8

102 13 1
                                    

Gemi yavaşça indiğinde Clint indikleri yerin tapınağa olan uzaklığından küfreder. Yanı başlarına açılan portal ile hafif tırssada içinden çıkan Strange onu rahatlatmıştı.

"İndiğinizi gördüm. Portaldan geçin daha hızlı varırsınız."

Yüzbaşı ve diğerleri bir baş hareketiyle Tamam derken peşlerinden sürükledikleri sedyeden yatan kişi Strange'i yeterince tedirgin etmişti.

Bu olan şeylere anlam veremiyordu. Bir kaç gün önce ortaya böyle Bi fikir atıldığında sadece geçiştirmişti. Ama şimdi. Tanrı aşkına onlar ölmüşlerdi.

.
.
.

Steve ve Strange konuşuyordu. Strange bu konularda tek olmadığını anlaması üzüm sürmemişti. Steve de en az onun kadar bu işlere anlamıyordu.

"En son durumları nasıl?"

Strange hepsinin durumlarını gözden geçirdikten sonra konuşur.

"Vision inanılmaz Bi şekilde kendisini yeniliyor ve Stark onda durum hâla aynı. Hiç Bi değişiklik yok . Ne iyi ne de kötü. Romanoff ise tahmin ettiğimden daha iyi . Bir kaç güne uyanabilir. "

Steve , Tony dışında sevinmişti . Her ne kadar olanları anlamasada kendilerini ilgilendiren konularda iyi şeylerin olması güzeldi.

O an Strange Vision ile ilgili fikrini belirtmek için uygun bir zaman olduğunu düşündüğünden konuşmak için tam ağzını açacaktı ki dışarıdan gelen ses buna engel olmuştu.

İkiside ayaklanarak dışarı çıktıklarında kesinlikle Thor'u görmeyi beklemiyorlardı.

Thor, Steve ve Strange'i geçerek içeri girdiğinde Strange'e sorar gibi bakıyordu. Strange daha sonra anlamış olacak ki üstteki diğer tedavi odaların yerini söyleyerek peşinden gitmişti.

Geride kalan Steve ,Carol 'u görmesiyle duraksamıştı.

"Onu yanlız bırakmadığın için teşekkürler. Tam olarak nereye gittiniz?"

Carol kendisine yöneltilen teşekküre gülümser.

"Teşekkür etmenize gerek yok yüzbaşı . Ve uzaya gittik. Belli Bi bölgeye Tam olarak ne aradığımızı bilmiyordum ama tam karşımızda devasa bi Gemi belirdiğinde herkes şaşkındı . "

Carol'un konunun dışında olduğundan şikayetçi Bi havası vardı.

"Bu konuyu Thor la konuşmalıyız "

Carol'da buna sadece kafa sallamakla yetinmişti .











Selamm . Yine ben . Bölüm nasıldı?

Kısa tutmaya karar verdim .

Bir kaç bölüme final verebilirim hazır olun.

\(^-^)

Son Şans/ENDGAMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin