsun. Bunu diceğim aklımın ucundan bile geçmezdi ama, Tony çok uyudun, artık uyanmanın zamanı geldide geçiyor.Bu yaptığın harika birşey senden beklemezdim ama ben buradayım peki sen neredesin dostum ? "

Rhodey dolan gözlerini silerek ayağa kalkar ve son kez dostuna baktıktan sonra odadan çıkar.

.
.
.

Peter alelacele odaya girer ve oturur.

"Bay Stark biliyor musun bugün Morgan'ı sizin çalışma alanınızda buldum . O tıpkı sizin gibi. Çok zeki bazen benden zeki olduğunu bile düşündüğüm oluyor ."

Samimi bir gülüş.

"Bay Strange'e sizi sordum . Bir şey demiyor ama bence geri döneceksiniz. Dönersiniz değil mi Bay Stark? Yani bizi, beni bırakmassınız. Hem biliyor musunuz Bay Rogers ve diğerleri Bayan Romanoff'u bulmaya gittiler. Ve aynı şekilde Bay Odinson da apartopar bir yere gitti. Ve yine inanamıcaksınız ama Bay Vision ,böyle diyince biraz garip oldu ama , o burada. Kendi kendini yeniliyor bu çok havalı. Ama bence daha havalı olacak şey ne biliyor musunuz Bay Stark? Kesinlikle sizin dönmeniz."

Peter ağlamamak için zorladı kendini. Baba rolüne koyduğu adama baktı ve zihnine dolaşan anılarla gülümsedi. Yavaşça yerinden kalktı ve odayı terketti.

.
.
.

Peper , araladığı kapıdan geçerek herkesin oturduğu oturağa oturdu.
Sevdiği adamı uzun uzun izledi. Sanki zaman onun için durmuştu ve o , kayaya yaslandığı o ana sıkışmıştı . Ne huzura erebiliyordu ne de iyileşip gözlerini açabiliyordu.

Peper oyalanmadan söze başlamak istiyordu. Yoksa heran ağlayabilirdi ve ağlamak hiç Bi anlam ifade etmiyordu.

"Artık yatmayı bırakmalısın çünkü yine şirketin bütün işlerini bana bırakıyorsun. İslerinin başına geçmen gerek yoksa seni boşarım. Ben çok ciddiyim Tony.  Ve biliyor musun Morgan seni çok özlüyor.  Ona baban bizim için kendini feda etti diyemiyorum yada burada yattığını ve onun yanına gidemiyeceğimizi söyleyemiyorum. Peter ve Happy ona senin yokluğunu  aratmıyorlar ama ben biliyorum Tony , o senin çocuğun içten içe seni arıyor. Ve tanrım günden güne sana benziyor . Bi küçük Stark'ımız eksikti zaten . O bana seni hatırlatıyor ve ben seni özlüyorum.  Bizi bırakma Tony . Bizim için geri dön Tony. Seni bekliyor olacağız."

Peper sevdiğini tekrar öper. Ardından oda önceki ikisi gibi odayı terkeder.













Selamm. Bu bölümü Tony ' e ayırmak istedim. Beni dövmeyin Tony uyanmıyor diye sabredin azcık.

Neyse benim içim Bi Hoş oldu umarım sizde begenmişsinizdir.

U^ェ^U

Son Şans/ENDGAMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin