2

182 17 0
                                    

"Buna emin misin?"

Peter atılmıştı hemen. Baba rolüne koyduğu idolünün herşeye rağmen hayatta kalması onun için önemliydi.

Peper arkasında ki şaşkın yüzleri daha fazla meraklandırmadan diz çöktü sevdiğinin yanına. Gözyaşları bir kez daha söz dinlemezken konuştu.

"Thanosdan önce Tony uyumazdı. Genellikle atölyede uyuyakalır ve Friday ise ona bunu söylemeyi alışkanlık edinmişti."

Peper bir kez daha gözlerini sildi ve sevdiğini uzunca öptü.

"Bunu dediyse mutlaka Bi açıklaması vardır"

.
.
.

Strange'in evine toplanmıştı ekip. Aralarında doktor olan ve sığınağı patlatılmayan Bi o vardı zaten.

Savaş alanındaki diğer kahramanlar çoktan evlerine dönmüştü. Sadece ekip kalmıştı, onun için anlam ifade edenler yada öyle umulanlar.

Strange , tapınağın bir odasını hastane gibi dizay etmişti . Mucize Bi şekilde Stark hala hayattaydı.

Strange tarafından çağrılan şifacılar tarafından tedavi edilen Tony ,şuan uykudaydı bir nevi komo gibi.

Strange herkesin bulunduğu odaya geldi çünkü ondan Bi açıklama bekliyorlardı. O sırada diğer yaralı olanlar tedavi edilmişti .

"Bu mümkün olabilir mi?"
 
Diye sordu Bruce. O güç hulka bile fazla gelmişti.

"Mantıklı Bi açıklaması mutlaka vardır " diyerek söze karıştı yüzbaşı.

"VAR"

Strange 'in sesi durdurdu konuşmayı. Herkes ondan bir cevap bekliyordu ve o bunu geciktirmedi.

"Stark'ın taşı kullandığında ölmesi gerekiyordu. Böyle söylemek biraz canice ama bunun olması gerekiyordu "

Peper dolan göz yaşlarını tutmaya çalıştı.

" Thanosla ilk savaşta ihtimalleri gördüm . 14 milyonda sadece birini kazanıyorduk. Ve ondada Stark'ın ölmesi gerekiyordu . "

İhtimallerin çokluğu karşısında kazanma şanslarının azlığı korkunçtu.

"Thanos Stark'ı öldüreceği sırada bunu engelledim. Zaman taşını koruma yeminimi ,o Bi ihtimal kazanma şansımız için bozdum. Bundan pişman değilim. "

Wong bu bilgiye sadece kaşlarını çattı.

" O kazanmayı dilemedi yada Thanosun kaybetmesini . Kaybedilenlerin zaferi gölgeliyeceğini biliyordu. O Bi şekilde hem zaferi hem kaybedilenleri kazanmayı başardı. Bunun tek mantıklı açıklaması bu."

Salonda çıt çıkmıyordu, taki yüzbaşının fikrine kadar.

"Bu uğurda kaybettiklerimiz tek Tony le sınırlı değil . Peki ya diğerleri?"













Evet bu günün ikinci bölümü. Hehheh. Aslında atmayı unuttum . Bu kadar gece kalmasının tek sebebi bu .

Yıldızı parlatırsanız benide parlatmış olursunuz.

(ФωФ)

Son Şans/ENDGAMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin