bolumu "keshi - UNDERSTAND" dinleyerek okuyun lutfen
yazardan
-bir hafta sonra
"Ben, bilemiyorum Yeonjun."
"İkisi de senin hastan değil mi?"
"Evet öyleler ama.."
"Tamam, konuyu baştan toparlayalım. Sana gelen hasta, tam çıkacağı sırada panik atak geçirdi. Panik atak geçirmesini tetikleyen şey ise bir sonraki seansın hastasıydı. Öyle mi?"
"Öyle."
"Ve sen de diyorsun ki, anlattıklarına göre, ikisi aslında birbirini anlatıyor. Anlattıkları şeyler birbirini tamamlıyor, doğru mu?"
"Evet, doğru. Ama ne yapacağım bilmiyorum. Bir psikolog olarak çaresiz hissettiğim anlardan biri. İkisi de birbirini anlatırken sanki bilmiyormuşum gibi kayıtsız kalamıyorum, olmuyor. İkisine de yardım etmek istiyorum ama nasıl yapacağım hakkında bir fikrim yok."
"Anlattıklarına bakarsak, ikisi de aynı kliniğe geldiklerini fark ettiler."
"Evet, öyle oldu. Of işte, bilemiyorum. Hastalara olan duyarlılık ve gizliliğe saklılık olmasaydı tüm hikayeyi ve kimler olduğunu söylerdim sana, biliyorsun."
"Biliyorum sevgilim. Rahat ol tamam mı?"
"Teşekkür ederim, yanımda olduğun için."
•
Şirkettelerdi yine, Jeongin ve Felix yapacakları ortak konser hakkında konuşuyorlardı.
"Jeongin benim kafam karışık, ne yapacağım bilmiyorum. Gerçi, bu dolu kafayla konsere nasıl çıkacağım onu bile kestiremiyorum."
"Hyung yoruyorsun kendini. Sen sakinleşmene bak, konser iki gün sonra zaten. Konser için endişelenmene gerek yok, cover ve düet yapacağız oturduğumuz yerden. Konser yine burada, Seoul'de olacak, o yüzden strese gerek yok."
"Sence gelir mi?"
"Bilemiyorum Hyung."
"Gelicek Felix, emin olabilirsin."
"Seung?"
"Bak bunu umutlan diye söylemiyorum, ama benim sezgilerim kuvvetlidir, biliyorsun."
"Biliyorum, umarım sezgilerin yine doğru çıkar."
•
konser günü (iki gün sonra)
"Hazırlıklar tamam, son kontroller yapıldı mı?"
"Evet Bay Yang. Son bir isteğiniz var mı?"
"İki şişe soğuk su alabilir miyiz? Felix Hyung ve ben için."
"Tabii, hemen getiriyorum."
"Jeongin hazır mısın?"
"Hazırım Hyung, artık çıkabiliriz sahneye."
Kısa bir sessizlik oldu. Ardından sahnede iki yüz belirdi. Jeongin ve Felix, alkışlar eşliğinde sahnedeki bar taburelerine benzeyen, yüksek sandalyelere oturdular. Felix kafasını toparlamaya çalıştı tekrardan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
high school love | hyunlix
Fanfictionunlu sarkici ve model lee felix bir konserinde lise askina yeni yazdigi sarkisini adar. lise aski ise ayni konserde bulunan hwang hyunjindir.. *anksiyete, panik atak, intihar girişimi, geçmiş olaylara karşı zayıflık içerir. rahatsız olan okumasın lü...