Felix'in şu an evinde, dinleniyor olması gerekiyordu, ama geçen geceki konser patlamıştı resmen. Hayran ya da hater fark etmeksizin herkes şarkının yazıldığı o 'lise aşkını' bulmaya çalışıyordu
"Felix, dünkü konserinde söylediğin şarkın internette viral olmuş, herkes konuşuyor resmen, bak." derken telefonunun ekranını Felix'e çevirdi Seungmin.
"Biliyorum Seung, gördüm. Dün akşam konserden sonra instagrama post atmıştım, anında yorum kutusu doldu. Herkes fnf hakkında konuşuyor."
"Aslında fnf değil, şarkının kime yazıldığı hakkında konuşuyor herkes. Kendisi olduğunu iddia eden bir sürü kişi var."
"Ama hepsi yanılıyor. Hiçbiri doğru değil."
"Şarkının çıkış tarihini yayınlamadık daha, o yüzden etrafta ses kayıtları dolaşıyor. Bir açıklama yapsak iyi olacak gibi."
"Haklısın, instagrama post atsam olur mu? Şu an hiç video çekip atacak halim yok."
"Olur olur, hiç sıkıntı değil."
•
@leefelix✓
237 gönderi, 18.568.901 takipçi, 4 takip edilennew post:
@leefelix✓: Merhabalar leelix! Geçen konserimde sizlere ilk kez söylediğim şarkım FNF, 2 Haziran'da, tüm platformlarda sizlerle! O zamana kadar sağlıcakla kalın!
*5 dakika önce*yorumlar:
@leefelixgercekolamaz: daha iki hazirana cok var offf@neefelixmii: YASASIN ÇOK MUTLU OLDUM ŞU AN
@leefelixinliseaskigercek: Lee Felix'in lise aşkı benim.
⤷@nebaktindayi: aynen aq kesin oyledir@benjeongingercek: Ben Jeongin (Gerçek)
⤷@leelixbirisi: sen niye her yerdesin aq@antileefelix: ıyy, iğrenç. bu sarı çiyanın fandomunda mısınız cidden??
(12k beğeni)
⤷@leefelixhayatimolmus: kes lan amcik
(285k beğeni).
"Yeterli olmuştur sanırım?"
"Oldu Felix, oldu. Seni de evden çağırdım kusura bakma. Güya dinlenecektin.""Pfft, boşver, önemli değil."
"Hala gidip dinlenmek veya konuşmak için geç değil, biliyorsun değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
high school love | hyunlix
Fanficunlu sarkici ve model lee felix bir konserinde lise askina yeni yazdigi sarkisini adar. lise aski ise ayni konserde bulunan hwang hyunjindir.. *anksiyete, panik atak, intihar girişimi, geçmiş olaylara karşı zayıflık içerir. rahatsız olan okumasın lü...