bolum 15

222 24 42
                                    

yazardan

Hyunjin duyduğu kuş sesleriyle araladı göz kapaklarını. Gözlerine dolan ışıkla birkaç kez kırptı gözlerini, ardından tamamen açtı. Uzandığı yatakta ellerini kullanarak doğruldu ve sırtını yatak başlığına yasladı. Kısaca odasına göz attı her sabah yaptığı gibi.

Yatağının başındaki sandalye hala oradaydı, aynı yerde duruyordu. Odası hafif bir lavanta kokusuyla kaplıydı. Ayağa kalktı ve hafif açık pencereye ilerledi. Dışarı baktığında gece yağmur yağdığını fark etti. Acaba Yongbok ıslanmış mıdır, diye düşünmeden edemedi.

Lavaboya gitmek adına adımlarını kapıya yönelttiğinde kapının açık olduğunu fark etti. Felix'in açık bırakmış olabileceğini düşündü, çünkü Hyunjin her zaman kapalı tutardı odasının kapısını.

Açık kapıdan çıktı ve lavaboda günlük işlerini halletti hızlıca. Odasına döndüğünde masasındaki telefonunu aldı eline. Saat çoktan on bir olmuştu bile. Eve geldiklerinde saat üçe yaklaşıyordu. Uyuduğu saati üç olarak varsaysa yaklaşık sekiz saat uyumuş oluyordu. Bu iyi bir rakamdı Hyunjin için, çünkü genelde çok uyurdu, her ne kadar uyumayı sevse de bu bünyesini olumsuz etkilemeye başlardı bir yerden sonra.

Başı ağrıyordu hafiften, ama ilaç içmek istemedi. Ne zaman ilaç içse bünyesi daha da bozulurdu. Aslında bu eskiden olmazdı, zamanla bünyesini olumsuz etkilemeye başladı. O yüzden ne zaman hasta olsa ilaç içmekten hep çekinirdi Hyunjin. Şimdi de ilaç içmek yerine baş ağrısına katlanmayı tercih etti.

Dün akşam yaşadıkları aklını kurcalarken başının ağrısıyla mükemmel bir ikili oluyorlardı resmen. Kafasını dağıtmak adına Jisunglara çıkmaya karar verdi Hyunjin.

Yaklaşık yarım saattir Felix'e ulaşmaya çalışıyordu Seungmin. Çoktan şirkete gelmiş olması gerekirdi. Bir saat kadar sonra yeni şarkısı için ses kaydı yapacaklardı, fakat bunun öncesinde birkaç belge ve dosyalara bakmaları gerekiyordu. Oradan da ses kaydı yapmak için stüdyoya geçeceklerdi. Fakat Felix hala ortalarda yoktu.

"Ah, nerede bu çocuk?"

Seungmin kendi kendine söylenmek yerine Felix'in evine gitmeye karar verdi. İlk başta attığı mesajlar gitmemişti bile, arasa da açmıyordu. Daha doğrusu, çağrı düşmüyordu bile. Büyük ihtimalle telefonu kapalı, diye düşündü Seungmin.

Şirketten çıktığı gibi arabasına ilerledi. Felix'in evinin adresi ezberindeydi, sürekli gidip geliyordu çünkü. On dakikalık sürüşün ardından yüksek apartmana girdi Seungmin. Felix istemişti apartmanda kalmayı, insanlar arasında olmayı. Kendine diğerlerinden farklı davranılmasını sevmezdi.

Seungmin asansöre binerek en üst kata, yani onuncu kata çıktı. Cebinden anahtarlığını çıkarıp içinden Felix'in evine ait olanı aldı. Seungmin'de her zaman yedek bir anahtar bulunurdu. Çünkü Felix bazen anahtarını evde unutması, evde bir belge kalması gibi olaylarda Seungmin giriyordu devreye. Kapıya taktığı kilidi iki tur çevirdikten sonra kapıyı açtı. İçeri girip etrafa bir göz attı kısaca.

Salonda ve mutfakta yoktu, bu da demekti ki Felix alt katta değildi. Yavaş adımlarla etrafa bakarak üst kata çıktı. Diğer odalara göz attığında girmediği tek oda Felix'in yatak odasıydı. Kapıyı tıklattıktan sonra yavaşça açtı.

Felix yatağının üstündeydi, dizlerini göğsüne çekmiş, ellerini de göğsüne çekilmiş bacaklarına sarmıştı. Gözlerini odasının camdan oluşan duvarına dikmişti. Cam duvar ve dışarıdaki manzarayı hem de aşağıdaki sokağı gösteriyordu.

Felix'in dalgın gibi bir hali vardı. Seungmin yanına ilerledi ve yanına oturdu. Tahmin ettiği kadarıyla uyumaktan gözleri şişmişti ve saçları karışmıştı.

"Felix, iyi misin?"

Felix Seungmin'in yeni geldiğini fark edermiş gibi kafasını yan tarafına çevirdi.

"Ben iyiyim Seungmin. Sen neden geldin?"

"Bu saçma sorunu uykulu olmana bağlıyorum. Bugün şarkının ses kaydını yapacaktık ya hani."

"Ben daha çok uykusuzum aslında.." dedi fısıldayarak. Ardından devam etti. "Unutmuşum Seung kusua  bakma. Kafam dolu şu sıralar."

"Biliyorum biliyorum, üstelemeyeceğim. Hadi kalk hazırlan bari, aşağıda bekliyorum."

"Kalktım kalktım."

@starsinhiseyes
2 gönderi, 11 takipçi, 19 takip edilen

1 new post
view

♫ K., Cigarettes After Sex

@starsinhiseyes: kristine, come right backjust now

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@starsinhiseyes: kristine, come right back
just now

bu gönderinin beğeni ve
yorumları kapatılmıştır.

-

@y0ngl33
16 gönderi, 2 takipçi, 0 takip edilen

1 new post
view

Summertime Saddnes, Lana Del Rey

@y0ngl33: i think i'll miss you foreverjust now

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@y0ngl33: i think i'll miss you forever
just now

bu gönderinin beğeni ve
yorumları kapatılmıştır.

merhabalar, nasilsinizz

bolum gec geldigi icin cook cok ozur dilerim. dershanem basladi ve gun icerisinde cogunlukla derste oluyorum, ders disinda verilen odevlere kafa yoruyorum o yuzden bolum gec geldi.

biliyorum bolumler iki gun aralikla gelecek diyen kisi de bendim fakat dershane araya kaynadigi icin bolumler daha uzun araliklarla gelecek.

bolum kisa olsugu ivin de kusura bakmayin, topsrlamaya calisacagim. bu kurguyu bozmaya niyetim yok

bu arada instagram postlarindaki fotograflarin cekimi bana aittir, yani ilerleyen bolumlerde de bu tur fotigraf gorurseniz pinterestte aramayin, ben cektim.

bolum sorusu; omegaverse yayinlarsam okur musunuz (hyunlix olacak)

gorusmek uzeree. yeni bolumu en yakin zamandan atmsya calisacagim

-gece

high school love | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin