IV.BÖLÜM

1.4K 65 75
                                    

Hikaye gidişatı için öneri alabilirim aşkolarımmm

İyi okumalar<3

"Aaa! Beni annenle mi tanıştıracaksın? İlişkimiz o kadar ilerlemedi. Çok hızlısın, Sakat Kız.. Cık cık cık.. "
-Barlas

...
BARLAS

Topladığı uzun saçlarını, bağladığı kısımdan ucuna kadar avucunda gezdirdi ve sonra bıraktı. Bu hareketi ile at kuyruğu bir sağa bir sola sallandı.

"Bende!" diye bağırdı ona gelen topa atılarak.

Hızlı gelen servisi yavaşlatarak pasöre atınca pasör hiç vakit kaybetmeden ona topu yükseltti.

Ve evet. En sevdiğim kısım.

Gerilerek adımlamasını attı ve o kısa boyuna rağmen yükseğe zıplayarak topa smaçını bastı.

Topa çarpma sesi yankılanırken takımının sevinci de ona eşlik etti. Çünkü attığı smaç onlara sayı kazandırmıştı.

Koçları, elleri göğsünde toplu gurur duyar bir ifadeyle kafasını sallıyordu.

Ortaya toplanan kızlar ellerini birbirlerinin omuzlarına koyup destek verdikten sonra kızları eli aşağıya düştü.

Ve bir kaçı yerlerine geçmeden önce sevinçle Ekim'in kalçasına vurdular.

Basketbol falan şuan gram sikimde değil. Acaba voleybola mı başlasam napsam?

Son set maçına gelmişlerdi. Sayılar hemen hemen çok yakındı ve hatta aynı bile denilenebilirdi.

Herkes yerine geçti ve hakemlerin düdüğü ile maç başladı.

Serçelerin -adları böyleydi ama bu vahşiliklerine uygun olarak bir kartal falan da olabilirdi- servisi ile açılan oyun devam etti. Karşı takım iyi bir kurtarış ile servisi yavaşlatarak pasöre attı. Pasör kız, topu zıplayarak arkasında kalan kıza yükseltince kız; hiç durmadan sert bir smaçı bastı.

Sert top, hızla yere çarpacağı esnada Serçelerden biri kendini yere atarak topun elinin üzerinden sekmesini sağladı. Seken topu yükselten pasörün ardından topu havada yakalayan bir diğer kız smaçını basmıştı. Karşı takımın bloğuyla top geri onlara gelirken süreç böyle devam etti.

Son sayıydı ve iki tarafta çok iyi bir şekilde topu kurtarıyordu.

Tekrar karşıya geçen topa smaç basan esmer kızın ardından Serçeler topu yavaşlattı. Yavaşlanan topu Ekim'e yükselten pasörden sonra Ekim, adımlamalarını attı. Sert bir smaç gelmesini beklerken topa dokunarak fileden geçmesini sağladı.

Tribünde oturanların haricinde Serçeler coşmaya başladı. Sevinç çığlıkları ve tezahüratlar koca salonda yankılanırken gülümsedim.

Ekim ayrıydı. Çok ayrı.

Anonsun ardından karşı takımı tebrik eden Serçeler sahadan ayrılarak soyunma odalarına geçtiler.

Ben ise öylece oturmaya devam ettim.

Bugün ayın 18'iydi ve Serçelerin maçı vardı. İki gün sonra da bizim vardı ve ben son antrenmanlar yapmak yerine Sakat Kızı izlemeye gelmiştim.

KaptanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin