Lee Felix biraz sonraki konserine hazırlanıyordu.
"Hadi ama Seungmin, sahneye çıkacağım birazdan."
"Geliyorum Bay Lee, geliyorum.
İşte, istediğiniz şarkının sözlerinin bulunduğu dosya."
"Teşekkür ederim, tüm gün bunu aradım durdum. En sevdiğim asistanımsın."
"Bay Lee, benden başka asistanınız yok."
"İşte o yüzden en sevdiğim asistanım sensin ya Seung."
"Lee Felix'in sahneye çıkmasına son 5 dakika!"
"Bay Lee isterseniz yavaş yavaş kulise geçelim."
"Tamamdır Seung, geliyorum."
•
"Hyunjin bak bu taraftan."
"Geliyorum Minho hyung, geliyorum. Çok merak ediyorum hyung, beni niye buraya getirdin? Hani Jisung'u anlarım da ben ne alaka?"
"Sus Hyunjin. Çok asosyalsin. Yurtta çizim yapmaktan başka işin yok. O yüzden yanımızdasın şu an. Jisung hayatım tut şunun kolundan, kaçıp gitmesin."
"Hyung ayıp oluyo, ben hayvan mıyım kaçıp gideyim?"
"Bu soruya güzel bir cevabım var ama konser başlayacak, o yüzden cevabımı kendime saklıyorum."
"Minho tartışmayı bırakın da yerimize geçelim."
"Tamamdır sevgilim geliyorum. Hyunjin sus sen de, çok konuşuyorsun."
"Hyung sen de amma hanımcısın."
"HYUNJİN!"
"Tamam hyung tamam, sustum."
Konuşmayı kesen üçlü sessizce yürüyerek yerlerine ilerlediler. Sahnede hareketlenme vardı, sanatçının çıkmasına çok az kalmıştı.
Üçlü yerlerine yerleşirken Hyunjin daha adını bile bilmediği şarkıcıyı Minho'ya sormaya karar verdi.
"Minho hyung bu kimin konseri?"
"Bu kons-"
"Hepinize merhabalar! Öncelikle hepinize konserime geldiğiniz için teşekkür ediyorum. Konserin sonuna doğru size bir sürprizim olacak. Burada beni tanıyanınız olduğu kadar tanımayanınız da olacaktır. Ben Lee Felix, hadi başlayalım!"
Arka plan müziği sahneden yükselirken sanatçının adı Hyunjin'in aklına takılmıştı.
"Duydun Hyunjin, adı Lee Felix sanatçının. Sesinden dolayı daha liseyi bitirir bitirmez bir şirketten iş teklifi almış. Hızlandırılmış konservatuar eğitimi aldığı için şu an çok ünlü bir şarkıcı. 22 yaşındaymış sanırsam."
Lee Felix. Bu isim Hyunjin'e çok tanıdık geliyordu. Liseden mezun olur olmaz demişti Minho hyung. Hyunjin bu kişiyi tanıyordu, taa liseden.
Lee Felix, Hwang Hyunjin'in lise platoniğiydi.
Lee Felix, Hwang Hyunjin'in ulaşılamaz olarak gördüğü hayali sevgilisiydi.
Lee Felix şimdi ünlüydü ve Hwang Hyunjin Lee Felix'i ulaşılması daha uzak bir aşk olarak görüyordu.
★
merhsbalaar
umarim begenirsiniz.
okunmalar artar umarim cunku cok az okunma var
oy vermeyi ve satir arasi yorum yapmayi unutmayin lutfenn
bolumler ilerledikce uzayacak hep kisa kalmayacak bilginiz olsun.
gorusmek uzeree
-gece
ŞİMDİ OKUDUĞUN
high school love | hyunlix
Fanfictionunlu sarkici ve model lee felix bir konserinde lise askina yeni yazdigi sarkisini adar. lise aski ise ayni konserde bulunan hwang hyunjindir.. *anksiyete, panik atak, intihar girişimi, geçmiş olaylara karşı zayıflık içerir. rahatsız olan okumasın lü...