III.BÖLÜM

1.6K 74 37
                                    

Kitap ismi Kaptan diye düşündüm aklıma daha gelmedi.

Önerisi varsa yazabilirsiniz aşklarım.

Öpüldünüz<3

"Tehlikeliyim ben uzak dur falan da diyecek misin? Kötü çocuk rollerini kendine sakla Barlas. Sana aşık olmak gibi bir planım yok. Sadece... İçeride sıkıldım ve buraya geldim. Üstelik dost olmamızda bir sakınca görmüyorum."
-Ekim

...

Derin bir nefes alarak soluklandım. Aralıksız bir süredir koşuyordum ve yorulmuştım.

"Ekim!" diye seslendi Yasemin.

Saçı başı dağılmış ve yüzü kızarmıştı. Ona koşmak pek yaramıyordu sanırım.

Nefes nefese kalmış bir şekilde yanıma varınca konuştu. "Öldüm." dedi nefesini vererek. "Vallahi de öldüm billahi de."

"Ay dur tamam." diyerek kolundan tutup kenara çektim. "Sen evde yata yata iyi alıştın, bak iki koşmaya nefes nefesesin."

Kolunu benden çekerek banka resmen yatar vaziyette oturdu ve havaya bakmaya başladı. "Sus, Ekim. Sus." dedi ve gözlerini kapattı.

Kafamı sağa sola sallayarak yanına oturunca bende geri yaslanıp gözlerimi kapattım.

İki gün önce Barlas salağı beni korkutmak için bana öyle davranmıştı. Tuttuğu bileğim sızlayınca da bırakmıştı. Ben ise onu gerimde bırakarak eve gelmiştim.

Neyse ki bilek ağrım anlık bir sızıdan ibaretti ve kısa sürede geçmişti.

"Yakışıklı mı?" diye sordu Yasemin. Gözlerimi açarak ona döndüm. Ne veya kim diye sormayacaktım çünkü bahsettiği kişiyi biliyordum.

Dün eve geldiğimde Emir'i aramıştım. Barlas'a ulaştığımı söyleyerek telefonu kapatmıştım ama Yasemin yanımda durduğu için devamlı fısıldamıştı. En sonunda bana sürekli Emir'in nasıl biri olduğunu ve yakışıklı olup olmadığını sorup duruyordu.

"Ay! Evet, yakışıklı." dedim göz devirerek. "İki gündür beri ne sordun ya?!"

"Bakayım." dedi sırıtarak.

"Git başımdan Yaso."

"Ama Anıl'a göstermişsin!" deyince ona döndüm.

"Ne?!" dedim ağzımı açarak. "Saçmalama nerede görcem de gösterecem. Sallamış."

"Bugün gidecek misin antrenmana?" dedi denize dönerek. "Hıhı." diye bir yanıtım ardından bana döndü. "İyi o zaman bende en yakın arkadaşımı izlerim." dedi sırıtarak.

Fırsatçı.

"Kaşar." dedim omzuna vurarak.

"Sen hiç konuşma. Adamın evine gitmişsin kızım, EVİNE!"

"Sussana!" dedim elimi ağzına koyarak. "

Yasemin, elimin altından gülerken ellerimi çektim. Biz hala gülmeye devam ederken gözlerim ileriye takıldı.

KaptanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin