10/FİNAL

128 10 6
                                    

Savaşın üstünden 2 hafta geçmişti. Kaybedilenlere kavuşulmuştu. Vision , Strange'in fikriyle taşsız yaşayabiliyordu. Ve beklenen gün gelmişti artık taşları geri götürmeleri gerekiyordu. Bunun için hazırlanmıştı Yüzbaşı.

Ve geri sayım başladı yüzbaşı zamanda bir kez daha kayboldu. Bütün taşları yerine koymuştu. Şimdi geçmişe gidebilir , Pegy ile hayatına devam edebilirdi. Tam o anda gökyüzünü yararak geçen kırmızı-sarı renklerin sahibi Ironman'di. Gözlerini özlemle yumdu ve zihninde canlanan görüntülere kapıldı. Şuan veda etmek geri hatırladığında pekte güzel anılar bırakmazdı. Daha thanos gibi niceleri yoksa güzel anılar yaşayabilirlerdi . En azından geçmişe bakıldığında keşkeler olmadan anılabilecek kadar.

Kararını vermişti yüzbaşı , belki tekrar dostu olabilirdi. Ne de olsa evrenin ona borcu olduğu kadar kendisinin de vardı. Geri dönmek güzel olacaktı.

Ve tekrar geri sayım sıfırlandığında belirdi Yüzbaşı. Sanki hiç ikilemde kalmamış gibi bir baş hareketiyle dindirdi merakları ve izin verdi ayaklarının onu götürmesine.

Tekrar ve tekrar önünde durduğu kapıda bu sefer büyük Bi beklenti içerisinde girdi içeriye. Güneş açık kalan pencereden içeriye sızarken aydınlattı bir yüzü. Ve titrekçe açılan gözler hedefine kitlenmişti. Ona bakan bir çift göz uzun zaman sonra hasret gidermişti .

"Bu uğurda kaybetmemek güzel olur demiştin değil mi?"

Sarışın cevap beklemeden tamamladı kendini .

"Bu sözü benim tutmam gerekirdi ama ,özür dilerim ."

Tony'nin gözleri her şeyi açıklıyordu . Kesinlikle nefret veya hayal kırıklığı yoktu o kahveliklerde. Anlamlandıramadığı Bi durgunluk hakimdi. Yavaşça, katetdiği yolu geri döndü. O durgunlukta mutluluk yaratacak tek bir kişi vardı. Onunda bundan haberi olması gerekiyordu .
Yavaş adımlar birbirini tamamladı.
Sözcükler belkide hiç bu kadar değerli olmamıştı.

"Peper o , o uyandı"



"Tony başarmıştı. Kazanmayı dilememişti, o kaybedilenlerle kazanılan bir zafer istemişti."
















Evet buraya kadarmış. Bu kurguda bana eşlik eden herkese teşekkürler.

Diğer kurgularıma artık Bi geri dönüş yapsam iyi olur.

Eğer bana Bi şans vermek istersen diğer kurgularıma bakabilirsin.

Zaten bu kurguyu son zamanlarda fırsatlardan yararlanarak yazmıştım çünkü devam eden kurgularıma yazamadığım için sonrasında Bi özür olarak kalsın istemiştim. Sınavlar, okul,ödev,lgs falan filan artık burdayım ,umarım. Lisede beni ne bekliyor bilmiyorum ama  ne olursa olsun buraya sığınacağımı biliyorum . Zaten bu da yeter bana .

Görüşürüzzzz.

\(^-^)/

Son Şans/ENDGAMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin